Період оскарження умов закупівлі - по 16-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 337 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 375 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Київська обласна рада |
| ЄДРПОУ: | 24572267 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Рижук Дмитро Юрійович |
| Телефон: | +380632459601 |
| E-mail: | dmitriyrizhuk12@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 01196, Україна, м. Київ,місто Київ, Площа Лесі Українки, 1 |
2 |
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями Фізичної особи-підприємця АЛЬШЕВСЬКОГО ЮРІЯ ВОЛОДИМИРОВИЧА (ІПН - 2749302518) (далі – ФОП АЛЬШЕВСЬКИЙ Ю.В.), яка була подана за предметом закупівлі «Нагорода (знак) «Борець за Незалежність України у ХХ столітті» (у футлярі та з посвідченням)» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 18530000-3 – Подарунки та нагороди, ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-11-010839-a, виявлено невідповідність у документах, що подані учасником. Пунктом 43 Особливостей, визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з виявленням під час розгляду тендерної пропозиції невідповідності у документах, що подані учасником замовник повинен направити вимогу про усунення таких невідповідностей. З огляду на зазначене, у замовника є необхідність продовжити строк розгляд тендерної пропозиції, з метою надання можливості учаснику усунути виявлені невідповідності.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями Фізичної особи-підприємця АЛЬШЕВСЬКОГО ЮРІЯ ВОЛОДИМИРОВИЧА (ІПН - 2749302518) (далі – ФОП АЛЬШЕВСЬКИЙ Ю.В.), яка була подана за предметом закупівлі «Нагорода (знак) «Борець за Незалежність України у ХХ столітті» (у футлярі та з посвідченням)» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 18530000-3 – Подарунки та нагороди, ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-11-010839-a, виявлено невідповідність у документах, що подані учасником, а саме: - Згідно вимог пункту 1 (розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 11 березня 2025 № 27 (далі – Тендерна документація), тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації та шляхом завантаження інформації та документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 2 до тендерної документації. Згідно Додатку № 2 до Тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копії аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання. За результатами аналізу поданих документів, учасником не надано підтверджуючих документів, шо підтверджують досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Окрім цього, Тендерною документацією «2. Інші документи, які вимагаються Замовником» вимагалось подання листа - погодження (у довільній формі) з проєктом договору. За результатами аналізу поданих документів, встановлено, що учасником не надано лист-погодження з проєктом договору. Враховуючи невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, відповідно до пункту 43 Особливостей є необхідність звернутися до ФОП АЛЬШЕВСЬКИЙ Ю.В. щодо усунення зазначених невідповідностей, зокрема надати: - на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надати довідку за формою 1 та надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання; - Надати лист-погодження з проєктом договору за підписом ФОП АЛЬШЕВСЬКИЙ Ю.В.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.