Закупівлю оголошено - 22-07-2024, 14:22. Дата останніх змін - 13-08-2024, 09:07

Буряк столовий свіжий першого товарного сорту, 2024 року збору врожаю

Буряк столовий свіжий першого товарного сорту, 2024 року збору врожаю... Державна закупівля - UA-2024-07-22-006281-a Буряк столовий свіжий першого товарного сорту, 2024 року збору врожаю від замовника База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075) від 7/22/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-07-22-006281-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 22-07-2024, 14:22
по 26-07-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 26-07-2024, 00:00
по 31-07-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 31-07-2024, 15:13
по 31-07-2024, 15:48

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1132200
1 132 200,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:5 661,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)
ЄДРПОУ:45134733 Досьє YouControl
Контактна особа:Роман Олександрович
Телефон:+380957333162
E-mail:g.romansz1611@gmail.com
Місцезнаходження:
Україна
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Буряк столовий свіжий першого ...
1 132 200,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 31-07-2024, 15:13
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Буряк столовий свіжий першого товарного сорту, 2024 року збору врожаю

60000
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 15-09-2024
03220000-9
Овочі, фрукти та горіхи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІДНА ХОРТИЦЯ»   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Запорізька область, Запоріжжя, пр.Соборний, буд.158, 69005, Пащенко Анжела
Остаточна пропозиція:
986 400,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 076 400,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
07-08-2024, 11:39

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 05-08-24, 16:54:06
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Відповідно пункту 1 розділу документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі Додатку №2 до Оголошення «Технічні вимоги» учасник має надати «Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначаються у гарантійному листі та надається сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного Договору*.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції було надано Гарантійний лист виробника (26 Гарантійний лист виробника картопля 1.pdf) з оформленими не належним чином реквізитами листа. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, «Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки.» 2) Відповідно пункту 5 розділу документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі Додатку №2 до Оголошення «Технічні вимоги» учасник має надати «Сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (будівлі, споруди, комплекси споруд, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби та території, що використовуються у виробництві ( вирощуванні врожаю ( рослинництва)) - власних або орендованих, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» на виробника.» Учасником не було надано відповідного документу. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, «Сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (будівлі, споруди, комплекси споруд, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби та території, що використовуються у виробництві ( вирощуванні врожаю ( рослинництва)) - власних або орендованих, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» на виробника.» 3) Відповідно пункту 6 розділу документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі Додатку №2 до Оголошення «Технічні вимоги» учасник має надати «Оригінал або засвідчена, відповідно до ДСТУ 4163:2020 ̶ копія Протоколу дослідження (випробувань) чи Експертного висновку про відповідність харчового продукту вимогам п. п. 5.1, п. 5.1.1, п. 5.1.5, п. 5.1.6, ДСТУ 7033:2009 «Буряк столовий свіжий. Технічні умови», виданого державною акредитованою лабораторією, яка уповноважена проводити лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю.» Учасником не було надано відповідного документу. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, «Оригінал або засвідчену, відповідно до ДСТУ 4163:2020 ̶ копію Протоколу дослідження (випробувань) чи Експертного висновку про відповідність харчового продукту вимогам ДСТУ 7033:2009 «Буряк столовий свіжий. Технічні умови», виданого державною акредитованою лабораторією, яка уповноважена проводити лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю.» 4) Відповідно пункту 7 розділу документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі Додатку №2 до Оголошення «Технічні вимоги» учасник має надати «Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа, в якому має бути зазначено, що оператор ринку (Учасник та виробник або офіційний представник виробника або імпортер продукції на території України) гарантує: - що кожна партія поставленого харчового продукту буде супроводжуватися документами, які забезпечують його простежуваність та підтверджують походження, безпечність та якість харчового продукту, відповідно до вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, відповідність його вимогам державних стандартів і санітарно-гігієнічних вимог; - що харчовий продукт буде належної якості і відповідатиме своїм якісним характеристикам; - тара і упаковка будуть виготовлені з матеріалів, які дозволені для використання в Україні; - своєчасне проходження персоналом медичних оглядів та наявність особистих медичних книжок відповідно до вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 серпня 2002 року за № 639/6927.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції було надано Гарантійний лист виробника (22 Гарантійний лист виробника картоплі 2.pdf) з оформленими не належним чином реквізитами листа. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, «Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа, в якому має бути зазначено, що оператор ринку (Учасник та виробник або офіційний представник виробника або імпортер продукції на території України) гарантує: - що кожна партія поставленого харчового продукту буде супроводжуватися документами, які забезпечують його простежуваність та підтверджують походження, безпечність та якість харчового продукту, відповідно до вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, відповідність його вимогам державних стандартів і санітарно-гігієнічних вимог; - що харчовий продукт буде належної якості і відповідатиме своїм якісним характеристикам; - тара і упаковка будуть виготовлені з матеріалів, які дозволені для використання в Україні; - своєчасне проходження персоналом медичних оглядів та наявність особистих медичних книжок відповідно до вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 серпня 2002 року за № 639/6927.» 5) Відповідно пункту 8 розділу документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі Додатку №2 до Оголошення «Технічні вимоги» учасник має надати «Оригінал або засвідчена копія до ДСТУ 4163:2020 копія сертифікату про відповідність системі управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD) «Системи керування безпечністю харчових. Вимоги до будь - якої організації в харчовому ланцюзі», виданий акредитованим НААУ органом на ім’я виробника стосовно виробництва, чинний до кінця 2024 року.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції було надано Сертифікат UA 2.HACCP.00118-22 від 31.08.2022 року без відмітки наглядового аудиту 1 року чинності. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, «Оригінал або засвідчена копія до ДСТУ 4163:2020 копія сертифікату про відповідність системі управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD) «Системи керування безпечністю харчових. Вимоги до будь - якої організації в харчовому ланцюзі», виданий акредитованим НААУ органом на ім’я виробника стосовно виробництва, чинний до кінця 2024 року.» Також слід зазначити що, документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 06-08-24, 16:54:06
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-07-22-006281-a-c1
Номер договору:
№165-ПЗ
Дата підписання договору:
09-08-2024, 11:00
Строк дії договору:
з 09-08-2024 по 20-12-2024
986 400,00 UAH
Ціна договору
986 400,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Жиров Артем Володимирович   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, Харківський р-н, село Мовчани, вулиця Мовчанівська, будинок 51, 62490, ЖИРОВ АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Остаточна пропозиція:
828 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
828 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Жиров Артем Володимирович   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
828 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
828 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІДНА ХОРТИЦЯ»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
986 400,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 076 400,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП НАБОЙЧЕНКО ТЕТЯНА ФЕДОРІВНА   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
990 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 068 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ ЕМІ ОН   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 026 339,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 032 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:22-07-2024, 14:25:10
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:22-07-2024, 14:22:38
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:22-07-2024, 14:22:38
              Електронні тендерні вимоги
              1. Забезпечення виконання договору
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Буряк столовий свіжий першого товарного сорту, 2024 року збору врожаю
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
              Статус: Активна
              Дата створення: 22-07-2024, 14:22:37
              Способи підтвердження:
              Документ
              Оригінал платіжної інструкції , Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ