| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 153 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 530 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А2556 |
| ЄДРПОУ: | 26606912 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кубова Олена Ігорівна |
| Телефон: | +380673520945 |
| E-mail: | prozzoroa2556@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 81134, Україна, Львівська область,Липники, Львівська область, Пустомитівський район, село Липники |
3 |
Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 (із змінами й доповненнями) (далі - Особливості №1275), державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинний розмістити у строк який не може бути не меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції шляхом завантаження через електрону систему закупівлі уточнених або нових документів в електронній системі закупівлі протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлень з вимогою про усунення таких невідповідностей під розгляду пропозицій Учасника ФОП Вадюн Василь Ігорович виявлено такі невідповідності: 1. Згідно розділу 4 "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження" оголошення тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції не надано документи, що підтверджують офіційне ввезення товару на митну територію України, а також відсутність товару в переліку заборонених до ввезення згідно коду УКТЗЕД (митні декларації, накладні, CMR, акти приймання-передачі товару тощо).Згідно постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. Крім цього, замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою 2.Згідно Додаток № 2 до Оголошення п.5 учасником в складі тендерної пропозиції не надано документи про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена копіями сертифікатів та/або декларації виробника та/або посвідчення про якість та/або інших документів, що підтверджують якість предмету закупівлі . Для усунення виявлених відповідних невідповідностей учасник ФОП Вадюн Василь Ігорович повинен надати : 1) документи що підтверджують офіційне ввезення товару на митну територію України, а також відсутність товару до переліку заборонених довезених згідно УКТЗЕД (митні декларації, накладні, CMR, акти приймання-передачі товару тощо) Гарантійний лист що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів.2)Надати документи про відповідність запропонованого предмету Згідно Додаток № 2 до Оголошення п.5.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.