Поставка товару проводиться згідно заявок Замовника, але в будь якому випадку не рідше 2 разів на тиждень, згідно графіку поставки, а саме з 08:00 до 16:00 год. (крім вихідних та святкових днів) та передається уповноваженому представнику закладу. Строк (термін) поставки товару: з моменту підписання договору до 31.12.2025 року Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 30 календарних днів з дати поставки замовленої партії товару належної якості на склад Замовника на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюватиметься протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Замовника не можуть застосовуватись штрафні санкції за порушення строків оплати за поставлений товар.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 322 113,51 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА № 12" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
ЄДРПОУ: | 20199239 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Марина Олександрівна Клюшник |
Телефон: | +380973645047 |
E-mail: | nrc12uo@ukr.net |
Місцезнаходження: | 49021, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Саранська, 6 |
0 |