Період оскарження умов закупівлі - по 30-06-2025, 00:00
Закупівля здійснюється в рамках програми Ukraine Facility (фінансується Європейським Союзом). Учасники процедури закупівлі беруть участь у закупівлях на рівних умовах, за умови, що вони зареєстровані у прийнятних країнах та якщо вони особисто або їх кінцеві бенефіціарні власники є особами, до яких не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та вони не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 539 940 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 699,70 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 16 198,20 UAH |
| Замовник: | ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ОДЕСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ" |
| ЄДРПОУ: | 05537377 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Устянська Наталя |
| Телефон: | +380485131207, +380485131207 |
| E-mail: | ptu_odessa@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 67801, Україна, Одеська область,смт Овідіополь, вул. Театральна, 3 |
| Донор закупівлі | |
| Найменування: | Ukraine facility |
| Місцезнаходження: | 1048, Королівство Бельгія, Brussel,Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175 |
| Сайт: | https://european-union.europa.eu |
| Найменування: | Ukraine facility |
| Код за XM-DAC: | 55000 |
| Контактна особа: | Рада Європейського Союзу |
| Контактний e-mail: | press.centre@consilium.europa.eu |
| Факс: | +3222816111 |
| Телефон: | +3222816111 |
0 |
Щодо виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин в закупівлі № UA-2025-06-25-013118-a Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля «Барабанна витяжка вихлопних газів Filcar ARA-75/7PB-COMP — Котушка зі шлангом 7.5 метра, діаметром 75 мм і насадкою BGT-75/140 з вентилятором (або еквівалент); Поворотно витяжний пристрій для зварювального поста PVU 160.03 (або еквівалент) за кодом ДК 021:2015: 42520000-7 - Вентиляційне обладнання» (фінансування Європейським Союзом — Ukraine Facility)» здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Автомеханіка", код ЄДРПОУ/ІПН 23538908 було виявлено наступні невідповідності: За Додатком 1 Розділ 5 до тендерної документації, учасник має завантажити сканкопію документу (підтвердження у довільній формі з відповідною інформацією): 5. На виконання вимог Рамкової угоди учаснику в складі його тендерної пропозиції необхідно виконати наступні вимоги : Вимоги Спосіб підтвердження відповідності вимогам на етапі подання пропозицій 5.4. Для забезпечення виконання заходів ЄС щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами та недопущення до участі в закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформацію про найменування підрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20.05.2015 (ст. 7 Рамкової угоди). Учасник подає інформацію і вигляді довідки у довільній формі. Зазначена довідка має містити повне найменування та ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, імена, прізвища, по батькові, (за наявності) та дати народження бенефіціарних власників (для юридичної особи), або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та дату народження (для фізичної особи) написані українською мовою та транслітерацією. 2. За Додатками 1 Розділ 4 і Додатком 2 учасник повинен завантажити: 4. Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: 4.3. Копія діючого висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи або висновку науково санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству, на товар з зазначенням країни виробника та країни походження. Також, при розгляді цінової пропозиції і ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ були виявлені такі невідповідності: У Ціновій пропозиції зазначено 1. ARA-75/7PB-COMP Механічний барабан з вентилятором, шланг 7 м. – за технічними вимогами вимагається шланг 7,5 м. При цьому у Ціновій пропозиції учасника і в ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ позиція вказана виключно зі шлангом 7 м. – а потрібно замовнику 7,5 м. 2. DYNAMIC-470/300 Витяжний поворотний кронштейн для зварювальних газів Ø200 з вентилятором у ціновій пропозиції зазначається DYNAMIC-470/300 в ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ учасник надає еквівалент DYNAMIC-470/200 Витяжний поворотний кронштейн для зварювальних газів Ø200 з вентилятором. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель вищевказаного змісту, у строк, що передбачений пунктом 43 Особливостей.
Щодо виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин в закупівлі № UA-2025-06-25-013118-a Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля «Барабанна витяжка вихлопних газів Filcar ARA-75/7PB-COMP — Котушка зі шлангом 7.5 метра, діаметром 75 мм і насадкою BGT-75/140 з вентилятором (або еквівалент); Поворотно витяжний пристрій для зварювального поста PVU 160.03 (або еквівалент) за кодом ДК 021:2015: 42520000-7 - Вентиляційне обладнання» (фінансування Європейським Союзом — Ukraine Facility)» здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТО КОМПЛЕКТ", код ЄДРПОУ/ІПН 43821107 було виявлено наступні невідповідності: Замовник наголошує, що здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178), проводиться за Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility», ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода). На підставі чого учасник повинен виконати такі вимоги за Додатком 1 Розділ 5 до тендерної документації, має довантажити сканкопії таких документів (підтвердження у довільній формі з відповідною інформацією): 5. На виконання вимог Рамкової угоди учаснику в складі його тендерної пропозиції необхідно виконати наступні вимоги : Вимоги Спосіб підтвердження відповідності вимогам на етапі подання пропозицій 5.1 Учасник має бути зареєстрований у прийнятній країні (ст.11 Регламенту і ст. 5 Рамкової угоди). (Перелік прийнятних країн розміщено за посиланням: (https://me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=99515de8-4512-4941afaaca5887a9b4f4&title=PerelikPriiniatnikhKrain.) Учаснику необхідно надати довідку в довільній формі що учасник перебуває у списку прийнятних країн та надати установчі документи (статут, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, тощо). Додатково замовником перевіряється дана інформація в ЄДР. 5.2. Товари, які пропонує учасник для поставки походять з прийнятних країн. (ст.5 Рамкової угоди). Учасник подає інформацію/довідку в довільній формі, в якій зазначає відповідність походження товарів відповідно вимог по походженню товарів або сертифікат про країну походження товару або засвідчену декларацію про походження товару, або декларації про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару. 5.3. До учасника не мають бути застосовані санкції ЄС (ст.3 Рамкової угоди). (Детальна інформація щодо всіх санкцій ЄС розміщена на санкційній карті ЄС за посиланням: https://www.sanctionsmap.eu/#/main.) Учасник подає інформацію в довільній формі, в якій зазначає про те, що він особисто або його кінцевий бенефіціарний власник, його член або учасник (акціонер) юридичної особи учасника закупівлі є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу. 5.4. Для забезпечення виконання заходів ЄС щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами та недопущення до участі в закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформацію про найменування підрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20.05.2015 (ст. 7 Рамкової угоди). Учасник подає інформацію і вигляді довідки у довільній формі. Зазначена довідка має містити повне найменування та ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, імена, прізвища, по батькові, (за наявності) та дати народження бенефіціарних власників (для юридичної особи), або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та дату народження (для фізичної особи) написані українською мовою та транслітерацією. 5.4. Учасники повинні забезпечити зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», зокрема, у ході просування заходів та їх результатів, шляхом надання послідовної, дієвої та пропорційної цільової інформації для різних типів аудиторії, у тому числі для медіа та громадськості (ст.16 Рамкової угоди). Учаснику необхідно надати довідку в довільній формі. 5.5. Учасник повинен забезпечити, щоб кошти або економічні ресурси прямо або опосередковано не надавалися особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь (ст.3 Рамкової угоди). Учаснику необхідно надати довідку в довільній формі. 2. За Додатками 1 Розділ 4 учасник повинен був завантажити: 4. Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: 4.2. Лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) запропонованих учасником товару, в якому підтверджується статус учасника, як партнера виробника представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), найменування (марка, модель, артикул), кількість такого товару, лист повинен містити номер закупівлі в системі публічних закупівель, назву замовника, повну назву та юридичну адресу учасника. 4.3. Копія діючого висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи або висновку науково санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству, на товар з зазначенням країни виробника та країни походження. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель вищевказаного змісту, у строк, що передбачений пунктом 43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.