Період оскарження умов закупівлі - по 27-06-2025, 00:00
Каска захисна загального призначення, для потреб Зміївської ТЕС, Трипільської ТЕС, ВП "Ременерго" ПАТ "Центренерго" (18444200-5 Захисні каски). Кількість всього: 958 шт (зокрема: Зміївська ТЕС – 564 шт; Трипільська ТЕС – 387 шт; ВП «Ременерго» – 7 шт
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 336 258 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 362,58 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго" |
| ЄДРПОУ: | 22927045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.centrenergo.com |
| Контактна особа: | Дронь Олена Анатоліївна |
| Телефон: | 380443640245 |
| E-mail: | olena.dron@centrenergo.com |
| Місцезнаходження: | 08711, Україна, Київська область,смт Козин, Обухівський район, |
0 |
Відповідно до Протоколу рішення уповноваженої особи №121-ПТР від 07.07.2025, для можливості більш детального розгляду документів учасника щодо відповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації, продовжити строк для розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕЙФТІ ТРЕЙД» (КОД ЄДРПОУ 42679791) на закупівлю 18440000-5 Капелюхи та головні убори (Каска захисна загального призначення), для потреб Зміївської ТЕС, Трипільської ТЕС, ВП «Ременерго» ПАТ «Центренерго», оголошення UA-2025-06-19-010016-a, до 20 робочих днів.
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Найменування замовника: Публічне акціонерне товариство «Центренерго» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника та його категорія: 22927045, юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 3. Місцезнаходження замовника. Україна, 08711, Київська область, Обухівський район, смт. Козин 4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (Конкретна назва предмета закупівлі): ДК 021:2015: 18440000-5 Капелюхи та головні убори (Каска захисна загального призначення) 5. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-06-19-010016-a 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕЙФТІ ТРЕЙД» 6.1. Код ЄДРПОУ/ІПН учасника: 42679791 7. Перелік виявлених невідповідностей: 1) В Довідці Учасника «Лист-згода», вих.№30-3.06/25 від 30.06.2025 відсутній підпис Крюкова О.В. 2) Відсутня довідка щодо не застосування вимог щодо ступеня локалізації виробництва товарів. 3) Учасником процедури закупівлі ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕЙФТІ ТРЕЙД» не надано документ або його копія (для юридичних осіб), що підтверджує повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі на підписання договору про закупівлю в разі визнання його переможцем процедури закупівлі. Відповідно до ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» - рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Чисті активи ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕЙФТІ ТРЕЙД», згідно фінансової звітності малого підприємства за 2024 р. складають 697,2 тис. грн. Очікувана вартість процедури закупівлі становить 336 258,00 грн. Остаточна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕЙФТІ ТРЕЙД» - 299 375,00 грн. без ПДВ та 359 250,00 грн з ПДВ. 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пп 1.1.6. п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації; - Додаток 6 до Тендерної документації; - пп 1.1.9. п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації; - Додаток 7 до Тендерної документації; - пп 1.1.4. п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції - Документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції). 9. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: НАДАТИ: 1) Лист-згоду за підписом учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.1.4. 2) Довідку в довільній формі щодо не застосування вимоги щодо ступеня локалізації виробництва товарів. 3) Рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення правочину.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.