Поставка здійснюється до 31.03.2025 року. У зв’язку з обмеженим ресурсом складських приміщень замовника, оплата буде здійснена у 2024 р. тому Продавець повинен мати власне або орендоване складські приміщення для збереження заявленого в даній закупівлі обсягу товару. Складське приміщення повинно відповідати всім нормам згідно чинного законодавства України для збереження Товару, що є предметом закупівлі. З Продавцем укладається договір відповідального збереження. Продавець зобов’язаний передати Покупцю товар, а Покупець зобов’язаний в цей же строк прийняти товар. Поставки товару здійснюються дрібними партіями у кількості та асортименті згідно з заявками замовника 3 рази на тиждень на харчоблок КП «ДМКЛ ПМР» впродовж дії договору спеціалізованим транспортом Продавця. Обсяг поставки товару по кожній партії визначається замовником в залежності від фактичної потреби. Доставка проводиться за умови попереднього узгодження дати та часу поставки. Товар відвантажується Покупцеві в упаковці виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою. На упаковці товару повинна бути зазначена дата виробництва, термін придатності, маркування відповідно до діючих стандартів України. 1) Поставка здійснюється партіями згідно заявок Замовника за адресами та місцезнаходженням підпорядкованих закладів Замовника, що зазначені в п2.2, п 2.8., п. 2,9 Проєкту договору, згідно умов, що визначається у договорі про закупівлю, з дотриманням діючих правил перевезень вантажів, зокрема продуктів харчування. 2) Учасник включає до вартості ціни за одиницю товару послуги, пов’язані з його зберіганням, постачанням, в тому числі доставку, розвантажувальні роботи за місцем доставки. 3) Кожна партія товарів має бути поставлена в суворій відповідності із вимогами замовника щодо кількості та асортименту, вказаними у заявці на поставку, не пізніше 2 робочих днів з дня отримання відповідної заявки учасником. 4)Розрахунки здійснюються Замовником протягом 30 календарних днів днів після підписання сторонами видаткової накладної та отримання товарно-транспортної накладної на товар, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, можлива відстрочка платежу до 60 дні
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 181 920,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Комунальне підприємство "ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
ЄДРПОУ: | 01999684 Досьє YouControl |
Сайт: | http://dmkl.pp.ua/ |
Контактна особа: | Татьяна Різун |
Телефон: | +380532689069, +380509873050 |
E-mail: | dmkl.tender@gmail.com |
Місцезнаходження: | 36004, Україна, Полтавська область,Полтава, вул. Олександра Бідного, буд. 2 |
0 |