Закупівлю оголошено - 07-01-2025, 13:47. Дата останніх змін - 07-01-2025, 13:47

Молоко коров'яче, ультрапастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г

Молоко коров'яче, ультрапастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г... Державна закупівля - UA-2025-01-07-004063-a Молоко коров'яче, ультрапастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г від замовника КУ "Братський центр фінансово-господарського та навчально-методичного забезпечення закладів освіти, культури, туризму, молоді та спорту Братської селищної ради Вознесенського району Миколаївської області від 1/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-07-004063-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-07-005362-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-01-2025, 13:47
по 10-01-2025, 08:00

Молоко коров'яче, ультрапастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
191520
191 520 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КУ "Братський центр фінансово-господарського та навчально-методичного забезпечення закладів освіти, культури, туризму, молоді та спорту Братської селищної ради Вознесенського району Миколаївської області
ЄДРПОУ:39039082 Досьє YouControl
Контактна особа:Лазарук Денис Васильович
Телефон:+380513191200
E-mail:brtvidosvita@ukr.net
Місцезнаходження:
55401, Україна, Миколаївська область,Братське, Миру 114
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Молоко коров'яче, ультрапастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г

4 200
кілограм
55401 , Україна , Миколаївська область , Братська селищна рада , заклади освіти ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВидультрапастеризованеАктивна07-01-2025, 13:42
Упаковкаплівка поліетиленоваАктивна07-01-2025, 13:42
Маса неттовід 1000 до 1000гАктивна07-01-2025, 13:42
Масова частка жирувід 2.5 до 2.5%Активна07-01-2025, 13:42
Відповідність ДСТУ 2661ТакАктивна07-01-2025, 13:42
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 13:47:10
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 13:42:54
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. Замовник здійснює оплату Товару Постачальнику по факту поставки товару на підставі наданої видаткової накладної протягом 30 календарних днів з моменту отримання Товару. Оплата здійснюється пропорційно за фактично поставлену кількість Товару (видаткова накладна підписана лише на частину Товару, зазначеного в Специфікації). Оплата здійснюється відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України. Для узгодження розрахунків та уникнення розбіжностей Сторони можуть складати акти звірки розрахунків, для чого, у разі необхідності, Представник Постачальника повинен прибути у призначений час до головного бухгалтера Покупця, за місцем його знаходження. Відмова Постачальника від проведення звірки взаєморозрахунків дає право Покупцю скласти такий акт в односторонньому порядку. Такий акт має юридичну силу для обох Сторін й приймається як беззаперечний доказ.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          Постачальник здійснює поставку Товару окремими партіями згідно з заявкою Замовника тричі в тиждень з 7.30 до 8.30 год., в робочі дні. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Поставка кожної партії Товару повинна здійснюватися Постачальником не пізніше 2 (другого) робочого дня з дати одержання відповідної заявки Замовника. Заявка на поставку відповідної партії Товару подається Замовником на електронну адресу Постачальника, зазначену в цьому Договорі, з відповідною інформацією. У разі подання заявки Замовником на електронну адресу Постачальника заявка вважається отриманою Постачальником з дати направлення її Замовником на електронну адресу Постачальника
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ