Період оскарження умов закупівлі - по 07-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 613 455,56 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 067,28 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" |
| ЄДРПОУ: | 02568182 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ukrcsm.kiev.ua |
| Контактна особа: | Черняєв Святослав Юрійович |
| Телефон: | 380445260186 |
| E-mail: | cherniaiev@ukrcsm.com |
| Місцезнаходження: | 03143, Україна, Київська область,Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ МЕТРОЛОГІЧНА, будинок 4 |
0 |
ПРОТОКОЛ № 3-23/760 РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ 16 липня 2025 р. м. Київ 10.07.2025 р. відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт загального коридору в корпусі №3 ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" за адресою: м. Київ, вул. Метрологічна, 4) (оголошення № UA-2025-06-24-010532-a). Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 10.07.2025 р. стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт загального коридору в корпусі №3 ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» за адресою: м. Київ, вул. Метрологічна, 4) та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Альянс Строй Качество» (надалі – ТОВ «Альянс Строй Качество»). Відповідно до вимог п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (надалі – Особливості) замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно частині 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Кінцевий строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Альянс Строй Качество» - 17 липня 2025 р. У зв’язку з великим навантаженням на уповноважену особу та враховуючи необхідність проведення всебічного аналізу тендерної пропозиції учасника на відповідність технічним, якісним та кількісним вимога тендерної документації виникла необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Альянс Строй Качество» до 06 серпня 2025 р. Враховуючи викладене, керуючись статтями 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а також пунктами 43 Особливостей, уповноважена особа вирішила: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Альянс Строй Качество» до 06 серпня 2025 р 2. Забезпечити оприлюднення повідомлення про продовження строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Альянс Строй Качество» в електронній системі закупівлі у визначений законодавством термін. Уповноважена особа _______________ С.Ю. Черняєв
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1. Відповідно до вимог п. 10.2.2. Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати не менше 1 копії аналогічного договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма додатками, які є його невід’ємною частиною). Учасник торгів у складі тендерної пропозиції надав копію Договору підряду № 374 від 18.08.2023 р. із копією Додаткової угодою № 2 від 18.09.2023. Згідно положень п. 12.4. Договору підряду № 374 від 18.08.2023 р. усі зміни та доповнення но нього є його невід’ємною частиною. Однак, у складі тендерної пропозиції учасником торгів не було надано копії Додаткової угоди № 1 до Договору підряду № 374 від 18.08.2023 р., а отже учасник не надав копії аналогічного договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма додатками, які є його невід’ємною частиною), що є порушенням вимог п. 10.2.2. Додатку 1 до тендерної документації. 2. Відповідно до вимог п. 10.1.1. та п. 10.1.2. Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідні для виконання робіт, визначених у технічних вимогах за формою: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ПІБ Кваліфікація та посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/***працівник субпідрядника/співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця із зазначенням інформації про загальну кількість працівників, яких Учасник планує залучити для проведення робіт, що є предметом закупівлі, а також інформації про їх освіту та посади (розряди). Учасник торгів у складі тендерної пропозиції надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 1/7-2 від 01.07.2025 р., яка не містить інформації про загальну кількість працівників, повне ПІБ працівників, яких Учасник торгів планує залучити для проведення робіт, що є предметом закупівлі, а також інформації про їх кваліфікацію та освіту (розряди), що є порушенням вимог п. 10.1.1. та п. 10.1.2. Додатку 1 до тендерної документації. 3. Відповідно до вимог п. 6. Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі, яка містить інформацію про контактну особу учасника, а саме: П.І.Б. контактної особи, тел., E-mail. Учасник торгів у складі тендерної пропозиції не надав довідку в довільній формі, яка має містить інформацію про контактну особу учасника, а саме: П.І.Б. контактної особи, тел., E-mail, що є порушенням вимог п. 6. Додатку 1 до тендерної документації. 4. Відповідно до вимог п. 10.1.3.2. Додатку 1 до тендерної документації згідно НПАОП 0.00-1.15-07, 0.00-1.81-18 Учасник зобов’язаний надати на кожного працівника, задіяного до виконання робіт безпосередньо на об`єктах Замовника, копії або оригінали наступних документів, які повинні бути чинними на дату аукціону, зокрема, копію посвідчень про проходження навчання безпечних методів під час робіт на висоті. Учасник торгів у складі тендерної пропозиції надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 1/7-2 від 01.07.2025 р., згідно п. 6 таблиці якої, учасник торгів для виконання робіт, що є предметом закупівлі планує залучити електромонтера 4 розряду –Тарана Ю.І. Однак, учасник торгів у складі тендерної пропозиції не надав копії посвідчення про проходження Тараном Ю.І. навчання безпечних методів під час робіт на висоті, що є порушенням вимог п. 10.1.3.2. Додатку 1 до тендерної документації. 5. Відповідно до вимог п. 10.3.1 Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідка (форма довільна), яка має містити інформацію щодо наявності в учасника мінімальної кількості обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі, а саме: комп’ютера та/або ноутбука – не менше 1-го; електроінструменту(ів) та/або вимірювального(их) приладу(ів)* та програмного комплексу АВК 5 або еквівалентного програмного комплексу (або комп’ютерної програми або програмного забезпечення) – не менше 1 ліцензії (або робочого місця). Згідно положень 10.3.2.1. Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження інформації, що вказана у довідці щодо наявності в учасника мінімальної кількості обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі, учасник повинен надати копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання (крім програмного забезпечення (або програмного комплексу або комп’ютерної програми), зазначеного у підпункті 10.3.1.3. Додатку 1 до тендерної документації), що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості або обороно-сальдові відомості або договір(ори) купівлі продажу (договір(ори) оренди). Учасник торгів у складі тендерної документації надав Довідку про наявність обладнання та матеріально технічної бази № 7/7-1 від 07.07.2025 р., яка містить інформацію про наявності в учасника мінімальної кількості обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі, а також копію Витягу з оборотно-сальдової відомості станом на 07.07.2025 р. Виходячи з інформації, наведеної у п. 6 та 7 таблиці Довідки про наявність обладнання та матеріально технічної бази № 7/7-1 від 07.07.2025 р., учасник торгів планував для виконання робіт, що є предметом закупівлі залучити перфоратори BOSCH GBH 2-24 DRE – 2 шт. та BOSCH GBH 2-26 DRE – 2 шт. Однак, у копії Витягу з оборотно-сальдової відомості станом на 07.07.2025 р. зазначено про наявність в учасника лише перфоратори BOSCH GBH 2-24 DRE та BOSCH GBH 2-26 DRE у кількості по 1 шт. відповідно. Таким чином, учасник торгів на обладнання за п. 6 та 7 таблиці Довідки про наявність обладнання та матеріально технічної бази № 7/7-1 від 07.07.2025 р., яке планував залучити для виконання робіт, що є предметом закупівлі, у складі тендерної пропозиції не надав копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання, що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості або обороно-сальдові відомості або договір(ори) купівлі продажу (договір(ори) оренди), що є порушенням вимог п. 10.3.2.1. Додатку 1 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Копію Додаткової угоди № 1 до Договору підряду № 374 від 18.08.2023 р., або не менше 1 копії аналогічного договору (з усіма додатками, які є його невід’ємною частиною) та копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (стосується наданого договору) із дотримання вимог, встановлених п. 10.2. Додатку 1 до тендерної документації. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації вважається договір на виконання робіт аналогічних предмету закупівлі, що належить до коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація або договір предметом закупівлі якого є проведення робі з капітального ремонту та/або з реставрації будівель та/або споруд та/або інших об’єктів будівництва. 2. Зміни (або нову редакцію) до Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 1/7-2 від 01.07.2025 р., в яких зазначити інформацію про загальну кількість працівників, повне ПІБ працівників, яких Учасник торгів планує залучити для проведення робіт, що є предметом закупівлі, а також інформації про їх кваліфікацію та освіту (розряди), або довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі, із дотримання вимог, встановлених п. 10.1. Додатку 1 до тендерної документації. 3. Довідку в довільній формі, яка має містить інформацію про контактну особу учасника, а саме: П.І.Б. контактної особи, тел., E-mail. 4. Копію посвідчення про проходження Тараном Ю.І. навчання безпечних методів під час робіт на висоті, або довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі, із дотримання вимог, встановлених п. 10.1. Додатку 1 до тендерної документації. 5. Копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання, що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості або обороно-сальдові відомості або договір(ори) купівлі продажу (договір(ори) оренди) на обладнання за п. 6 та п. 7 таблиці Довідки про наявність обладнання та матеріально технічної бази № 7/7-1 від 07.07.2025 р., яке учасник торгів планує залучити для виконання робіт, що є предметом закупівлі, або інформаційну довідку (форма довільна), яка має містити інформацію щодо наявності в учасника мінімальної кількості обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі із дотриманням вимог п. 10.3. Додатку 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.