Період оскарження умов закупівлі - по 28-07-2025, 00:00
Згідно з технічною специфікацією
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 300 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34572192 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.lutsk.ua |
| Контактна особа: | Греля Аліна Юріївна |
| Телефон: | 380332773159 |
| E-mail: | deplutsk@lutskrada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Волинська область,Луцьк, |
2 |
Перелік виявлених невідповідностей: у п.п. 1 та 5 Локального кошторису №02-01-01 виявлено невідповідність орендованих машин та механізмів, вказаних в довідці про наявність обладнання з відповідними машинами та механізмами, застосованими при розрахунку в програмному комплесі (не враховано ознаку оренди). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: після Додатку 3 Тендерної документації «Ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до чинних нормативних документів». Абзац 8 пункт 6.3.8 розділу "Ціна тендерної пропозиції учасника щодо проведення відповідних робіт повинна бути розрахована відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»". Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати (завантажити) розрахунки ціни тендерної пропозиції або довідку про наявність обладнання з усуненими невідповідностями
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.