Закупівлю оголошено - 19-11-2025, 18:08. Дата останніх змін - 19-11-2025, 18:08

Сметана 15%, фасування 350г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418

Сметана 15%, фасування 350г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418... Державна закупівля - UA-2025-11-19-016872-a Сметана 15%, фасування 350г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418 від замовника Окрема комендатура охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (військова частина 1498) від 11/19/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-19-016872-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-19-020658-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-11-2025, 18:08
по 24-11-2025, 00:00

Поставка товару за цим Договором здійснюється партіями відповідно до заявки Замовника протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту її надсилання Постачальнику. Заявка надсилається шляхом надіслання електронного листа з електронної адреси Замовника на електронну адресу Постачальника. Доказом отримання заявки вважати лист-підтвердження про отримання заявки від Постачальника протягом однієї робочої доби. У разі відсутності такого листа у зазначений строк, заявка Замовника вважається прийнятою Постачальником у повному обсязі та підлягає виконанню. Доказом, що свідчить про направлення заявки Замовником на електронну адресу Постачальника вважати роздрукований на папері скріншот текстової інформації з електронної скриньки Замовника, що містить відомості про час та дату направлення такої заявки, який засвідчений згідно з вимогами законодавства. Оплата товару проводиться у національній валюті України. Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника впродовж 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається накладна Постачальника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється впродовж 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
20000
20 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Окрема комендатура охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (військова частина 1498)
ЄДРПОУ:14321955 Досьє YouControl
Контактна особа:Завгородня Ірина Олександрівна
Телефон:380445276724
E-mail:IZavhorodnia@dpsu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна, Київська область,Київ,
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сметана 15%, фасування 350г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418

200
кілограм
Україна , Київська область , Київ ,
по 28-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Упаковкаплівка поліетиленоваАктивна19-11-2025, 18:08
Характеристики не суперечать ДСТУ 4418такАктивна19-11-2025, 18:08
Масова частка жирувід 15 до 15відсотокАктивна19-11-2025, 18:08
Маса неттовід 350 до 350грамАктивна19-11-2025, 18:08
БезлактознаНіАктивна19-11-2025, 18:08
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-11-2025, 18:08:23
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:19-11-2025, 18:08:15
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата товару проводиться у національній валюті України. Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника впродовж 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається накладна Постачальника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється впродовж 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції

          Електронні тендерні вимоги

          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
          1 - Забезпечення виконання договору у формі депозиту (безвідсоткового).
          Вносяться Постачальником у формі депозиту (безвідсоткового) на рахунок Замовника до моменту укладення договору в якості забезпечення виконання умов Договору Постачальником у розмірі 5% від вартості Договору.
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-11-2025, 18:08:15
          Способи підтвердження:
          Документ
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Вносяться Постачальником у формі депозиту (безвідсоткового) на рахунок Замовника до моменту укладення договору в якості забезпечення виконання умов Договору Постачальником у розмірі 5% від вартості Договору.
          Статус: Активна
          Дата створення: 19-11-2025, 18:08:15
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ