Період оскарження умов закупівлі - по 20-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 307 685,98 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 076,86 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області |
| ЄДРПОУ: | 20490012 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.zpfu.gov.ua |
| Контактна особа: | Науменко Павло Павлович |
| Телефон: | +380612246313 |
| E-mail: | naumenko@zp.pfu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 69005, Україна, Запорізька область,м Запоріжжя, проспект Соборний 158 б |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до підпункту 3.2 пункту 3 Додатку 1 Учасник повинен надати «Документи та/або інформації, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам та документи та/або інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам визначеним пунктами Додатку №2 до тендерної документації.» 1) Для підтвердження якості запропонованого товару, відповідно до пункту 2 Додатку 2 тендерної документації : “2. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Якість повинна відповідати Державним стандартам та/або сертифікатам якості згідно діючого законодавства України для даного типу, про що Учасник повідомляє в довільній формі (Довідка в довільній формі): - для підтвердження зазначеним вимогам відповідності, Учасник надає довідку з зазначенням інформації про фактичні технічні характеристики запропонованого товару та його компонентів. Якщо Учасником буде зазначено, наприклад, що товщина становить НЕ МЕНШЕ 200 мкм (8 mil), така інформація буде сприйматися Замовником такою, що не відображає фактичну інформацію та не дає можливості встановити відповідність пропозиції учасника вимогам Тендерної документації. - для підтвердження зазначеним вимогам відповідності, сертифікат або паспорт якості, - специфікації товарів повинні бути вказані зі ступенем деталізації (в тому числі із зазначенням строку гарантії), достатнім для внесення специфікацій у договір про закупівлю, а також для виконання самого договору.” Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: - Заповнену та підписану Учасником форму Додатку 2 до тендерної документації (далі — Додаток 2 Учасника); - Гарантійний лист (походження матеріалу, характеристики) (далі — Гарантійний лист); - висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству. В наведених вище інформація та документах виявлена невідповідність стосовно технічних характеристик та якості броньованої плівки Brawix 12 mil, 300 мікрон, саме: - у Додатку 2 та Гарантійному листі Учасника, містяться невідповідності технічних характеристик броньованої плівки Brawix 12 mil, 300 мікрон за ступенем деталізації визначеним Додатком 2 тендерної документації, а саме часткова інформація, що вимагалась підпунктом 1.1 Додатку 2 тендерної документації: прозорість та глянець плівки; товщину. - відповідність до категорія тривкості захисного скла після нанесення протиударної плівки Brawix 12 mil, 300 мікрон, вимогам ДСТУ EN 356:2005; - копія висновоку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству на 1 (одному) аркуші не у повному обсягу. 2) Підпунктом 5.3 пункту 5 Додатку 1 тендерної документації вимагалось, «У разі, якщо учасником є юридична особа: 1) якщо тендерну пропозицію підписує уповноважена посадова (службова) особа учасника - копія протоколу зборів засновників (учасників) про призначення директора/президента/голови правління та ін., або виписка (витяг) з нього або копія наказу про його призначення або про вступ на посаду; 2) якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу. У разі, якщо учасником є фізична особа, або фізична особа-підприємець: 1) копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду; 2)якщо тендерну пропозицію підписує представник фізичної особи-підприємця на вибір учасника: довіреність, доручення або іншим документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів учасника та укладення договору про закупівлю.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. 3) Пунктом 5 Додатку 2 встановлено, що Учасник повинен гарантувати (лист в довільній формі), що при наданні послуг складові що будуть використані при наданні послуг є новим та раніше не використовувався, не підлягає заборонам, обтяженням, правом вимоги третіх осіб. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано (лист в довільній формі), що при наданні послуг складові що будуть використані при наданні послуг є новим та раніше не використовувався, не підлягає заборонам, обтяженням, правом вимоги третіх осіб. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - детальне підтвердженням фактичних технічних і якісних характеристик про Необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Технічна специфікація, за формою та вимогами Додатку 1 та Додатку 2 тендерної документації; - копію висновоку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству у повному обсязі; - копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду; - гарантувати (лист в довільній формі), що при наданні послуг складові що будуть використані при наданні послуг є новим та раніше не використовувався, не підлягає заборонам, обтяженням, правом вимоги третіх осіб.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.