Строк поставки товарів, не пізніше 30 календарних днів з дня підписання Договору.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 550 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина 3028 |
| ЄДРПОУ: | 08803655 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Контактна особа Контактна особа |
| Телефон: | +380432328120 |
| E-mail: | m.kozhukhivskyi@ngu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Вінницька область,Калинівка, |
0 |
Під час розгляду першого питання порядку денного: Під час розгляду пропозиції учасника ФОП «ЧЕХОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ», щодо закупівлі за кодом ДК 021-2015 – 30210000 - 4 машини для обробки даних (апаратна частина) (персональний комп’ютер в комплекті), встановлено, що відповідно до Додатку 1 до Оголошення, Учасником не надано: - Лист-згода на обробку персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (Додаток 6); - Скан-копію позитивного листа-відгука від Замовника (суб’єкта господарювання, з яким було укладено аналогічний договір), що вказаний у Довідці про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного договору. Відгук повинен містити предмет договору, його дату, номер та ціну. Відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (при наявності) та містити підпис керівника та печатку (при наявності) контрагента. Відповідно п.8 постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінаи й доповненнями), зазначено – «У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178». Враховуючи вищезазначене, вимагаємо додатково завантажити через електронну систему закупівель, зазначені документи в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.