Закупівлю оголошено - 30-08-2024, 11:35. Дата останніх змін - 20-09-2024, 00:00

Картопля

Картопля... Державна закупівля - UA-2024-08-30-003208-a Картопля від замовника НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ від 8/30/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-08-30-003208-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 30-08-2024, 11:35
по 05-09-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-09-2024, 00:00
по 10-09-2024, 06:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 11-09-2024, 13:46
по 11-09-2024, 14:09

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
504000
504 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:5 040 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:10 080 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:08610502 Досьє YouControl
Сайт:http://nangu.edu.ua/
Контактна особа:Тарас Божок
Телефон:+380577323766
E-mail:zakupyvli2nangu@ngu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Картопля
504 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 11-09-2024, 13:46
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

картопля

30 000
кілограм
Україна м. Харків
по 31-12-2024
03210000-6
Зернові культури та картопля


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Жиров Артем Володимирович   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, Харківський р-н, село Мовчани, вулиця Мовчанівська, будинок 51, 62490, ЖИРОВ АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Остаточна пропозиція:
504 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
504 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 16-09-24, 15:22:50
24

Відповідно до пункту 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» при розгляді наступної найбільш економічно вигідної пропозиції Учасника ФОП ЖИРОВ АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ, було виявлене наступне: Замовником згідно додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі ідентифікатор закупівлі в пункті 1 частини 2 Вимоги щодо підтвердження якості предмета закупівлі: Для документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції наступні документи: Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа, в якому Учасник гарантує що: зможе належним чином забезпечити своєчасну поставку товару в необхідній кількості та якості; забезпечить доставку товару до пункту відвантаження відповідно до заявки Замовника, транспортні засоби будуть відповідати вимогам статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР (зі змінами). Також у гарантійному листі необхідно зробити посилання на номер оголошення, відповідно до якого проводиться постачання харчових продуктів, та дату його оприлюднення. У складі своєї пропозиції Учасник завантажив PDF файл «Довідки та гарантійні». На аркуші 2 у зазначеному файлі розміщено сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійний лист вих. №2 від 09.09.2024 року. В зазначеному гарантійному листі відсутня інформація щодо забезпечення своєчасної поставки товару в необхідній кількості та якості. Інформація, викладена у гарантійному листі не дозволяє Замовнику переконатися щодо забезпечення своєчасної поставки товару в необхідній кількості та якості (предмет закупівлі - Зелень свіжа, апельсин, банан, яблуко, лимон, капуста білокачанна, часник, перець солодкий, помідор свіжий, морква, буряк, цибуля ріпчаста, огірок свіжий). Учасник у складі своєї пропозиції не виконав даної вимоги. Відповідно до положень пункту 8 особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 та пункту 6 розділу III. Інструкція з підготовки пропозицій оголошення про проведення закупівлі, а саме: Замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Замовник вважає за доцільне надати Учаснику 24 години на виправлення певної невідповідності.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 17-09-24, 15:22:50
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП ВОЛКОВА ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, місто Харків, проспект петра григоренка, будинок 7, квартира 19, 61082, Фізична особа підприємець Волкова Юлія Олександрівна
Остаточна пропозиція:
414 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
414 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 12-09-24, 14:30:03
24

Відповідно до частини 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Перевіривши пропозицію від Учасника та прийшовши до висновку, що дана пропозиція від Учасника не відповідає вимогам оголошення, так як відповідно до частини 10 пункту 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», обов’язково зазначаються: перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Замовником в частині 2 пункту 2 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). Додатку 1 до оголошення, вимагалося Належним чином оформлена довідка щодо заборгованості зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів). Учасник у складі своєї пропозиції не виконав даної вимоги. Відповідно до положень пункту 8 особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 та пункту 6 розділу III. Інструкція з підготовки пропозицій оголошення про проведення закупівлі, а саме: Замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Замовник вважає за доцільне надати Учаснику 24 години на виправлення певної невідповідності.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 13-09-24, 14:30:03

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП ВОЛКОВА ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
414 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
414 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП Жиров Артем Володимирович   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
504 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
504 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:30-08-2024, 11:37:20
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:30-08-2024, 11:35:18
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:30-08-2024, 11:35:18
              Електронні тендерні вимоги
              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Картопля
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Вид забезпечення пропозиції – гарантія (електронна банківська гарантія). Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 2 % від очікуваної вартості закупівлі – 10 080,00 (десять тисяч вісімдесят гривень 00 копійок). Строк дії гарантії повинен становити не менше строку дії пропозиції. Оформлення забезпечення тендерних пропозицій відбувається відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (для надання гарантій виданих банками-резидентами) (далі – Наказ). Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Гарантії видані банками-нерезидентами оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758. Банківська гарантія, що надається банком, має бути надана: - банком-резидентом України, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або - банком-резидентом України, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAAА» (у разі відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий)), або - іноземним банком, який має кредитний рейтинг однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-або вищий), та щодо банку не застосовані санкції держав чи міждержавних організацій, які повністю або частково обмежують та/або забороняють та/або можуть негативно вплинути на виконання банком зобов’язань із забезпечення тендерної пропозиції та/або із забезпечення виконання договору про закупівлю, зокрема відповідні санкції Ради національної безпеки і оборони України (згідно з Законом України «Про санкції»), Управління з контролю за іноземними активами Міністерства фінансів Сполучених Штатів Америки (OFAC) та Європейської комісії Європейського Союзу. Умови надання забезпечення – відповідно до вимог цього пункту, Закону, Особливостей, гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, затвердженої Наказом); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно, додатково надаються документи, що підтверджують право підпису підписанта банка-Гаранта. У разі якщо до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вносяться зміни, забезпечення пропозиції має враховувати внесені зміни та гарантія має містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція оголошення про проведення спрощеної закупівлі вносяться. Всі витрати по оформленню банківської гарантії та сплати гарантованого платежу (в тому числі комісій) здійснюються за рахунок Учасника, письмове гарантування чого повинно бути надано у складі пропозиції. Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції закупівлі через електронну систему закупівель разом з документом, що підтверджує, що внесення грошового забезпечення (покриття) наданої банківської гарантії - випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
              Статус: Активна
              Дата створення: 30-08-2024, 11:35:17
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ