Закупівля здійснюється відповідно до ПКМУ 1275 від 11.11.2022 Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 31 800 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 159 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина 4114 НГУ |
| ЄДРПОУ: | 14323385 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Колеснік Юрій Сергійович |
| Телефон: | +380967350995 |
| E-mail: | yuriykolesnik1994@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна, Львівська область,місто львів, |
0 |
Доброго дня шановний Учаснику, просимо ще раз уважно перечитати документацію Замовника та надати всі необхідні документи в електронному вигляді які вимагалися під час проведення закупівлі, а саме: П. 14.6. Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції у тому числі наступні документи: 1) завірену учасником копію витягу – відсутній Додаток 1 до Оголошення спрощеної закупівлі П.7 7. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: Надати оригінал або копії сертифікатів на систему управління якістю харчових продуктів, видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника та дійсні на момент подання пропозиції, що має включати такі сфери акредитації, як складське зберігання (код КВЕД 52.10) та транспортування (код КВЕД 49.41) сушених продуктів та продуктів харчування; оптова та роздрібна торгівля, розповсюдження, реалізація та постачання харчових продуктів охолоджених, заморожених та стійких до навколишнього середовища: ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT)- відсутній. Надати оригінал або копію сертифікату на систему екологічного управління, виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника та дійсний на момент подання пропозиції, що має включати такі сфери акредитації, як складське зберігання (код КВЕД 52.10) та транспортування (код КВЕД 49.41) сушених продуктів та продуктів харчування; оптова та роздрібна торгівля, розповсюдження, реалізація та постачання харчових продуктів охолоджених, заморожених та стійких до навколишнього середовища: ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) – відсутній Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надати сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки з переліком автомобілів ізотермічних чи рефрижераторів, у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу – в довідці відсутня інформація щодо автомобілів ізотермічних чи рефрижераторів; Надати документи, що підтверджують проведення робіт із санітарної обробки спеціалізованого транспортного засобу в кількості не менше 2-ох одиниць (усіх ТЗ, якими буде здійснюватися поставка товару під час виконання договору, надати договір санітарної обробки погодженим з графіком, довідку (акт, інший документ) з підтверджуючими документами (акт надання послуг та/або акт приймання виконання робіт та/або акт виконаних робіт) про санітарну обробку транспортних засобів, проведену спеціалізованим підприємством з періодичністю не більше декади* протягом останніх 6-и місяців, що передують даті подання пропозиції, а також надати договір із спеціалізованим підприємством на проведення дератизації, дезінфекції, дезінсекції, дезодорації складського приміщення з відповідними документами, а саме акт/довідку про проведення дератизації, дезінфекції, дезінсекції, дезодорації складського приміщення видані протягом останніх 6-ть календарних місяців з періодичністю щомісяця, що передують даті подання пропозиції. В разі орендованих потужностей, Учасник в складі тендерної пропозиції надає право установчі документи, що давали та/або надають право користування даними потужностями- не надано: - графік обробки ТЗ, а також (акт, інший документ) з підтверджуючими документами (акт надання послуг та/або акт приймання виконання робіт та/або акт виконаних робіт) про санітарну обробку транспортних засобів, проведену спеціалізованим підприємством з періодичністю не більше декади; - договір із спеціалізованим підприємством на проведення дезодорації складського приміщення, а також акт/довідку про проведення дератизації, дезінфекції, дезінсекції, дезодорації складського приміщення видані протягом останніх 6-ть календарних місяців з періодичністю щомісяця, що передують даті подання пропозиції; На підтвердження бактеріологічного контролю якості дезінфекції транспортних засобів, надати результати лабораторних досліджень на відсутність БГКП та сальмонели (протокол та /або експертний висновок) надані Державною або комунальною установою на потужність (автотранспорт) в кількості 5-ти протоколів та/або експертних висновків на ім’я Учасника: дата відбору проб повинна збігатися з датою проведення дезінфекції потужності (автотранспорту в кількості не менше 2-ох одиниць) згідно погодженого графіку до поданого договору дезінфекції автотранспортних засобів- відсутні; Надати акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP виданого на Учасника процедури стосовно виду господарської діяльності з виробництва та/або обігу харчових продуктів: зберігання, пакування, реалізація харчових продуктів тваринного походження та рослинного походження. Термін акту має бути не більше річної давності до дати подання пропозиції-відсутній; Надати учасником Експлуатаційний дозвіл на потужності з повторного пакування та перепакування - відсутній; Лист-погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі - відсутній.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.