Період оскарження умов закупівлі - по 17-02-2025, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 319 996 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 599,98 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
ЄДРПОУ: | 37498536 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Джулай Карина Юріївна |
Телефон: | +380931185310 |
E-mail: | tender.uos@gmail.com |
Місцезнаходження: | 03148, Україна, Київська область,Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
6 |
Затверджено Протокол уповноваженої особи № 82 від 25.02.2025 Уповноважена особа __________________ К.Ю.Джулай Вимога про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги на закупівлю - «ДК 021:2015: 15620000-0 «Крохмалі та крохмалепродукти» (крупа манна, крохмаль картопляний), Ідентифікатор закупівлі: №UA-2025-02-12-009744-a Замовник: управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37498536 Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Руол Стандарт», код за ЄДРПОУ 34200887 Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Руол Стандарт», код за ЄДРПОУ 34200887, щодо закупівлі - «ДК 021:2015: 15620000-0 «Крохмалі та крохмалепродукти» (крупа манна, крохмаль картопляний), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2025-02-12-009744-a, виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією 1. Відповідно до підпункту 3.2.18 Частини ІІІ Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати: «Для підтвердження можливості поставки Товару в повному обсязі та в необхідний термін Учасник надає наступні документи: Якщо Учасник є виробником Товару: – Гарантійний лист складений у довільній формі щодо забезпечення якості товару та своєчасної його поставки до комори кожного окремого закладу освіти згідно дислокації. Якщо Учасник не є виробником: -Копію оригіналу документу, який підтверджує відносини Учасника з виробником та/або постачальником та/або дистриб’ютором та/або імпортером виробником на продукцію, яка є предметом закупівлі (дилерська угода та/або дистриб’юторский договір та/або договір поставки, тощо) дійсного впродовж 2025 року.» На виконання зазначеної вимоги Учасник ТОВ «Руол Стандарт», код за ЄДРПОУ 34200887, у складі тендерної пропозиції надано файл «3 Договір з виробником ПП ВИМАЛ- 2025 р..pdf», що містить Договір купівлі-продажу №86 від 21.12.24 р. між ТОВ «Руол Стандарт» та Приватним багатопрофільним підприємством «ВИМАЛ», щодо постачання крохмалю картопляного. Підпунктом 4.1. даного договору зазначено: «4.1. Ціна продукції вказується Продавцем у видаткових накладних, що є невід’ємною частиною даного Договору.» Видаткові накладні, що є невід’ємною частиною Договору купівлі-продажу №86 від 21.12.24 р., у складі тендерної пропозиції не надані. Тим самим договір наданий не в повному обсязі. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Договір купівлі-продажу №86 від 21.12.24 р. між ТОВ «Руол Стандарт» та Приватним багатопрофільним підприємством «ВИМАЛ», щодо постачання крохмалю картопляного в повному обсязі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.