Період оскарження умов закупівлі - по 14-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 000 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконком Саксаганської районної у місті ради |
| ЄДРПОУ: | 05410872 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Губіч Світлана Юріївна |
| Телефон: | +380978316507 |
| E-mail: | zakupivli@srvk.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 50071, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, вул. Володимира Великого (Мелешкіна), буд. 32 |
6 |
1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділом 4 Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік іншої інформації відповідно до законодавства для Учасників. Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: 1) Пункт 4.5 передбачено «Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації» 2) Перелік виявлених невідповідностей: При поданні тендерної пропозиції Учасником накладено електронний підпис (УЕП) 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 4.5 розділу 4 Додатку № 1 до тендерної документації тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.