Закупівлю оголошено - 13-05-2025, 12:50. Дата останніх змін - 03-06-2025, 17:31

Листя салату Лолло Россо

Листя салату Лолло Россо... Державна закупівля - UA-2025-05-13-006731-a Листя салату Лолло Россо від замовника Військова частина 4114 НГУ від 5/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-13-006731-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-05-2025, 12:50
по 17-05-2025, 13:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-05-2025, 13:00
по 22-05-2025, 13:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 23-05-2025, 11:10
по 23-05-2025, 11:33

Закупівля здійснюється відповідно до ПКМУ 1275 від 11.11.2022 Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
31800
31 800 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:159 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина 4114 НГУ
ЄДРПОУ:14323385 Досьє YouControl
Контактна особа:Колеснік Юрій Сергійович
Телефон:+380967350995
E-mail:yuriykolesnik1994@gmail.com
Місцезнаходження:
Україна, Львівська область,місто львів,
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Листя салату Лолло Россо
31 800 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 23-05-2025, 11:10
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Листя салату Лолло Россо

300
кілограм
Україна Львівська область
по 31-08-2025
03221320-5
Салат листковий


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП МАЙКУТ БОГДАН ІГОРОВИЧ   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 23-05-2025 по 31-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, Старе Село, 82154, Львівська обл., Дрогобицький район, село Старе Село, ВУЛИЦЯ Л.УКРАЇНКИ, будинок 8, 82154, Богдан Майкут
Остаточна пропозиція:
23 841 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
24 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
28-05-2025, 12:58

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 26-05-25, 14:58:40
24

Доброго дня шановний Учаснику, просимо ще раз уважно перечитати документацію Замовника та надати всі необхідні документи в електронному вигляді які вимагалися під час проведення закупівлі, а саме: П. 14.6. Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції у тому числі наступні документи: 1) завірену учасником копію витягу – відсутній Додаток 1 до Оголошення спрощеної закупівлі П.7 7. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: Надати оригінал або копії сертифікатів на систему управління якістю харчових продуктів, видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника та дійсні на момент подання пропозиції, що має включати такі сфери акредитації, як складське зберігання (код КВЕД 52.10) та транспортування (код КВЕД 49.41) сушених продуктів та продуктів харчування; оптова та роздрібна торгівля, розповсюдження, реалізація та постачання харчових продуктів охолоджених, заморожених та стійких до навколишнього середовища: ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT)- відсутній. Надати оригінал або копію сертифікату на систему екологічного управління, виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника та дійсний на момент подання пропозиції, що має включати такі сфери акредитації, як складське зберігання (код КВЕД 52.10) та транспортування (код КВЕД 49.41) сушених продуктів та продуктів харчування; оптова та роздрібна торгівля, розповсюдження, реалізація та постачання харчових продуктів охолоджених, заморожених та стійких до навколишнього середовища: ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) – відсутній Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надати сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки з переліком автомобілів ізотермічних чи рефрижераторів, у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу – в довідці відсутня інформація щодо автомобілів ізотермічних чи рефрижераторів; Надати документи, що підтверджують проведення робіт із санітарної обробки спеціалізованого транспортного засобу в кількості не менше 2-ох одиниць (усіх ТЗ, якими буде здійснюватися поставка товару під час виконання договору, надати договір санітарної обробки погодженим з графіком, довідку (акт, інший документ) з підтверджуючими документами (акт надання послуг та/або акт приймання виконання робіт та/або акт виконаних робіт) про санітарну обробку транспортних засобів, проведену спеціалізованим підприємством з періодичністю не більше декади* протягом останніх 6-и місяців, що передують даті подання пропозиції, а також надати договір із спеціалізованим підприємством на проведення дератизації, дезінфекції, дезінсекції, дезодорації складського приміщення з відповідними документами, а саме акт/довідку про проведення дератизації, дезінфекції, дезінсекції, дезодорації складського приміщення видані протягом останніх 6-ть календарних місяців з періодичністю щомісяця, що передують даті подання пропозиції. В разі орендованих потужностей, Учасник в складі тендерної пропозиції надає право установчі документи, що давали та/або надають право користування даними потужностями- не надано: - графік обробки ТЗ, а також (акт, інший документ) з підтверджуючими документами (акт надання послуг та/або акт приймання виконання робіт та/або акт виконаних робіт) про санітарну обробку транспортних засобів, проведену спеціалізованим підприємством з періодичністю не більше декади; - договір із спеціалізованим підприємством на проведення дезодорації складського приміщення, а також акт/довідку про проведення дератизації, дезінфекції, дезінсекції, дезодорації складського приміщення видані протягом останніх 6-ть календарних місяців з періодичністю щомісяця, що передують даті подання пропозиції; На підтвердження бактеріологічного контролю якості дезінфекції транспортних засобів, надати результати лабораторних досліджень на відсутність БГКП та сальмонели (протокол та /або експертний висновок) надані Державною або комунальною установою на потужність (автотранспорт) в кількості 5-ти протоколів та/або експертних висновків на ім’я Учасника: дата відбору проб повинна збігатися з датою проведення дезінфекції потужності (автотранспорту в кількості не менше 2-ох одиниць) згідно погодженого графіку до поданого договору дезінфекції автотранспортних засобів- відсутні; Надати акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP виданого на Учасника процедури стосовно виду господарської діяльності з виробництва та/або обігу харчових продуктів: зберігання, пакування, реалізація харчових продуктів тваринного походження та рослинного походження. Термін акту має бути не більше річної давності до дати подання пропозиції-відсутній; Надати учасником Експлуатаційний дозвіл на потужності з повторного пакування та перепакування - відсутній; Лист-погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі - відсутній.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 27-05-25, 14:58:40
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-13-006731-a-a1
Номер договору:
№51ПС282
Дата підписання договору:
01-06-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 01-06-2025 по 31-12-2025
23 841 UAH
Ціна договору
23 841 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП МАЙКУТ БОГДАН ІГОРОВИЧ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
23 841 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
24 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
19-05-2025, 19:10:58
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВ-ПРОДПОСТАЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
23 940 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
27 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
22-05-2025, 12:10:55
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-05-2025, 12:55:51
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-05-2025, 12:50:44
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:13-05-2025, 12:50:44
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ