Період оскарження умов закупівлі - по 12-06-2025, 00:00
Кошти субвенції, наданої Головному управлінню Національної поліції в Дніпропетровській області відповідно до Розпорядження Голови обласної державної адміністрації від 05.05.2025 № P-219/0/3-25 на виконання заходів Регіональної програми забезпечення громадського порядку та громадської безпеки на території Дніпропетровської області на період до 2025 року, затвердженої рішенням Дніпропетровської обласної ради від 25 березня 2016 року № 30-3/VII (зі змінами) на 2025 рік.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 460 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 17 300 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області |
| ЄДРПОУ: | 40108866 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dp.npu.gov.ua |
| Контактна особа: | Дмитро КОВАЛЬ |
| Телефон: | +380567565208 |
| E-mail: | dimabmw29121980@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49101, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Троїцька, 20 А |
1 |
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Пропозиція учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМА МОТОРС КИЇВ" (3 456 600,00 грн.) була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. 1. У вимогах пункту 10 Додатку 6 до тендерної документації встановлено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати гарантійний лист щодо дотримання учасником в своїй діяльності норма законодавства України. Учасник надав гарантійний лист, в якому не в повному обсязі зазначено інформацію. 2. Пунктом 9 Додатку 6 до тендерної документації вимагалося надати форму «Загальні відомості про учасника», яка підготовлена у Додатку 7 до тендерної документації. Учасник завантажив до електронної системи закупівель форму «Загальні відомості про учасника», у відомостях невірно зазначено основний вид господарської діяльності, що не відповідає інформації з витягу. Привести у відповідність інформацію та документи. 1. Надати гарантійний лист з інформацією в повному обсязі, яка зазначена у пункті 10 Додатку 6 до тендерної документації. 2. Надати виправлену та оновлену форму «Загальні відомості про учасника». Відповідно до вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.