Період оскарження умов закупівлі - по 03-07-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 133 200 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 332 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Липоводолинська селищна рада |
| ЄДРПОУ: | 04390972 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мусієнко Лідія Василівна |
| Телефон: | +380545251191 |
| E-mail: | ldolsr2014@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 42500, Україна, Сумська область,селище Липова Долина, вулиця Полтавська,32 |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: Після визначення ФОП Новікової Катерини Євгеніївни переможцем закупівлі ( далі-Переможець) ( протокольне рішення № 340 від 9 липня 2025 року), в тендерній пропозиції Переможця було виявлено невідповідність , а саме: в п.13 таблиці № 1 за № 05 від 03 липня 2025 року не підтверджено наявність ручок з двох боків бака для ручного переміщення. Відповідно до вимог пп.3.1 п.3. Додатку 1 до тендерної документації «Учасником повинні бути зазначені чітко ВСІ технічні характеристики з відповідними якісними і кількісними показниками згідно до технічних характеристик, що вказані замовником в Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації. У разі не зазначення всіх технічних характеристик учасником відповідно до вимог Таблиці 1 Додатку 2 або якщо технічні характеристики учасника нечіткі формулювання ( наприклад: повинен мати…) така тендерна пропозиція підлягає відхиленню як така що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей» ( цитата). Так як в таблиці 1 за № 05 від 03 липня 2025 року міститься формулювання « повинен мати» така тендерна пропозиція підлягала відхиленню відповідно аб.2 пп.2 п.44 Особливостей. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
21-07-2025, 00:00
Період оскарження:
з 10-07-2025, 11:13 по 21-07-2025, 00:00
Документи:
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до частини 1 Розділу 3 тендерної документації та вимог Додатку 1 ( пп.5.2.та пп.5.7.) до тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. У разі якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності не передбачено законом, учасник повинен надати лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав щодо ненадання відповідних документів . Учасником надано лист № 07 від 29 червня 2025 року де він повідомляє про відсутність ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження господарської діяльності без зазначення законодавчих підстав щодо ненадання відповідних документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав щодо ненадання відповідних документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.