шини літні
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 121 530 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 200 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
| ЄДРПОУ: | 08305644 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://charz.com.ua |
| Контактна особа: | 005 Відділ закупівель |
| Телефон: | 380952492851 |
| E-mail: | tender005@ukroboronprom.com |
| Місцезнаходження: | 63501, Україна, Харківська область,Чугуїв, м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР |
1 |
Шановний учаснику! За результатами проведеного конкурсу Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (літні) (UA-2025-06-19-000232-а), на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації направляємо вимогу про усунення встановлених невідповідностей у Вашій Конкурсній пропозиції, а саме: 1. Відсутність сканованої/-их копії/-ій документу/-ів принаймні по одному договору, зазначеному у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за формою №1 Конкурсної документації, зміст якого/-их підтверджує якісне виконання договору (лист-відгук або акт/-и виконаних робіт, або видаткова/-і накладна/-і, або інший/-і подібний/-і документ/-и); 2. Конкурсно-цінова пропозиція повинна бути подана по формі, описаній у верхній частині Додатку №5 Конкурсної документації: «Форма “Конкурсно-цінова пропозиція” подається учасником на фірмовому бланку (у випадку якщо учасник має такий бланк)»; 3. Замість останньої затвердженої річної фінансової звітності (за 2024 рік) подана звітність за 9 місяців року. Крім того, згідно із п.6 та п.7 «II частини: документи, що подаються учасником протягом 2 робочих днів з моменту переходу до розгляду пропозиції (з моменту переходу пропозиції на етап «Кваліфікація»), Учасником також потрібно подати відповідні Інформаційні довідки. Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження оновлених документів у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження цієї вимоги. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозиція Вашої компанії буде відхилена згідно з п.3 Розділу 5 конкурсної документації. З повагою, Відділ закупівель +380 (095) 249-28-51
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.