Період оскарження умов закупівлі - по 22-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 90 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 450 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД" |
| ЄДРПОУ: | 34621490 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://aulivoda.org.ua |
| Контактна особа: | Олена Чепурко |
| Телефон: | +380974187057 |
| E-mail: | vodatender2025@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 52300, Україна, Дніпропетровська область,Кам'янський р-н, територіальна громада Криничанська, Комплекс будівель та споруд №2 (колишня Аулівська с/р) |
0 |
Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток № 1 Тендерної документації - V. Інформація та документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника іншим вимогам, встановленим у цій тендерній документації : «Лист у довільній формі на фірмовому бланку за підписом уповноваженої (них) особи (іб), яка (і) підписали пропозицію та/або буде підписувати договір про закупівлю та завірений печаткою (у разі використання), яким учасник підтверджує можливість поставки товару з відтермінуванням платежу до ста вісімдесяти днів без припинення поставки товару» Учасник не надав даний лист у своїй тендерній пропозиції. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: «Лист у довільній формі на фірмовому бланку за підписом уповноваженої (них) особи (іб), яка (і) підписали пропозицію та/або буде підписувати договір про закупівлю та завірений печаткою (у разі використання), яким учасник підтверджує можливість поставки товару з відтермінуванням платежу до ста вісімдесяти днів без припинення поставки товару»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.