Період оскарження умов закупівлі - по 20-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 782 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 17 820 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина 9971 |
| ЄДРПОУ: | 14321661 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Людмила Здибель |
| Телефон: | 380994698503 |
| E-mail: | LZdybel@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 43000, Україна, Волинська область,Луцьк, |
5 |
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: І. Перелік виявлених невідповідностей: 1. На підтвердження кваліфікаційного критерію щодо документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, Учасником в складі своєї тендерної пропозиції було завантажено в електрону систему закупівель копію Договору №239 від 30.05.2024 року на постачання аналогічних товарів, що відповідають предмету закупівлі та документів, що підтверджує його повне виконання. У пп. 1.1 та пп.12.1 наданого Договору зазначено: Постачальник зобов’язується у 2024 році поставити Замовникові товар, зазначений в «Специфікації товару» (Додаток1), яка є невід’ємною частиною Договору, але в складі наданої тендерної пропозиції відсутня Специфікація Додаток №1 до Договору №239 від 30.05.2024 року. Таким чином Учасник надав Договір №239 від 30.05.2024 року у не повному складі (відсутня Специфікація Додаток №1), чим не виконав вимоги встановлені Замовником у тендерній документації. ІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 до тендерної документації: Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: УЧАСНИКИ повинні самостійно завантажити в електронну систему закупівель скановані копії таких документів: для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору – оригінал/копія попередньо укладеного договору (не менше одного) з усіма додатками на постачання аналогічних товарів, що відповідають предмету закупівлі (в разі укладання подібних договорів) та документів, що підтверджують його повне виконання (акти та/або акти прийому передачі та/або видаткові накладні, та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель. ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ФОП Ілащук Аліна Олегівна необхідно надати: Оригінал/копія попередньо укладеного договору (не менше одного) з усіма додатками на постачання аналогічних товарів, що відповідають предмету закупівлі (в разі укладання подібних договорів) та документів, що підтверджують його повне виконання (акти та/або акти прийому передачі та/або видаткові накладні, та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.