Період оскарження умов закупівлі - по 26-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 144 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 720 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області |
| ЄДРПОУ: | 38223651 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Москалюк |
| Телефон: | +38979855606 |
| E-mail: | olgamoskaluk85@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 29008, Україна, Хмельницька область,м. Хмельницький, вул.Озерна, 20/1 |
0 |
Протокольне рішення № 26 уповноваженої особи 1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо розгляду тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції «3» липня 2025 року м. Хмельницький Уповноважена особа - Москалюк Ольга Миколаївна ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції. До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги з особливостями» на закупівлю ДСП ламіноване та ДВП (ХДФ) лаковане з порізкою, фрезеруванням та кромкуванням згідно з ДК 021:2015 44190000-8 Конструкційні матеріали різні, було подано 2 (дві) тендерні пропозиції, а саме: • ФОП "ГЛАВАЦЬКА ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА" код 2775712964; • ФОП "ПРИЙМЕНКО ДЕНИС МИКОЛАЙОВИЧ" код 3184419154 Згідно з пунктом 35 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022р. (надалі – Особливості) - для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч.1 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція ФОП "ГЛАВАЦЬКА ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА" код 2775712964; Відповідно до ч.10 ст.29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Проте, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ГЛАВАЦЬКА ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА" код 2775712964; в процедурі відкритих торгів на закупівлю ДСП ламіноване та ДВП (ХДФ) лаковане з порізкою, фрезеруванням та кромкуванням згідно з ДК 021:2015 44190000-8 Конструкційні матеріали різні виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Виявлено наступні невідповідності: 1. Відповідно до підпункту Б пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації «Перелік кваліфікаційних документів.» Учасник має надати: Документи, що посвідчують якість, запропонованого ним товару (сертифікат якості та/або сертифікат відповідності та/або сертифікат типу та/або інші документи згідно чинного законодавства, які посвідчують якість).Учасником у складі тендерної пропозиції надано сертифікат відповідності, термін дії якого закінчився 08.02.2025 року, що не підтверджує його актуальність на дату подання пропозиції та її оцінки. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Учаснику необхідно протягом 24 годин з моменту оприлюднення в системі закупівель цього рішення надати (шляхом дозавантаження) Документи, що посвідчують якість, запропонованого ним товару (сертифікат якості та/або сертифікат відповідності та/або сертифікат типу та/або інші документи згідно чинного законодавства, які посвідчують якість), які є дійсними на дату подання пропозиції. Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИВ : 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.