Період оскарження умов закупівлі - по 17-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 330 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 650 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина А3186 |
| ЄДРПОУ: | 24980724 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юрій Іванов |
| Телефон: | +380501763292 |
| E-mail: | iwa3186@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 35622, Україна, Рівненська область,Дубенський район, с.Привільне, . |
5 |
Керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022р. № 1178 інформуємо, що під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Інтерактивні системи плюс» виявлено невідповідності тендерної пропозиції (надалі-ТП) вимогам тендерної документації (надалі-ТД), а саме: в додатку №1 до ТД в розділі кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження зазначено (арк -23 ТД), що учасник надає довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід . В ТП учасника є в наявності Довідка №17/06/23 від 17.06.2025 про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Разом з тим, згідно ТД, окрім надання учасником процедури закупівлі довідки (форма 2) для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копії наказів про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. Враховуючи вище вказане просимо Вас в електронній системі закупівель усунути зазначені невідповідності ТП надавши копії стосовно своїх працівників.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.