Закупівлю оголошено - 24-06-2025, 15:34. Дата останніх змін - 28-07-2025, 14:24

45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт загального коридору в корпусі № 3 ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" за адресою; м. Київ, вул. Метрологічна, 4)

45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт загального коридору в корпусі № 3 ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" за адресою; м. Київ, вул. М... Державна закупівля - UA-2025-06-24-010532-a 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт загального коридору в корпусі № 3 ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" за адресою; м. Київ, вул. Метрологічна, 4) від замовника ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" від 6/24/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-24-010532-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-24-009681-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 24-06-2025, 15:34
по 07-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-06-2025, 15:34
по 10-07-2025, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 07-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
613455.56
613 455,56 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:3 067,28 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ"
ЄДРПОУ:02568182 Досьє YouControl
Сайт:http://www.ukrcsm.kiev.ua
Контактна особа:Черняєв Святослав Юрійович
Телефон:380445260186
E-mail:cherniaiev@ukrcsm.com
Місцезнаходження:
03143, Україна, Київська область,Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ МЕТРОЛОГІЧНА, будинок 4
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
45453000-7 Капітальний ремонт ...
613 455,56 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт загального коридору в корпусі № 3 ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" за адресою; м. Київ, вул. Метрологічна, 4

1
робота
Україна Відповідно до документації
по 30-09-2025
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ Альянс Строй Качество   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 10-07-2025 по 08-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, мiсто, вул. Харкiвське шосе, буд. 144-В, 02091, Козак Вадим Павлович
Остаточна пропозиція:
532 525 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
17-07-2025, 15:17
Період подачі оскарження:
по 23-07-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 16-07-25, 11:29:35
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

ПРОТОКОЛ № 3-23/760 РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ 16 липня 2025 р. м. Київ 10.07.2025 р. відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт загального коридору в корпусі №3 ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" за адресою: м. Київ, вул. Метрологічна, 4) (оголошення № UA-2025-06-24-010532-a). Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 10.07.2025 р. стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт загального коридору в корпусі №3 ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» за адресою: м. Київ, вул. Метрологічна, 4) та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Альянс Строй Качество» (надалі – ТОВ «Альянс Строй Качество»). Відповідно до вимог п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (надалі – Особливості) замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно частині 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Кінцевий строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Альянс Строй Качество» - 17 липня 2025 р. У зв’язку з великим навантаженням на уповноважену особу та враховуючи необхідність проведення всебічного аналізу тендерної пропозиції учасника на відповідність технічним, якісним та кількісним вимога тендерної документації виникла необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Альянс Строй Качество» до 06 серпня 2025 р. Враховуючи викладене, керуючись статтями 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а також пунктами 43 Особливостей, уповноважена особа вирішила: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Альянс Строй Качество» до 06 серпня 2025 р 2. Забезпечити оприлюднення повідомлення про продовження строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Альянс Строй Качество» в електронній системі закупівлі у визначений законодавством термін. Уповноважена особа _______________ С.Ю. Черняєв

Кінцева дата розгляду пропозиції: 08-08-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 16-07-25, 11:33:57
24

ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1. Відповідно до вимог п. 10.2.2. Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати не менше 1 копії аналогічного договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма додатками, які є його невід’ємною частиною). Учасник торгів у складі тендерної пропозиції надав копію Договору підряду № 374 від 18.08.2023 р. із копією Додаткової угодою № 2 від 18.09.2023. Згідно положень п. 12.4. Договору підряду № 374 від 18.08.2023 р. усі зміни та доповнення но нього є його невід’ємною частиною. Однак, у складі тендерної пропозиції учасником торгів не було надано копії Додаткової угоди № 1 до Договору підряду № 374 від 18.08.2023 р., а отже учасник не надав копії аналогічного договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма додатками, які є його невід’ємною частиною), що є порушенням вимог п. 10.2.2. Додатку 1 до тендерної документації. 2. Відповідно до вимог п. 10.1.1. та п. 10.1.2. Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідні для виконання робіт, визначених у технічних вимогах за формою: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ПІБ Кваліфікація та посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/***працівник субпідрядника/співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця із зазначенням інформації про загальну кількість працівників, яких Учасник планує залучити для проведення робіт, що є предметом закупівлі, а також інформації про їх освіту та посади (розряди). Учасник торгів у складі тендерної пропозиції надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 1/7-2 від 01.07.2025 р., яка не містить інформації про загальну кількість працівників, повне ПІБ працівників, яких Учасник торгів планує залучити для проведення робіт, що є предметом закупівлі, а також інформації про їх кваліфікацію та освіту (розряди), що є порушенням вимог п. 10.1.1. та п. 10.1.2. Додатку 1 до тендерної документації. 3. Відповідно до вимог п. 6. Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі, яка містить інформацію про контактну особу учасника, а саме: П.І.Б. контактної особи, тел., E-mail. Учасник торгів у складі тендерної пропозиції не надав довідку в довільній формі, яка має містить інформацію про контактну особу учасника, а саме: П.І.Б. контактної особи, тел., E-mail, що є порушенням вимог п. 6. Додатку 1 до тендерної документації. 4. Відповідно до вимог п. 10.1.3.2. Додатку 1 до тендерної документації згідно НПАОП 0.00-1.15-07, 0.00-1.81-18 Учасник зобов’язаний надати на кожного працівника, задіяного до виконання робіт безпосередньо на об`єктах Замовника, копії або оригінали наступних документів, які повинні бути чинними на дату аукціону, зокрема, копію посвідчень про проходження навчання безпечних методів під час робіт на висоті. Учасник торгів у складі тендерної пропозиції надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 1/7-2 від 01.07.2025 р., згідно п. 6 таблиці якої, учасник торгів для виконання робіт, що є предметом закупівлі планує залучити електромонтера 4 розряду –Тарана Ю.І. Однак, учасник торгів у складі тендерної пропозиції не надав копії посвідчення про проходження Тараном Ю.І. навчання безпечних методів під час робіт на висоті, що є порушенням вимог п. 10.1.3.2. Додатку 1 до тендерної документації. 5. Відповідно до вимог п. 10.3.1 Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідка (форма довільна), яка має містити інформацію щодо наявності в учасника мінімальної кількості обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі, а саме: комп’ютера та/або ноутбука – не менше 1-го; електроінструменту(ів) та/або вимірювального(их) приладу(ів)* та програмного комплексу АВК 5 або еквівалентного програмного комплексу (або комп’ютерної програми або програмного забезпечення) – не менше 1 ліцензії (або робочого місця). Згідно положень 10.3.2.1. Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження інформації, що вказана у довідці щодо наявності в учасника мінімальної кількості обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі, учасник повинен надати копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання (крім програмного забезпечення (або програмного комплексу або комп’ютерної програми), зазначеного у підпункті 10.3.1.3. Додатку 1 до тендерної документації), що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості або обороно-сальдові відомості або договір(ори) купівлі продажу (договір(ори) оренди). Учасник торгів у складі тендерної документації надав Довідку про наявність обладнання та матеріально технічної бази № 7/7-1 від 07.07.2025 р., яка містить інформацію про наявності в учасника мінімальної кількості обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі, а також копію Витягу з оборотно-сальдової відомості станом на 07.07.2025 р. Виходячи з інформації, наведеної у п. 6 та 7 таблиці Довідки про наявність обладнання та матеріально технічної бази № 7/7-1 від 07.07.2025 р., учасник торгів планував для виконання робіт, що є предметом закупівлі залучити перфоратори BOSCH GBH 2-24 DRE – 2 шт. та BOSCH GBH 2-26 DRE – 2 шт. Однак, у копії Витягу з оборотно-сальдової відомості станом на 07.07.2025 р. зазначено про наявність в учасника лише перфоратори BOSCH GBH 2-24 DRE та BOSCH GBH 2-26 DRE у кількості по 1 шт. відповідно. Таким чином, учасник торгів на обладнання за п. 6 та 7 таблиці Довідки про наявність обладнання та матеріально технічної бази № 7/7-1 від 07.07.2025 р., яке планував залучити для виконання робіт, що є предметом закупівлі, у складі тендерної пропозиції не надав копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання, що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості або обороно-сальдові відомості або договір(ори) купівлі продажу (договір(ори) оренди), що є порушенням вимог п. 10.3.2.1. Додатку 1 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Копію Додаткової угоди № 1 до Договору підряду № 374 від 18.08.2023 р., або не менше 1 копії аналогічного договору (з усіма додатками, які є його невід’ємною частиною) та копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (стосується наданого договору) із дотримання вимог, встановлених п. 10.2. Додатку 1 до тендерної документації. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації вважається договір на виконання робіт аналогічних предмету закупівлі, що належить до коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація або договір предметом закупівлі якого є проведення робі з капітального ремонту та/або з реставрації будівель та/або споруд та/або інших об’єктів будівництва. 2. Зміни (або нову редакцію) до Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 1/7-2 від 01.07.2025 р., в яких зазначити інформацію про загальну кількість працівників, повне ПІБ працівників, яких Учасник торгів планує залучити для проведення робіт, що є предметом закупівлі, а також інформації про їх кваліфікацію та освіту (розряди), або довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі, із дотримання вимог, встановлених п. 10.1. Додатку 1 до тендерної документації. 3. Довідку в довільній формі, яка має містить інформацію про контактну особу учасника, а саме: П.І.Б. контактної особи, тел., E-mail. 4. Копію посвідчення про проходження Тараном Ю.І. навчання безпечних методів під час робіт на висоті, або довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі, із дотримання вимог, встановлених п. 10.1. Додатку 1 до тендерної документації. 5. Копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання, що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості або обороно-сальдові відомості або договір(ори) купівлі продажу (договір(ори) оренди) на обладнання за п. 6 та п. 7 таблиці Довідки про наявність обладнання та матеріально технічної бази № 7/7-1 від 07.07.2025 р., яке учасник торгів планує залучити для виконання робіт, що є предметом закупівлі, або інформаційну довідку (форма довільна), яка має містити інформацію щодо наявності в учасника мінімальної кількості обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі із дотриманням вимог п. 10.3. Додатку 1 до тендерної документації.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 17-07-25, 11:33:57
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-24-010532-a-b1
Номер договору:
03-16/368
Дата підписання договору:
28-07-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 28-07-2025 по 31-12-2025
639 030 UAH
Ціна договору
532 525 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ Альянс Строй Качество   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
532 525 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
08-07-2025, 11:48:34
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
Доказ:
Документ
спроможність.pdf, Довідка з інформацією про субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
мат.-тех. база.pdf, Інформаційна довідка щодо наявності в учасника мінімальної кількості обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідні для надання послуг
Доказ:
Документ
довідка працівники.pdf, Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідні для надання послуг
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
досвід.pdf, Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:24-06-2025, 15:32:10
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-06-2025, 15:29:10
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-06-2025, 15:29:10
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-06-2025, 15:29:10
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-06-2025, 15:29:10
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:24-06-2025, 15:29:10
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:24-06-2025, 15:29:10

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-06-2025, 15:29:11
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-06-2025, 15:29:11
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-06-2025, 15:29:11
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-06-2025, 15:29:11
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-06-2025, 15:29:11
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-06-2025, 15:29:11
                  4. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-06-2025, 15:29:11
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-06-2025, 15:29:11
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  5. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-06-2025, 15:29:11
                  6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-06-2025, 15:29:11
                  7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-06-2025, 15:29:11
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-06-2025, 15:29:11
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-06-2025, 15:29:11
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-06-2025, 15:29:11
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-06-2025, 15:29:11
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-06-2025, 15:29:11
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  90
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-06-2025, 15:29:11
                  2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-06-2025, 15:29:11
                  3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт загального коридору в корпусі № 3 ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" за адресою; м. Київ, вул. Метрологічна, 4)
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-06-2025, 15:29:11
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка з інформацією про субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. , Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення).
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-06-2025, 15:29:11
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка в довільній формі про не залучення субпідрядника/співвиконавця , У разі не залучення до виконання робіт чи послуг субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасник надає довідку в довільній формі про не залучення субпідрядника/співвиконавця.
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт загального коридору в корпусі № 3 ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" за адресою; м. Київ, вул. Метрологічна, 4)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-06-2025, 15:29:11
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Інформаційна довідка щодо наявності в учасника мінімальної кількості обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг , Інформаційна довідка (форма довільна), яка має містити інформацію щодо наявності в учасника мінімальної кількості обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме*: комп’ютер та/або ноутбук – не менше 1-ох;електроінструмент(и) та/або вимірювальний(і) прилад(и)*; програмний комплекс АВК 5 або еквівалентний програмний комплекс (або комп’ютерна програма або програмне забезпечення) – не менше 1 ліцензії (або робочого місця); * кількість та тип (або вид, тощо) зазначаються учасником самостійно, виходячи з вимог до робіт, що є предметом закупівлі, наведених у Додатку 3 до тендерної документації. Для підтвердження інформації, що вказана у довідці, учасник повинен надати: копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання (крім програмного забезпечення (або програмного комплексу або комп’ютерної програми), зазначеного у підпункті 10.3.1.3. цього Додатку), що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості або обороно-сальдові відомості або договір(ори) купівлі продажу (договір(ори) оренди). Згідно НПАОП 0.00-1.71-13 Учасник зобов`язаний надати оригінали або копії наступних документів: - протоколу(ів) про випробування ручного електрифікованого інструменту та вимірювальних приладів**. Протоколи випробувань мають бути виданими сертифікованою (акредитованою) лабораторією (відповідність лабораторії має бути підтверджена копією Сертифікату визнання вимірювальних можливостей або копією Свідоцтва про технічну компетентність лабораторії з додатками). ** Надається учасником у складі тендерної пропозиції на кожний електроінструмент та/або вимірювальний прилад, інформацію про який(і) буде зазначено у інформаційній довідці щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. Копія протоколу(ів) про випробування відповідного ручного електрифікованого(их) інструменту(ів) та/або вимірювального(их) приладу(ів) учасником не надається у складі тендерної пропозиції, у разі якщо ручний(і) електрифікований(і) інструмент(и) та/або вимірювальний(і) прилад(и) є новим(и) (придбані учасником (або вироблені) не пізніше 31.12.2024 р.). У цьому випадку, учасник торгів надає у складі тендерної пропозиції копію(ї) документу(ів) та/або інформації, яким(ми/ою) підтверджується(их) факт придбання (або виробництва) відповідного ручного(их) електрифікованого(их) інструменту(ів) та/або вимірювального(их) приладу(ів) не пізніше 31.12.2024 р. На програмне забезпечення (або програмний комплекс або комп’ютерну програму), інформація про яке наведено у пункті 10.3.1.3 Додатку 1 до тендерної документації - копію ліцензії(й) або сертифікату(ів) або ліцензійного договору(ів) або іншого документу, що підтверджує право власності або право користування програмним комплексом (або комп’ютерної програмною або програмним забезпечення), або копію(ї) іншого документи(ів), що підтверджують право власності або користування на програмне забезпечення (або програмний комплекс або комп’ютерну програму). *** У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати інформацію та документи передбачені пунктом 10.3. Додатку 1 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців.
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт загального коридору в корпусі № 3 ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" за адресою; м. Київ, вул. Метрологічна, 4)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідні для надання послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-06-2025, 15:29:11
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідні для надання послуг , Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідні для надання послуг, визначених у технічних вимогах за формою наведеною нижче: Таблиця 1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ПІБ Кваліфікація та посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/***працівник субпідрядника/співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця **Заповнюється якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності* субпідрядника/співвиконавця. Довідка повинна містити інформацію про наявність в Учасника (субпідрядника/співвиконавця) таких спеціалістів: - працівників, необхідних для виконання зазначеного у тендерній документації обсягу робіт з належним рівнем підготовки та досвідом роботи не менше 1 року. Кількість працівників, необхідних для виконання зазначеного у тендерній документації обсягу робіт та їх рівень підготовки, Учасники розраховують у відповідності до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва" на основі проведених кошторисних розрахунків, шляхом визначення трудомісткості робіт, зазначених у Додатку 3 до тендерної документації. В довідці необхідно зазначити: - кількість працівників, яких Учасник планує залучити для проведення робіт; - освіта та посади працівників (розряди), яких Учасник планує залучити для проведення робіт. З метою підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати: Оригінали або копії документів на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником, співвиконавцем (якщо залучається) (наприклад копія штатного розпису (виписка) або трудового договору або цивільно-правового договору або договору про надання послуг або копія трудової книжку (перша сторінка та остання із записом про працевлаштування працівника) або інший документ, який засвідчує можливість використання праці залученого працівника); Згідно НПАОП 0.00-1.15-07, 0.00-1.81-18 Учасник зобов’язаний надати на кожного працівника, задіяного до виконання робіт безпосередньо на об`єктах Замовника, копії або оригінали наступних документів, які повинні бути чинними на дату аукціону: - «КАРТКИ працівника, який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду» або «МЕДИЧНОЇ ДОВІДКИ про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника», по формі затвердженої Наказом МОЗ України № 246 від 21.07.2007р, або копія «ОСОБИСТОЇ МЕДИЧНОЇ КНИЖКИ», по формі затвердженої Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013р., в яких зазначена дата заповнення картки або дата видачі та дата дії довідки, а також відсутності протипоказань щодо придатності до виконання професійних обов`язків (в залежності від форми документа); - посвідчень про проходження навчання безпечних методів під час робіт на висоті; -посвідчень про проходження навчання і перевірку знань нормативно-правових актів з охорони праці в навчальному центрі. *У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. ** У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати інформацію та документи передбачені пунктом 10.1. Додатку 1 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців.
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт загального коридору в корпусі № 3 ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" за адресою; м. Київ, вул. Метрологічна, 4)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-06-2025, 15:29:11
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації вважається договір на надання послуг аналогічних предмету закупівлі, що належить до коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація або договір предметом закупівлі якого є проведення робі з капітального ремонту та/або з реставрації будівель та/або споруд та/або інших об’єктів будівництва. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма додатками, які є його невід’ємною частиною), копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (стосується наданого договору).
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ