Закупівлю оголошено - 19-03-2025, 23:15. Дата останніх змін - 01-05-2025, 12:10

Ц_25П-119_50110000-9-Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту автомобілів Chevrolet).

Ц_25П-119_50110000-9-Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту автомобілів Che... Державна закупівля - UA-2025-03-19-014556-a Ц_25П-119_50110000-9-Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту автомобілів Chevrolet). від замовника АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" від 3/19/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-19-014556-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-19-018204-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 19-03-2025, 23:15
по 25-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-03-2025, 23:15
по 28-03-2025, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 31-03-2025, 12:01
по 31-03-2025, 12:24

Період оскарження умов закупівлі - по 25-03-2025, 00:00

Строк (термін) надання послуг відносно 1-єї одиниці ТЗ - не більше 15-ти календарних днів з дня підписання сторонами дефектного акту*. Загальний строк надання послуг: до 31.12.2025 р. (включно)**. *Даний строк надання послуг буде зазначатись в договорі про закупівлю. **Зазначена дата надання послуг є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1592544
1 592 544 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:32 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
ЄДРПОУ:30019775 Досьє YouControl
Сайт:http://ugv.com.ua/
Контактна особа:Леся Нос
Телефон:+380532515489
E-mail:lesia.nos@ugv.com.ua
Місцезнаходження:
04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з ремонту автомобілів ...
1 592 544 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 31-03-2025, 12:01
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з ремонту автомобілів Chevrolet

1
послуга
Україна За територіальним місцем розташування виробничої бази (станції технічного обслуговування) Виконавця (окрім тимчасово окупованих територій та територій, на яких проводяться бойові дії), що визначається за результатами закупівлі.
по 31-12-2025
50112000-3
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "Полтаваавтозапчастина"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 31-03-2025 по 29-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Ковпака,24, 36007, Ігор Жаріков
Остаточна пропозиція:
1 219 999 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 401 438 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
23-04-2025, 16:40
Період подачі оскарження:
по 29-04-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 08-04-25, 08:54:40
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

ПРОТОКОЛ №197 від 07.04.2025 р. щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: продовження строку розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. РОЗГЛЯДАЛА: Акціонерним товариством «Укргазвидобування» проводиться процедура закупівлі: «Ц_25П-119_50110000-9-Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту автомобілів Chevrolet)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-19-014556-a). За результатами оцінки тендерної пропозиції проведеною електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція подана учасником: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВААВТОЗАПЧАСТИНА" (код ЄДРПОУ: 34322677). Відповідно до п. 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 з подальшими змінами та доповненнями (далі – Особливості та Закон відповідно): «Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації». Відповідно до частини 10 статті 29 Закону: «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення». На адресу Уповноваженої особи надійшла службова записка №306.1.4259-С від 02.04.2025 р. щодо необхідності розмістити в системі електронних закупівель повідомлення про усунення наявних невідповідностей в інформації та/або документах, наданих учасником. Зважаючи, що відповідно до п. 43 Особливостей: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель», то у Замовника виникає аргументована необхідність продовжити строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. ПРИЙНЯТЕ РІШЕННЯ: 1. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону продовжити до 20 робочих днів строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, поданої учасником: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВААВТОЗАПЧАСТИНА" (код ЄДРПОУ: 34322677). 2. Оприлюднити відповідне повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА КЕП Володимир ПРИСТАВКА

Кінцева дата розгляду пропозиції: 29-04-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 14-04-25, 16:55:44
24

1.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано Довідку (файл 1Довідка МТБ.pdf), в якій вказані дані щодо виробничої бази, обладнання та МТБ Учасника, однак відсутня інформація щодо їх форми власності (власність в Україні виступає в таких формах: приватна, колективна, комунальна, державна і змішана). 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1.1. пункту 1. частини 1. розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 1.1. Надати довідку/лист в довільній формі за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника із зазначенням виробничої бази, обладнання та МТБ Учасника та формою їх власності, що будуть використані для виконання обов’язків по договору. Обов’язково зазначається адреса місцезнаходження Виробничої бази. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції оновлену довідку/лист в довільній формі із зазначенням виробничої бази, обладнання та МТБ Учасника та ФОРМОЮ ЇХ ВЛАСНОСТІ (приватна/колективна/комунальна/державна/змішана), що будуть використані для виконання обов’язків по договору. Обов’язково зазначається адреса місцезнаходження Виробничої бази. 2.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано довідку щодо наявності фахівців необхідної кваліфікації, що будуть залучені для виконання обов’язків по договору вих №25032025-2 від 25 березня 2025 р. в якій невірно вказана посада наступних працівників: -Мартинова О.Л. (вказана посада «інженер-механік», а відповідно до наданого витягу з трудової книжки – був прийнятий на посаду «мастер СТО»); -Вигівський О.В. (вказана посада «слюсар з ремонту автомобілів», в той же час згідно наданого Договору про надання послуг №50 від 10.01.2025 р., вказана особа «надає за плату послуги з ремонту та технічного обслуговування мото транспортних засобів і супутнього обладнання», відповідно не займає жодну штатну посаду); -Тимошенко Є.О. (вказана посада «слюсар з ремонту КТЗ», в той же час згідно наданого Договору про надання послуг №51 від 10.01.2025 р., вказана особа «надає за плату послуги з ремонту та технічного обслуговування мото транспортних засобів і супутнього обладнання», відповідно не займає жодну штатну посаду). 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2. частини 1 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 2.1. Надати довідку/лист в довільній формі за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника із зазначенням інформації щодо фахівців Учасника, які будуть залучені для виконання обов’язків по договору, зокрема: прізвище, ініціали, посада, освіта/кваліфікація, стаж роботи за фахом. Мінімальні вимоги: - інженер - механік та/або фахівець за напрямком – не менше 1 особи; - технік-механік та/або слюсар-механік та/або слюсар-ремонтник та/або слюсар з ремонту автомобільного транспорту та/або автомобільної техніки та/або фахівець за напрямком – не менше 2 особи. 2.2. На підтвердження інформації, що зазначена у довідці (п. 2.1.) Учасник надає наступні документи: - скановані оригінали та/або скановані копії документів, або скановані копії витягів з документів, що підтверджують трудові відносини (в розумінні Кодексу законів про працю України) між фахівцями, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам відповідно до п. 2.1 даного кваліфікаційного критерію, та Учасником (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»). - скан-копію(-ї) документу(-ів), що підтверджує(-ють) профільну освіту/кваліфікацію фахівців, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам Замовника у довідці/листі складеній(-ому) відповідно до п.2.1., (наприклад: атестати/ дипломи/ кваліфікаційні посвідчення/свідоцтва/сертифікати, тощо). 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції: А) оновлену (з усуненими невідповідностями) довідку/лист в довільній формі із зазначенням інформації щодо фахівців Учасника, які будуть залучені для виконання обов’язків по договору, зокрема: прізвище, ініціали, посада, освіта/кваліфікація, стаж роботи за фахом. Мінімальні вимоги: - інженер - механік та/або фахівець за напрямком – не менше 1 особи; - технік-механік та/або слюсар-механік та/або слюсар-ремонтник та/або слюсар з ремонту автомобільного транспорту та/або автомобільної техніки та/або фахівець за напрямком – не менше 2 особи. Б) за необхідності скановані оригінали та/або скановані копії документів, або скановані копії витягів з документів, що підтверджують трудові відносини, скан-копію(-ї) документу(-ів), що підтверджує(-ють) профільну освіту/кваліфікацію фахівців. 3.1.Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції Учасником надано Довідку №25032025-5 від 25.03.2025 р. в якій вказано, що Учасник «НЕ має наміру залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців». В той же час в складі пропозиції також було надано Договір про надання послуг №50 від 10.01.2025 р. з ФО Вигівським О.В. та Договір про надання послуг №51 від 10.01.2025 р. з ФО Тимошенко Є.О. згідно яких вказані особи «за завданням Змовника протягом визначеного в Договорі строку надають за плату послуги з ремонту та технічного обслуговування мото транспортних засобів і супутнього обладнання». Відповідно до наданої Довідки щодо наявності фахівців необхідної кваліфікації вих №25032025-2 від 25 березня 2025 р., дані фізичні особи плануються Учасником до залучення для надання послуг Замовнику, а отже виступають в ролі субпідрядників/співвиконавців. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділ І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: У складі тендерної пропозиції надається (у випадках, передбачених п. 4 та п. 7 розділу ІІІ тендерної документації на виконання абз. 19 п. 47 Особливостей): 1. Гарантійний лист наступного змісту: - форма листа 2. Довідка в довільній формі з інформацією (повне найменування, місцезнаходження та код ЄДРПОУ) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, з обов’язковим зазначенням в довідці обсягу залучення кожного з таких субпідрядників/співвиконавців, а саме – не менше як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до документів пропозиції: -У разі коли обсяг залучення не менше як 20 відсотків - Гарантійний лист щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами, далі – Особливості), затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, стосовно залученого субпідрядника/співвиконавця за наданою формою та Довідку в довільній формі з інформацією (повне найменування, місцезнаходження та код ЄДРПОУ) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, з обов’язковим зазначенням в довідці обсягу залучення кожного з таких субпідрядників/співвиконавців, а саме – не менше як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. -У разі коли обсяг залучення менше 20 відсотків – оновлену (з достовірною інформацією) довідку про наміри залучення інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців, в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 15-04-25, 16:55:44
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-19-014556-a-c1
Номер договору:
755/УППГК/25
Дата підписання договору:
30-04-2025, 12:00
Строк дії договору:
з 30-04-2025 по 31-12-2025
1 219 998 UAH
Ціна договору
1 016 665 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПП "Полтаваавтозапчастина"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 219 999 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 401 438 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
26-03-2025, 16:03:36
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у вигляді банківської гарантії або у формі грошових коштів.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
102
Форма забезпечення:
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій (далі – МТБ)
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 220 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 436 250 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
28-03-2025, 11:25:36
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у вигляді банківської гарантії або у формі грошових коштів.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
102
Форма забезпечення:
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій (далі – МТБ)
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-03-2025, 23:19:37
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:19-03-2025, 23:15:48
        Інший
        публічнийЕкспортовано:19-03-2025, 23:15:48
        Інший
        публічнийЕкспортовано:19-03-2025, 23:15:48
        Інший
        публічнийЕкспортовано:19-03-2025, 23:15:48
        Інший
        публічнийЕкспортовано:19-03-2025, 23:15:48
          Електронні тендерні вимоги
          1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 23:15:46
          2. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 23:15:46
          3. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 23:15:46
          4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 23:15:46
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 23:15:46
          5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 23:15:46
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 23:15:46
          Способи підтвердження:
          Документ
          6. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 23:15:46
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 23:15:46
          Способи підтвердження:
          Документ
          7. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 23:15:46
          Способи підтвердження:
          Документ
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 23:15:46
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 23:15:46
          Способи підтвердження:
          Документ
          8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 23:15:46
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 23:15:46
          Способи підтвердження:
          Документ
          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 23:15:46
          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 23:15:46
          11. Наявність антикорупційної програми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
          Статус: Архівована
          Дата створення: 19-03-2025, 23:15:46
          Дата архівування:
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Архівована
          Дата створення: 19-03-2025, 23:15:46
          Дата архівування:
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Послуги з ремонту автомобілів Chevrolet
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у вигляді банківської гарантії або у формі грошових коштів.
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 23:15:46
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у вигляді банківської гарантії у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Умови повернення, вимоги до банків, спосіб подання (спосіб підтвердження відповідності) та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п. 7 розділу І тендерної документації «Загальні положення» та у додатку 8.1 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається через електронну систему закупівель.
          Форма забезпечення
          Гарантія фінансової установи,Іншій формі
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 23:15:46
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у вигляді банківської гарантії у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Умови повернення, вимоги до банків, спосіб подання (спосіб підтвердження відповідності) та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п. 7 розділу І тендерної документації «Загальні положення» та у додатку 8.1 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається через електронну систему закупівель.
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          102
          Пошук... день
          день
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 23:15:46
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у вигляді банківської гарантії у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Умови повернення, вимоги до банків, спосіб подання (спосіб підтвердження відповідності) та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п. 7 розділу І тендерної документації «Загальні положення» та у додатку 8.1 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається через електронну систему закупівель.
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 23:15:46
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у вигляді банківської гарантії у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Умови повернення, вимоги до банків, спосіб подання (спосіб підтвердження відповідності) та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п. 7 розділу І тендерної документації «Загальні положення» та у додатку 8.1 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається через електронну систему закупівель.
          2. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 23:15:46
          1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з ремонту автомобілів Chevrolet
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 23:15:46
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з ремонту автомобілів Chevrolet
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій (далі – МТБ)
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-03-2025, 23:15:46
          Способи підтвердження:
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ