Період оскарження умов закупівлі - по 12-05-2025, 00:00
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 294 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 470 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 8 820 UAH |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 40506248 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Олена Потапенко |
| Телефон: | +380634075064 |
| E-mail: | potapenkoolena@dhp.dniprorada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
3 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Учасник). Згідно з пункту 41 Особливостей строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі «Послуги з охоронної сигналізації (реагування на тривожну сигналізацію) в закладах загальної середньої освіти» ДК 021:2015: 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації, є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 06.06.2025 р.: 1. Перелік виявлених невідповідностей 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Файл «Лист згода з проєктом договору (34).pdf» не містить виразу та його істотними умовами. 2.1. Абзац другий «Тендерна пропозиція повинна складатися з: зокрема: листа-згоди учасника з Проєктом договору та його істотними умовами» пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 3.1. Надати листа-згоди учасника з Проєктом договору та його істотними умовами відповідно до вимог тендерної документації. 1.2. Учасником надано файл «Наявність_ співробітників_ пункту_ централізованого_ спостереження.pdf» в якому відсутня інформація щодо наявності в учасника у штаті* або на договірних засадах: інженера / інженера пункту централізованого спостереження. 2.2. пункт 1.2. «Обов’язкова наявність в Учасника у штаті* або на договірних засадах: інженера / інженера пункту централізованого спостереження, диспетчерів / операторів / чергових пункту централізованого спостереження не менше 4 (чотирьох), не менше 15 (п’ятнадцяти) охоронників груп швидкого реагування. *Відповідно до п. 15, п. 16 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 охоронники та працівники, залучені до роботи на пункті централізованого спостереження, повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності. На підтвердження наявності працівників надати у складі тендерної пропозиції копії наказів про прийняття на роботу та повідомлення про прийняття працівників на роботу з квитанцією про підтвердження отримання повідомлення державною податковою службою, або копії трудових договорів, або копії трудових книжок на усіх зазначених у довідці працівників» пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку №3 до Документації. 3.2. Підтвердити наявність у штаті* або на договірних засадах: інженера / інженера пункту централізованого спостереження відповідно до вимог тендерної документації. 1.3. На працівників: Білянкін Р.С,, Бут М.В., Кухтін Є.М, Коцюба Р.Ю., Недвига М.А, Недвига А.М, Курочкін І.А, Лабай С.С., Альошкін І.Л, Альшаєв С.Є, Саркісян Л.С - відсутні повідомлення про прийняття працівників на роботу з квитанцією про підтвердження отримання повідомлення державною податковою службою, або копії трудових договорів, або копії трудових книжок на усіх зазначених у довідці працівників. 2.3. Абзац третій «На підтвердження наявності працівників надати у складі тендерної пропозиції копії наказів про прийняття на роботу та повідомлення про прийняття працівників на роботу з квитанцією про підтвердження отримання повідомлення державною податковою службою, або копії трудових договорів, або копії трудових книжок на усіх зазначених у довідці працівників» підпункту 1.2. пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку №3 до Документації. 3.3. Надати на працівників: Білянкін Р.С,, Бут М.В., Кухтін Є.М, Коцюба Р.Ю., Недвига М.А, Недвига А.М, Курочкін І.А, Лабай С.С., Альошкін І.Л, Альшаєв С.Є, Саркісян Л.С - копії наказів про прийняття на роботу та повідомлення про прийняття працівників на роботу з квитанцією про підтвердження отримання повідомлення державною податковою службою, або копії трудових договорів, або копії трудових книжок. 1.4. Учасником на підтвердження наявності не менше 10 автотранспортних засобів для реагування надано акти технічного транспортного засобу без дати «ЗАТВЕРДЖЕННО». 2.4. підпункт 2.3. зокрема: «протоколи перевірки/акти технічного стану транспортного засобу на транспорт реагування, що зазначений у довідці (для транспортних засобів зі строком експлуатації більше 2-х років) з позитивними результатами проведення технічного огляду/контролю» пункту 2 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку №3 до Документації. 3.4. Надати належно оформлені протоколи перевірки/акти технічного стану транспортного засобу на транспорт реагування, що зазначений у довідці (для транспортних засобів зі строком експлуатації більше 2-х років) з позитивними результатами проведення технічного огляду/контролю відповідно до вимог тендерної документації. 1.5. У наданому свідоцтві № Р19 035532 на працівника Верлатий Р.П відсутня інформація щодо кваліфікаційного розряд. 2.5. абзац другий зокрема: «- свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не нижче ІІІ кваліфікаційного розряду» підпункту 1.3. пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку №3 до Документації. 3.5. Надати свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не нижче ІІІ кваліфікаційного розряду. 1.6. Документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку та документів, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку на чергових пульту – Юферову Н.І. та Єрмілову О.І. відсутні у складі пропозиції. 2.6. абзац перший підпункту 1.3. «Охоронники груп швидкого реагування (далі – охоронники / охоронники груп швидкого реагування), задіяні для надання послуг, повинні відповідати вимогам ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність» та кваліфікаційним вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960: можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності) та під час прийняття на роботу подали документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме: документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; документи, які підтверджують, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому порядку судимості за скоєння умисних злочинів; документів, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку» пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку №3 до Документації. 3.6. Надати Документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку та документів, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку на чергових пульту – Юферову Н.І. та Єрмілову О.І. 1.7. Учасником у складі пропозиції не надано довідку про статутні обмеження та оригіналу або копії Статуту. 2.7. Відповідно до п. 1.3. Додатку 3 до Документації учасник у складі пропозиції має надати довідку, складену в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, або інший документ згідно законодавства, який дає право підписання договору на суму наданої пропозиції (зазначена вимога стосується та надається тільки юридичними особами) та п. 1 розділу 3 тендерної документації - оригінал або копія Статуту, в останній чинній редакції (зазначена вимога стосується та надається тільки юридичними особами) або лист у довільній формі з обов’язковим зазначенням коду доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція), У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. 3.7. Надано довідку про статутні обмеження та оригіналу або копії Статуту у відповідності до вимог тендерної документації. Уповноважена особа замовника Марина НАЗАРЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.