Закупівлю оголошено - 12-02-2025, 14:40. Дата останніх змін - 04-03-2025, 11:37

«ДК 021:2015: 15620000-0 «Крохмалі та крохмалепродукти» (крупа манна, крохмаль картопляний)

«ДК 021:2015: 15620000-0 «Крохмалі та крохмалепродукти» (крупа манна, крохмаль картопляний)... Державна закупівля - UA-2025-02-12-009744-a «ДК 021:2015: 15620000-0 «Крохмалі та крохмалепродукти» (крупа манна, крохмаль картопляний) від замовника Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації від 2/12/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-12-009744-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-12-011847-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 12-02-2025, 14:40
по 17-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-02-2025, 14:40
по 20-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 17-02-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
319996
319 996 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 599,98 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37498536 Досьє YouControl
Контактна особа:Джулай Карина Юріївна
Телефон:+380931185310
E-mail:tender.uos@gmail.com
Місцезнаходження:
03148, Україна, Київська область,Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А
6



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
«ДК 021:2015: 15620000-0 «Крох ...
319 996 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крупа манна

5 250
кілограм
03148 Україна м. Київ за адресами згідно Дислокації, що визначена у Додатку 2 до проєкту договору (згідно Додатку 3 до тендерної документації)
по 31-12-2025
15625000-5
Манна крупа


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крохмаль картопляний

2 010
кілограм
03148 Україна м. Київ за адресами згідно Дислокації, що визначена у Додатку 2 до проєкту договору (згідно Додатку 3 до тендерної документації)
по 31-12-2025
15623000-1
Крохмалі


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 20-02-2025 по 28-02-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Кіровоградська область, Благовіщенське, вул. Гагаріна, буд. 7, кв.6, 26400, Світлана Назаренко
Остаточна пропозиція:
319 104 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
26-02-2025, 17:00
Період подачі оскарження:
по 04-03-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-02-25, 15:03:48
24

Затверджено Протокол уповноваженої особи № 82 від 25.02.2025 Уповноважена особа __________________ К.Ю.Джулай Вимога про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги на закупівлю - «ДК 021:2015: 15620000-0 «Крохмалі та крохмалепродукти» (крупа манна, крохмаль картопляний), Ідентифікатор закупівлі: №UA-2025-02-12-009744-a Замовник: управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37498536 Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Руол Стандарт», код за ЄДРПОУ 34200887 Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Руол Стандарт», код за ЄДРПОУ 34200887, щодо закупівлі - «ДК 021:2015: 15620000-0 «Крохмалі та крохмалепродукти» (крупа манна, крохмаль картопляний), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2025-02-12-009744-a, виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією 1. Відповідно до підпункту 3.2.18 Частини ІІІ Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати: «Для підтвердження можливості поставки Товару в повному обсязі та в необхідний термін Учасник надає наступні документи: Якщо Учасник є виробником Товару: – Гарантійний лист складений у довільній формі щодо забезпечення якості товару та своєчасної його поставки до комори кожного окремого закладу освіти згідно дислокації. Якщо Учасник не є виробником: -Копію оригіналу документу, який підтверджує відносини Учасника з виробником та/або постачальником та/або дистриб’ютором та/або імпортером виробником на продукцію, яка є предметом закупівлі (дилерська угода та/або дистриб’юторский договір та/або договір поставки, тощо) дійсного впродовж 2025 року.» На виконання зазначеної вимоги Учасник ТОВ «Руол Стандарт», код за ЄДРПОУ 34200887, у складі тендерної пропозиції надано файл «3 Договір з виробником ПП ВИМАЛ- 2025 р..pdf», що містить Договір купівлі-продажу №86 від 21.12.24 р. між ТОВ «Руол Стандарт» та Приватним багатопрофільним підприємством «ВИМАЛ», щодо постачання крохмалю картопляного. Підпунктом 4.1. даного договору зазначено: «4.1. Ціна продукції вказується Продавцем у видаткових накладних, що є невід’ємною частиною даного Договору.» Видаткові накладні, що є невід’ємною частиною Договору купівлі-продажу №86 від 21.12.24 р., у складі тендерної пропозиції не надані. Тим самим договір наданий не в повному обсязі. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Договір купівлі-продажу №86 від 21.12.24 р. між ТОВ «Руол Стандарт» та Приватним багатопрофільним підприємством «ВИМАЛ», щодо постачання крохмалю картопляного в повному обсязі.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-02-25, 15:03:48
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-12-009744-a-a1
Номер договору:
424
Дата підписання договору:
04-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 04-03-2025 по 31-12-2025
319 104 UAH
Ціна договору
265 920 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
319 104 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-02-2025, 16:38:00
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання договору. 1.2. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо поставки товарів за предметом закупівлі, зазначених у довідці п.1.1, а саме: • Правові підстави наявності обладнання, матеріально технічної бази та технологій, у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України (кольорові скан-копії оригіналів документів, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази (витяг (свідцтво) про право власності або договору оренди приміщень/будівлі/складу, тощо) дійсних продовж 2025 року. • Копію рішення (витяг, лист) компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при реалізації харчових продуктів; • Кольорові скан-копії оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів учасника (не менше двох), на яких будуть здійснюватися постачання продукції. В разі, якщо учасник не має власного транспорту, він подає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів перевізника або Орендодавця (не менше двох), з яким у нього укладений договір, і такі транспортні засоби повинні бути зазначені у договорі і належати перевізнику або Орендодавця та підтверджені документально: • Кольорову скан-копію оригіналу договору, дійсного на період постачання предмету закупівлі (протягом 2025 року), про надання транспортних послуг (або договір оренди транспорту), в якому зазначений перелік автомобілів (не менше двох), які будуть використані учасником для перевезення продукції, що є предметом закупівлі – в разі якщо учасник використовує автомобілі, які йому не належать, для перевезення продукції.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.1. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та інформацією про склад працівників що перебувають у трудових відносинах з учасником та які будуть залучені до виконання умов договору та/або безпосередньо мають відношення до цієї процедури закупівлі та її виконання, учасник має надати довідку за формою 1. 2.2. Учасник повинен мати в наявності офіційно працевлаштованих працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що перебувають на посаді(професії), згідно Національного класифікатора України ДК 003:2010 «Класифікатор професій» затвердженим наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327 (далі по тексту – КП)**: • Працівник(и),у кількості не менше двох осіб, що відповідає за перевезення та доставку товару(вантажу), в тому числі здійснює покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): водій («водій автотранспортних засобів - код КП 8322»); • Працівник(и), у кількості не менше двох осіб, що відповідає за супровід під час доставки товару(вантажу), забезпечує його збереження, їх приймання та видачу у встановленому порядку з відповідними документами, в тому числі здійснює покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): експедитор («експедитор транспортний – код КП 3422»); • Працівник(и), що відповідає за вантаження, вивантаження і внутрішньоскладське перероблення вантажів: сортування, укладання, перенесення, переважування, фасування тощо , в тому числі здійснює покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): вантажник («вантажник – код КП 9333»); • Працівник(и) що відповідає за нагляд складу та керує роботою складу з приймання, зберігання та відпускання товарно – матеріальних цінностей, їх збереження та сам процес зберігання, в тому числі здійснює інші покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): завідувач складу («завідувач складу – код КП 1226.2 ») та/або комірник («комірник – код КП 9411 »); • Працівник(и) що відповідає та забезпечує введення бухгалтерського обліку, в тому числі здійснює інші покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): бухгалтер («бухгалтер - код КП 3433) та/або головний бухгалтер («головний бухгалтер – код КП 1231 »); • Працівник(и) що керує згідно з чинним законодавством виробничо- господарською та фінансово-економічною діяльністю підприємства, відповідає за наслідки прийнятих рішень, збереження та ефективне використання майна підприємства, а також фінансово-господарські результати, в тому числі здійснює інші покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): керівник та/або директор («директор – код КП 1210.1 »). 2.3. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати документальне підтвердження щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: • Скан-копії оригіналів особистих медичних книжок працівників, згідно довідки (за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу). В медичних книжках повинно бути зазначено періодичність проходження медичних оглядів, а також що такі працівники працюють в учасника, а також наявна відмітка про вчасне проходженням ними медоглядів та допуск до роботи, згідно з професією/посадою(відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров'я України 23.07.2002 № 280); • Скан-копії оригіналів, або скан-копії завірених печаткою медичного закладу карток огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я; • Медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, один раз на рік, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р.; • Кольорові скан-копії оригіналів водійських посвідчень водіїв, що будуть залучені до поставок; • кольорові скан-копії оригіналів першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії договорів (контрактів, угод) працівників зазначених у довідці).
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 2. 3.2. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати: Скан-копія оригіналу аналогічного/аналогічних договорів, що наведені в довідці про виконання аналогічних договорів; Лист/и – відгук/и на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланка), належно оформлені, з обов’язковим посиланням на № та дату договору, та/або копії видаткових накладних з підписами обох сторін та/або актів звірки взаєморозрахунків за договорами з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного(их) договору(ів), на товари що є предметом закупівлі. (можна не в повному обсязі). * Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір щодо поставку товару за предметом закупівлі

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:12-02-2025, 14:57:20
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:12-02-2025, 14:40:28
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:12-02-2025, 14:40:28
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:12-02-2025, 14:40:28
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:12-02-2025, 14:40:28
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-02-2025, 14:40:25
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-02-2025, 14:40:25
          2. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-02-2025, 14:40:25
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-02-2025, 14:40:25
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-02-2025, 14:40:25
          3. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-02-2025, 14:40:25
          4. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-02-2025, 14:40:25
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-02-2025, 14:40:25
          5. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-02-2025, 14:40:25
          6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-02-2025, 14:40:25
          7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-02-2025, 14:40:25
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-02-2025, 14:40:25
          8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-02-2025, 14:40:25
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-02-2025, 14:40:25
          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-02-2025, 14:40:25
          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-02-2025, 14:40:25
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-02-2025, 14:40:25
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 1.1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання договору. 1.2. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо поставки товарів за предметом закупівлі, зазначених у довідці п.1.1, а саме: • Правові підстави наявності обладнання, матеріально технічної бази та технологій, у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України (кольорові скан-копії оригіналів документів, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази (витяг (свідцтво) про право власності або договору оренди приміщень/будівлі/складу, тощо) дійсних продовж 2025 року. • Копію рішення (витяг, лист) компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при реалізації харчових продуктів; • Кольорові скан-копії оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів учасника (не менше двох), на яких будуть здійснюватися постачання продукції. В разі, якщо учасник не має власного транспорту, він подає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів перевізника або Орендодавця (не менше двох), з яким у нього укладений договір, і такі транспортні засоби повинні бути зазначені у договорі і належати перевізнику або Орендодавця та підтверджені документально: • Кольорову скан-копію оригіналу договору, дійсного на період постачання предмету закупівлі (протягом 2025 року), про надання транспортних послуг (або договір оренди транспорту), в якому зазначений перелік автомобілів (не менше двох), які будуть використані учасником для перевезення продукції, що є предметом закупівлі – в разі якщо учасник використовує автомобілі, які йому не належать, для перевезення продукції.
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-02-2025, 14:40:25
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 2.1. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та інформацією про склад працівників що перебувають у трудових відносинах з учасником та які будуть залучені до виконання умов договору та/або безпосередньо мають відношення до цієї процедури закупівлі та її виконання, учасник має надати довідку за формою 1. 2.2. Учасник повинен мати в наявності офіційно працевлаштованих працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що перебувають на посаді(професії), згідно Національного класифікатора України ДК 003:2010 «Класифікатор професій» затвердженим наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327 (далі по тексту – КП)**: • Працівник(и),у кількості не менше двох осіб, що відповідає за перевезення та доставку товару(вантажу), в тому числі здійснює покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): водій («водій автотранспортних засобів - код КП 8322»); • Працівник(и), у кількості не менше двох осіб, що відповідає за супровід під час доставки товару(вантажу), забезпечує його збереження, їх приймання та видачу у встановленому порядку з відповідними документами, в тому числі здійснює покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): експедитор («експедитор транспортний – код КП 3422»); • Працівник(и), що відповідає за вантаження, вивантаження і внутрішньоскладське перероблення вантажів: сортування, укладання, перенесення, переважування, фасування тощо , в тому числі здійснює покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): вантажник («вантажник – код КП 9333»); • Працівник(и) що відповідає за нагляд складу та керує роботою складу з приймання, зберігання та відпускання товарно – матеріальних цінностей, їх збереження та сам процес зберігання, в тому числі здійснює інші покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): завідувач складу («завідувач складу – код КП 1226.2 ») та/або комірник («комірник – код КП 9411 »); • Працівник(и) що відповідає та забезпечує введення бухгалтерського обліку, в тому числі здійснює інші покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): бухгалтер («бухгалтер - код КП 3433) та/або головний бухгалтер («головний бухгалтер – код КП 1231 »); • Працівник(и) що керує згідно з чинним законодавством виробничо- господарською та фінансово-економічною діяльністю підприємства, відповідає за наслідки прийнятих рішень, збереження та ефективне використання майна підприємства, а також фінансово-господарські результати, в тому числі здійснює інші покладені на нього відповідні завдання та обов'язки які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): керівник та/або директор («директор – код КП 1210.1 »). 2.3. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати документальне підтвердження щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: • Скан-копії оригіналів особистих медичних книжок працівників, згідно довідки (за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу). В медичних книжках повинно бути зазначено періодичність проходження медичних оглядів, а також що такі працівники працюють в учасника, а також наявна відмітка про вчасне проходженням ними медоглядів та допуск до роботи, згідно з професією/посадою(відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров'я України 23.07.2002 № 280); • Скан-копії оригіналів, або скан-копії завірених печаткою медичного закладу карток огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я; • Медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, один раз на рік, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р.; • Кольорові скан-копії оригіналів водійських посвідчень водіїв, що будуть залучені до поставок; • кольорові скан-копії оригіналів першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії договорів (контрактів, угод) працівників зазначених у довідці).
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-02-2025, 14:40:25
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 3.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 2. 3.2. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати: Скан-копія оригіналу аналогічного/аналогічних договорів, що наведені в довідці про виконання аналогічних договорів; Лист/и – відгук/и на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланка), належно оформлені, з обов’язковим посиланням на № та дату договору, та/або копії видаткових накладних з підписами обох сторін та/або актів звірки взаєморозрахунків за договорами з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного(их) договору(ів), на товари що є предметом закупівлі. (можна не в повному обсязі). * Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір щодо поставку товару за предметом закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-02-2025, 14:40:25
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ