| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 883 035 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 415,18 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина Т0920 |
| ЄДРПОУ: | 26632252 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Сухорукова |
| Телефон: | 380671889893 |
| E-mail: | gdzt0920@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
7 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі були виявлені наступні невідповідності в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник-переможець надає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю: – розмір забезпечення виконання договору про закупівлю – 5% від вартості договору; – вид забезпечення виконання договору про закупівлю – ЗАВДАТОК, який сплачується учасником на реєстраційний рахунок Замовника: військова частина Т0920, 49035, м. Дніпро, “Державна казначейська служба України в м. Києві, р/р UA088201720355149002001012908, МФО 820172, ЄДРПОУ 26632252, не платник ПДВ”; - призначення платежу: «Забезпечення виконання Договору про закупівлю укладеного за результатами закупівлі (зазначити UA закупівлі) за предметом: (зазначити предмет закупівлі)». Перерахування коштів, в якості забезпечення виконання договору, має бути проведено не пізніше дати укладання договору про закупівлю, але в будь-якому випадку не більше 2-х календарних днів з моменту визнання електронною системою закупівель учасника переможцем закупівлі. Учасник повинен у складі тендерної пропозиції подати засвідчене ним зобов’язання про внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у визначеному Замовником розмірі, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, але в будь-якому випадку не більше 2-х календарних днів з моменту визнання електронною системою закупівель учасника переможцем закупівлі. Встановлено, що Учасник не надав зобов’язання про внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у визначеному Замовником розмірі. Встановлено, що Учасник не надав інформаційну довідку відповідно вимогам п.п. 15.7 Оголошення про проведення спрощеної. Встановлено, що Учасник не надав інформаційну довідку відповідно вимогам п.п. 15.8 Оголошення про проведення спрощеної. Встановлено, що Учасник не надав Гарантійний лист відповідно вимогам п.п. 15.9 Оголошення про проведення спрощеної. Встановлено, що Учасник не надав Гарантійний лист відповідно вимогам п.п. 15.10 Оголошення про проведення спрощеної. Встановлено, що Учасник не надав Гарантійний лист відповідно вимогам п.п. 15.11 Оголошення про проведення спрощеної. Встановлено, що Учасник не надав лист-згоду відповідно вимогам п.п. 15.12 Оголошення про проведення спрощеної. Встановлено, що Учасник не надав Гарантійний лист відповідно вимогам п.п. 15.18 Оголошення про проведення спрощеної. Встановлено, що Учасник не надав Гарантійний лист відповідно вимогам п.п. 15.19 Оголошення про проведення спрощеної. Встановлено, що Учасник не надав Гарантійний лист відповідно вимогам п.п. 15.20 Оголошення про проведення спрощеної. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.