Закупівлю оголошено - 13-01-2025, 15:35. Дата останніх змін - 13-01-2025, 15:35

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221... Державна закупівля - UA-2025-01-13-010317-a Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 від замовника Комунальний заклад "Центр надання соціальних послуг" Краснокутської селищної ради Богодухівського району Харківської області від 1/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-13-010317-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-13-014611-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-01-2025, 15:35
по 16-01-2025, 16:00

Замовник здійснює розрахунок за отриманий Товар протягом тридцяти календарних днів після надання Постачальником видаткової накладної на оплату Товару, з урахуванням фактичного фінансування. У замовленні визначаються найменування і обсяги поставки кожної окремої партії Товару, а також дата і час, коли Товар має бути поставлений Замовнику. Товар повинен постачатися щоденно до 08:00 год.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
136000
136 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальний заклад "Центр надання соціальних послуг" Краснокутської селищної ради Богодухівського району Харківської області
ЄДРПОУ:45449237 Досьє YouControl
Контактна особа:Ярослав Котко
Телефон:380968759808
E-mail:kz.cnsd.krkut@meta.ua
Місцезнаходження:
62002, Україна, Харківська область,с-ще Краснокутськ, вул.Миру, будинок 138
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

4 000
кілограм
62011 , Україна , Харківська область , с. Козіївка , вул. Спортивна, 5а ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термін збиранняпізняАктивна13-01-2025, 15:34
КласпершийАктивна13-01-2025, 15:34
Відповідність ДСТУ 9221ТакАктивна13-01-2025, 15:34
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-01-2025, 15:35:04
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:13-01-2025, 15:34:57
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата вартості товару здійснюється Споживачем на підставі накладних протягом 30 календарних днів з дати отримання товару, з урахуванням фактичного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій реєстраційний рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ