1.Товар за даним Договором постачається протягом 3 днів на основі заявок Покупця окремими партіями, у відповідності з накладними на основі узгоджених заявок Покупця згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору автотранспортом Продавця, спеціально обладнаним для перевезення продуктів харчування (який(і) підтримує(ють) необхідний температурний режим під час перевезення товару. 2. Датою постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання - склади харчоблоків КНП «МКЛ № 16» ДМР: просп. Богдана Хмельницького, 19; вул. Електрична, 15 (філія 2) та вул. Космічна, 19 (філія 3), місто Дніпро, Дніпропетровська область, Україна, 49000. Розвантаження товару здійснюється представниками Продавця в місце прийому (зважування) товару, які знаходиться в приміщеннях складів харчоблоків лікарні. 3. При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема санітарно-гігієнічним(и) висновком(ами) та копією(ями) чинного(их) документу(ів), що завірений(і) Продавцем належним чином, який(і) підтверджує(ють) якість товару. 4. Продавець забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, на якому вказано назву підприємства Продавця, категорію яєць, кількість штук, дату сортування, відповідність вимогам стандарту, прізвище та ініціали сортувальника. 5. Поставка, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок та силами Продавця. 6. Приймання-здача товару проводиться на складах харчоблоків КНП «МКЛ № 16» ДМР згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. 7. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. 8. Продавець несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Покупцю в місці постачання. 9. У випадку виявлення порчі, недостачі Покупець зобов’язаний повідомити про це Продавця протягом 24 годин після приймання товару з наступним оформленням претензії в 5-ти денний термін.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 996 900 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 01984624 Досьє YouControl |
Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-miska-klinichna-likarnya-16-dniprovskoi-miskoi-radi |
Контактна особа: | Лариса Михайлівна Сосідко |
Телефон: | +380671108817 |
E-mail: | 16bolnitsa@i.ua |
Місцезнаходження: | 49069, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд. 19 |
0 |