Закупівлю оголошено - 14-12-2024, 16:19. Дата останніх змін - 14-12-2024, 16:19

Стіл учнівський двомісний

Стіл учнівський двомісний ... Державна закупівля - UA-2024-12-14-001116-a Стіл учнівський двомісний від замовника Державний професійно–технічний навчальний заклад «Вінницьке міжрегіональне вище професійне училище» від 12/14/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-14-001116-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-14-001143-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-12-2024, 16:19
по 18-12-2024, 00:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
48000
48 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Державний професійно–технічний навчальний заклад «Вінницьке міжрегіональне вище професійне училище»
ЄДРПОУ:02539909 Досьє YouControl
Сайт:http://vmvpu.vn.ua/
Контактна особа:Борис Атаманенко
Телефон:+380633026292, +380432612332, +380432612302
E-mail:torgi-ataman@ukr.net
Місцезнаходження:
21009, Україна, Вінницька область,м. Вінниця, вул. Стрілецька, 5
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Столи учнівські

16
штука
21009 , Україна , Вінницька область , Вінниця , Стрілецька 5 ,
по 25-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Матеріал кромкиПВХАктивна14-12-2024, 16:00
Матеріал каркасуметалАктивна14-12-2024, 16:00
Товщина стільницівід 16 до 16Активна14-12-2024, 16:00
Наявність дошки-екрануТакАктивна14-12-2024, 16:00
Гачки для портфелівТакАктивна14-12-2024, 16:00
Заглушки для захисту підлогиТакАктивна14-12-2024, 16:00
Регульована висотаНіАктивна14-12-2024, 16:00
Наявність полиці під стільницеюТакАктивна14-12-2024, 16:00
Кількість посадочних місцьвід 2 до 2Активна14-12-2024, 16:00
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:14-12-2024, 16:19:08
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:14-12-2024, 16:06:35
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар (на умовах зазначених у Специфікації/-ях цього Договору) шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом ___10____ робочих днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату (інвойсу) та підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару (застосовується, якщо Постачальник не є резидентом України) або видаткової накладної.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ