Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 665 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 6 650,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3005 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ |
ЄДРПОУ: | 08803543 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Дар'я Панкратова |
Телефон: | +380506097451 |
E-mail: | dariyapankratova3005@gmail.com |
Місцезнаходження: | Україна |
3 |
1. Відповідно п.13 додатка 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник мав надати Сканований оригінал в кольоровому вигляді, експлуатаційного дозволу чи рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (будівлі, споруди, комплекси споруд, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби та території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) власних або орендованих, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужносте операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам», на Учасника , виробника (офіційного представника виробника, або імпортера продукції на території України) та перевізника.Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано сканований оригінал не в кольоровому вигляді рішення про державну реєстрацію потужності на Фізичну особу - підприємця ВОЛКОВА ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА, також відсутній сканований оригінал в кольоровому вигляді, експлуатаційного дозволу чи рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей орендованих, що будуть використовуватися у реалізації харчових продуктів. 2.Відповідно п.16 додатка 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник мав надати Проект договору з додатками із зазначенням ціни договору, підписаного та скріпленого печаткою (за наявності) Учасника відповідно до Додатку 4. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано проект договору в якому у специфікації не заповнені реквізити учасника та не підписаний і не скріплений печаткою (за наявності). 3. Відповідно п.9 додатка 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник мав надати Сертифікат відповідності системи екологічного управління щодо торгівлі харчовими продуктами харчування вимогам ISO 14001:2015, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності (документ повинен бути виданий на ім’я учасника).Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано не завірену копію. З метою усунення визначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами й доповненнями), належні документи.
Відповідно п.13 додатка 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник мав надати: Сканований оригінал експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (будівлі, споруди, комплекси споруд, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби та території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) - власних або орендованих, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» на Учасника та виробника (офіційного представника виробника, або імпортера продукції на території України). Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано сканований оригінал не в кольоровому вигляді рішення про державну реєстрацію потужності на Фізичну особу - підприємця Собакара Олександра Володимировича, також відсутній сканований оригінал в кольоровому вигляді, експлуатаційного дозволу чи рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей орендованих, що будуть використовуватися у реалізації харчових продуктів. З метою усунення визначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами й доповненнями), належні документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.