Період оскарження умов закупівлі - по 03-05-2025, 00:00
Мова-українська
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 125 858 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 629,29 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Львівський державний університет внутрішніх справ |
| ЄДРПОУ: | 08571995 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Заяць Наталія Андріївна |
| Телефон: | 380322957572 |
| E-mail: | zaiats@lvduvs.edu.ua |
| Місцезнаходження: | 79007, Україна, Львівська область,Львів, Львівська обл., місто Львів, ВУЛИЦЯ ГОРОДОЦЬКА, будинок 26 |
3 |
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 16.05.2025 року у зв'язку з наданням вимоги про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель протягом 24 годин. Оскільки дане повідомлення необхідно розміщувати у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, виникла необхідність у продовженні строку розгляду тендерних пропозицій.
Керуючись п. 43 Особливостей направляємо повідомлення про усунення невідповідності, зокрема: - всупереч підп. 1.1.3. п.1.1 Додатку №1 до тендерної документації (далі – ТД) відсутній лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався, та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Також є необхідність у підтвердженні поставки саме дверей МДФ згідно аналогічного договору від 18.09.2024 р. №314-24, укладеного з Військовою частиною 9971 Державної прикордонної служби України. Просимо виправити дані невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.