Період оскарження умов закупівлі - по 28-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 305 530,79 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 527,65 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» |
| ЄДРПОУ: | 03768026 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Черевко Микола Васильович |
| Телефон: | +380503581024 |
| E-mail: | sportkomplex2011@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, м. Київ,Київ, вул. Хрещатик,12, місто Київ, Київська область, Україна |
3 |
Уповноваженою особою Замовника було розглянуто тендерну пропозицію та документи до неї Учасника, ТОВ "КИЇВБІЛДІНГ", тендерну пропозицію якого за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною, та виявлено невідповідності в інформації та/або документах. Згідно п.43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості), Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В Додатку 4 до Тендерної документації зазначено перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. 1. Пунктом 4 Додатку 4 до тендерної документації встановлено, що Учасник мав надати, в тому числі, «Довідка, складена в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій, останню затверджену фінансову звітність, складену та заповнену у відповідності до вимог законодавства та документ, яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України». На виконання зазначеної вимоги, Учасник процедури закупівлі надав Фінансову звітність малого підприємства та квитанції про здачу/прийняття звіту за 1 півріччя 2024. Проте, подана звітність не може бути останньою станом на травень 2025. Шановний Учаснику, для усунення цієї невідповідності просимо вас надати останню затверджену фінансову звітність, складену та заповнену у відповідності до вимог законодавства та документ, яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України, та, у випадку, якщо Інформація щодо вартості чистих активів, надана у Довідці файл «2.довідка» була надана не згідно останньої фінансової звітності, то її теж необхідно привести у відповідність до актуальних даних. 2. Пунктом 23 Додатку 4 до тендерної документації встановлено, що Учасник мав надати «Гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику надати послуги (замовлені цією закупівлею) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити, що матеріальні ресурси будуть відповідати вимогам проектів, кошторисним нормам, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва (п.6 Розділу ІІІ тендерної документації)». В п.6 Розділу ІІІ тендерної документації міститься вимога щодо оформлення цього Гарантійного листа, а саме: Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення даної процедури закупівлі. На виконання зазначеної вимоги, Учасник процедури закупівлі надав відповідний гарантійний лист. Проте, у Листі посилання на оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення даної процедури закупівлі не відповідає даній закупівлі. Шановний Учаснику, для усунення цієї невідповідності просимо вас надати оновлений Гарантійний лист відповідно до вимог п.22 Додатку 4 до тендерної документації з урахуванням п.6 Розділу ІІІ тендерної документації та зауваження Замовника. Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.