Період оскарження умов закупівлі - по 19-05-2025, 00:00
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 397 100 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 985,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 40506248 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Анастасія Семеніхіна |
| Телефон: | +380688547345 |
| E-mail: | npsemenihina@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 23.05.2025 р. 1. Перелік виявлених невідповідностей. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1.1. Учасником надано файл «01 Тендерна пропозиція» де не вірно прописані суми прописом (тисячі). Це є невідповідністю. 1.2. Пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» » розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - Тендерна пропозиція повинна складатися з : Тендерної пропозиції учасника за формою згідно з Додатком № 1. 1.3. Привести у відповідність, зазначавши вірно прописану суму прописом, та надати «Тендерну пропозицію» у відповідності до вимог тендерної документації Замовника. 2.1. Учасником надано файл «07 Лист-згода з умовами Договору» де зазначено, що Учасник погоджується з проєктом договору від 14.05.25, проте Замовником було внесені зміни від 16.05.25 до проєкту договору та опубліковано в новій редакції. 2.2. Пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» » розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - Тендерна пропозиція повинна складатися з: «Листа-згоди учасника з Проєктом договору та його істотними умовами». 2.3. Надати «Лист-згода з умовами Договору» у відповідності до вимог тендерної документації Замовника. 3.1. Учасником надано файл «34 Лист-гарантія про забезпечення перевезень.docx.pdf» в якому зазначено вираз «відповідно до п.7, Додатку № 3 », а не п.8 Додатку № 3 тендерної документації Замовника , що є невідповідністю. 3.2. пункт 8 «Вимоги до технічних та функціональних характеристик транспортного забезпечення» Додатку № 3 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ» тендерної документації Замовника. 3.3. Привести у відповідність та надати «Лист-гарантія про забезпечення перевезень» у відповідності до вимог тендерної документації Замовника. 4.1. Учасником надано файл «31 Лист-гарантія про приміщення.docx.pdf», в якому не вірно зазначено предмет закупівлі відповідно до тендерної документації Замовника. 4.2. Пункт 1.6. «Учасник повинен надати гарантійний лист щодо забезпечення приміщення відповідно до технічних характеристик викладених у Додатку № 3, а також гарантійний лист від суб’єкта господарювання, що надає приміщення для проведення заходу» Додатку №2 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» тендерної документації Замовника. 4.3. Привести у відповідність та надати «Лист-гарантія про приміщення» у відповідності до вимог тендерної документації Замовника. 5.1. Учасником надано файл «33 Лист-гарантія про адміністрування.docx.pdf» в якому зазначено «відповідно до п.5 Додатку № 3», а не п.7. Додатку № 3 3 тендерної документації Замовника , що є невідповідністю. 5.2. Пункт 1.11 «Учасник повинен надати гарантійний лист щодо забезпечення адміністрування заходу відповідно до п. 7 Додатку № 3» Додатку №2 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» тендерної документації Замовника. 5.3. Привести у відповідність та надати «Лист-гарантія про адміністрування» у відповідності до вимог тендерної документації Замовника. 6.1. Учасником надано файл «35 Лист-гарантія про відеооператора.docx.pdf» в якому зазначено «п.9 Додатку 3» а не п.10. Додатку 3 тендерної документації Замовника , що є невідповідністю. 6.2. Пункт 1.15 «Учасник має надати гарантійний лист щодо можливості забезпечення участі у заході відеооператора, відповідно до п. 10 Додатку № 3» Додатку №2 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» тендерної документації Замовника. 6.3. Привести у відповідність та надати «Лист-гарантія про відеооператора» у відповідності до вимог тендерної документації Замовника. 7.1. Учасником надано файл «47 Лист-гарантія про акторів-аніматорів.docx.pdf» в якому зазначено «п.9 Додатку 3», не п.12. Додатку 3 тендерної документації Замовника , що є невідповідністю. 7.2. Пункт 1.16 «Учасник має надати гарантійний лист щодо можливості забезпечення роботи ростових ляльок та акторів-аніматорів, відповідно до п. 12 Додатку № 3, а також додатково надає гарантійні листи від акторів-аніматорів (не менше 6), яких учасник планує залучити до участі у заході, про їх згоду на участь у заході» Додатку №2 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» тендерної документації Замовника. 7.3. Привести у відповідність та надати «Лист-гарантія про акторів-аніматорів» у відповідності до вимог тендерної документації Замовника. 8.1. В пропозиції Учасника гарантійні листи від акторів-аніматорів (не менше 6) – відсутні. 8.2. Пункт 1.16 «Учасник має надати гарантійний лист щодо можливості забезпечення роботи ростових ляльок та акторів-аніматорів, відповідно до п. 12 Додатку № 3, а також додатково надає гарантійні листи від акторів-аніматорів (не менше 6), яких учасник планує залучити до участі у заході, про їх згоду на участь у заході» Додатку №2 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» тендерної документації Замовника. 8.3. Надати «гарантійні листи від акторів-аніматорів» у відповідності до вимог тендерної документації Замовника. 9.1. Учасником надано файл «48 Лист-гарантія про військовий оркестр.docx.pdf» в якому зазначено « п.9 Додатку 3» , а не п.12. Додатку 3, тендерної документації Замовника , що є невідповідністю. Також в назві документа зазначено «гарантійний лист щодо можливості забезпечення участі промоутера», що є невідповідністю. 9.2. Пункт 1.12 «Учасник має надати гарантійний лист щодо можливості забезпечення участі та виступу військового оркестру, відповідно до п. 12 Додатку № 3» Додатку №2 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» тендерної документації Замовника. 9.3. Привести у відповідність та надати «Лист-гарантія про військовий оркестр» у відповідності до вимог тендерної документації Замовника. 10.1. В пропозиції Учасника «Гарантійний лист від військового оркестру» – відсутній. 10.2. Пункт 1.13 «Додатково учасник надає гарантійний лист від військового оркестру, який планує залучити до участі у заході» Додатку №2 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» тендерної документації Замовника. 10.3. Надати «Гарантійний лист від військового оркестру» у відповідності до вимог тендерної документації Замовника. 11.1. Учасником надано файл «Гарантія ведучий.pdf» в якому не зазначено досвід роботи ведучого. 11.2. Пункт 1.8. «Додатково учасник надає гарантійні лист від ведучого, якого учасник планує залучити до участі у заході, про його згоду на участь у заході та з зазначенням наявності відповідного досвіду роботи» Додатку №2 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» тендерної документації Замовника. 11.3. Привести у відповідність та надати «Гарантія ведучий» у відповідності до вимог тендерної документації Замовника. 12.1. Учасником надано файл «04 КОШТОРИС.docx.pdf» в якому зазначається п.12 «Забезпечення кейтрингових послуг». Проте в Додатку № 3 тендерної документації Замовника зазначається «13. Вимоги до технічних та функціональних характеристик забезпечення питного режиму». Тобто забезпечення заходу питним режимом не ураховано в кошторисі Учасника. Що є невідповідністю до вимог тендерної документації Замовника. 12.2. Пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» » розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - Тендерна пропозиція повинна складатися з: Кошторису витрат відповідно до Додатку № 3 цієї Документації. 12.3. Привести у відповідність та надати «Кошторис» у відповідності до вимог тендерної документації Замовника. 13.1. У складі пропозиції вимога « Відповідно до п. 7 Додатку № 3 учасник забезпечує наявність кваліфікованих спеціалістів для вирішення творчих, адміністративних, технічних питань та інших питань з організації заходу про що надає гарантійний лист.» - відсутня. 13.2. Пункт 1.9. «Відповідно до п. 7 Додатку № 3 учасник забезпечує наявність кваліфікованих спеціалістів для вирішення творчих, адміністративних, технічних питань та інших питань з організації заходу про що надає гарантійний лист» Додатку №2 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» тендерної документації Замовника. 13.3. Надати підтвердженя вимоги пункт 1.9. Додатку №2 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» тендерної документації Замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.