Закупівлю оголошено - 19-11-2025, 11:04. Дата останніх змін - 19-11-2025, 11:04

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221... Державна закупівля - UA-2025-11-19-003900-a Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 від замовника Виконком Шевченківської сільської ради від 11/19/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-19-003900-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-19-004569-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-11-2025, 11:04
по 23-11-2025, 00:00

Поставка товару здійснюється згідно заявок Замовника декілька разів на тиждень спеціалізованим автотранспортом, що обладнаний для перевезення товару, що являється предметом закупівлі та безпосередньо до навчальних закладів

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1800
1 800 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Виконком Шевченківської сільської ради
ЄДРПОУ:04410373 Досьє YouControl
Контактна особа:Ярошенко Діана Олегівна
Телефон:+380982684620
E-mail:silrada_shev@meta.ua
Місцезнаходження:
20214, Україна, Черкаська область,село Шевченкове, Провулок Пирогова, 2
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

100
кілограм
20214 , Україна , Черкаська область , село Шевченкове , Провулок Пирогова, 2 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термін збиранняпізняАктивна19-11-2025, 10:54
КласпершийАктивна19-11-2025, 10:54
Характеристики не суперечать ДСТУ 9221такАктивна19-11-2025, 10:54
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-11-2025, 11:03:54
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:19-11-2025, 10:54:57
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів від дня отримання Товару Замовником. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          Умови доставки:
          Подія:
          Підписання договору
          Опис:
          Поставка товару здійснюється згідно заявок Замовника декілька разів на тиждень спеціалізованим автотранспортом, що обладнаний для перевезення товару, що являється предметом закупівлі та безпосередньо до навчальних закладів
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ