Період оскарження умов закупівлі - по 17-08-2025, 00:00
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені замовником виходячи із потреби у конкретних товарах та з урахуванням необхідних якісних та експлуатаційних властивостей. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення встановлено відповідно до бюджетного кошторису на 2025 рік, виходячи із потреб замовника у товарах. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а саме методом порівняння ринкових цін, на основі отриманих цінових пропозицій.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 580 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 900 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві |
| ЄДРПОУ: | 37944736 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Максим Перепечаєв |
| Телефон: | +380636763100 |
| E-mail: | coo.perepechaev@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03069, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Брожка Володимира, будинок 19 |
6 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У зв’язку з уточнення реальних потреб підрозділів встановлено, що технічні характеристики, визначені у тендерній документації, потребують перегляду та коригування. Водночас подальша необхідність у закупівлі офісних меблів, а саме з визначеними у тендерній документації параметрами відсутня.Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у зв’язку з відсутностю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
15-09-2025, 00:00
Період оскарження:
з 04-09-2025, 16:44 по 15-09-2025, 00:00
Документи:
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 05.09.2025
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.