Період оскарження умов закупівлі - по 13-05-2025, 00:00
Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Закупівля здійснюється на виконання вимог Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX. Реалізація даного проекту виконується в межах реалізації ініціативи Європейського Союзу відповідно до Плану України, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 року № 244-р. Зміст висвітленої інформації не обов'язково відображає позицію Європейського Союзу КПКВК 2311800 - Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічних інвестиційних проектів у сфері охорони здоров'я Закупівля здійснюється відповідно до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічних інвестиційних проектів у сфері охорони здоров'я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 березня 2025 року № 312, з врахуванням Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 16 квітня 2025 року № 660 «Про затвердження Переліку проектів, які фінансуються у 2025 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічних інвестиційних проектів у сфері охорони здоров'я» Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, згідно тендерної документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 65 260 287,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 326 301,44 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 326 301,44 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
| ЄДРПОУ: | 02003563 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бондар Андрій Васильович |
| Телефон: | 380577050223 |
| E-mail: | tk_okb@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61058, Україна, Харківська область,Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13 |
| Донор закупівлі | |
| Найменування: | Ukraine facility |
| Місцезнаходження: | Королівство Бельгія,Rue de la Loi / Wetstraat, 175 |
| Сайт: | https://european-union.europa.eu |
| Найменування: | Ukraine facility |
| Код за XM-DAC: | 55000 |
| Контактна особа: | Рада Європейського Союзу |
| Контактний e-mail: | press.centre@consilium.europa.eu |
| Факс: | |
| Телефон: | +3222816111 |
3 |
Пунктом 36 Особливостей визначено, що Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону України визначено, що оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Частиною 9 статті 29 Закону України визначено, що після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною Абазом першим пункту 36 Особливостей визначено, що якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення У зв’язку з значним обсягом наданих документів та необхідністю проведення всебічного їх розгляду, щодо відповідності пропозиції вимогам тендерної документації та нормам Закону України, наявна аргументована потреба продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ 1.1. Учасник в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 14.05.2025 року № 01-20/205 зазначив інформацію не за усіма пунктам Розділу «Будівельні машини і механізми» Підсумкової відомості ресурсів. 1.2. Учасником надана видаткова накладна № 5 від 22.06.2020 р. надана не в повному обсязі. 1.3. Відсутні документи що підтверджують право власності на «Вібратора для укладання бетону мережевого YATO 1200Вт, з булавою l=3м, О=35мм» сторінка з підписами сторін Додатку № 1 до Договору. 1.4. Учасником не надані документи - копія трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) та/або копія наказу на прийняття на роботу (або копія витягу з нього) та/або копія трудової угоди, на: Яценко Ю.М., Помазан В.І.. Степаненко С.А., Талалаєнко О.М., Проніна С.В., Проніна В.В., Рудого М.О., Якименко О.А. 1.5. Учасником в складі пропозиції не надано документи про здобуття вищої освіти на виконавця робіт - Городкова С.М. 1.6. Учасником не надані на начальника відділу з охорони праці Саєнко О.М. посвідчення (посвідчень) про проходження навчання з питань охорони праці. 1.7. Учасником в складі пропозиції надані посвідчення з перевірки знань з питань охорони праці на ім’я виконавця робіт Снегур Д.В.: посвідчення № 937, посвідчення № 920, посвідчення № 928, посвідчення № 940, посвідчення № 964, без надання зворотньої сторони посвідчень. 1.8. Учасником в складі пропозиції не надані сканкопії з оригіналів або копій посвідчень та/або свідоцтв про проходження навчання, для: стропальників, зварників (або електрозварників, або електрогазозварників, або газозварників), електриків (або слюсарей-електриків, або електромонтерів, або електромонтажників), бетонярів, монтажників (або монтажників будівельників). 1.9. В складі пропозиції Учасника довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 14.05.2025 року, на за формою визначеною тендерною документацією. 1.10. В складі пропозиції Учасника надана довідка від банка від 12 травня 2025 року № 22750-83.7/2025, відповідно до якої банком зазначено, що на рахунку наявне покриття станом на 31 жовтня 2024 року. 1.11. В складі пропозиції Учасника надані документи у форматі PDF, що сформований(і) на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main про те, що до Субпідрядної організації, її кінцевого бенефіціарного власника, керівника Субпідрядної організації не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, які неможливо прочитати. 2. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ. 2.1. Підпункт 1.1.1 пункту 1.1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2.2. Абзац 2 підпункту 1.1.3 пункту 1.1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2.3. Абзац 2 підпункту 1.1.3 пункту 1.1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2.4. Підпункт 1.2.2.1 пункту 1.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2.5. Підпункт 1.2.2.2 пункту 1.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2.6. Підпункт 1.2.2.5 пункту 1.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2.7. Підпункт 1.2.2.6 пункту 1.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2.8. Підпункт 1.2.2.7 пункту 1.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2.9. Підпункт 1.3.1 пункту 1.3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2.10. Пункт 3.12 розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації 2.11. Пункт 6.1 розділу 6 Додатку 1 до тендерної документації та абзац 7 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 3.1. Надати Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, за формою Таблиці 1. В довідці зазначаються обладнання відповідно до Розділу ІІ «Будівельні машини і механізми» Підсумкової відомості ресурсів Учасника, також Учасник має зазначити інформацію про наявність власної та/або орендованої опалубки. 3.2. Надати видаткову накладну № 5 від 22.06.2020 р. в повному обсязі. 3.3. Надати документи що підтверджують право власності: договір (договори) купівлі – продажу та/або акт (акти) прийому передачі та/або видаткову накладну (накладні) на придбання на «Вібратора для укладання бетону мережевого YATO 1200Вт, з булавою l=3м, О=35мм». 3.4. Надати копія трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) та/або копія наказу на прийняття на роботу (або копія витягу з нього) та/або копія трудової угоди, на: Яценко Ю.М., Помазан В.І.. Степаненко С.А., Талалаєнко О.М., Проніна С.В., Проніна В.В., Рудого М.О., Якименко О.А. 3.5. Надати документи про здобуття вищої освіти на виконавця робіт - Городкова С.М. 3.6. Надати на начальника відділу з охорони праці Саєнко О.М. посвідчення (посвідчень) про проходження навчання з питань охорони праці. 3.7. Надати посвідчення з перевірки знань з питань охорони праці на ім’я виконавця робіт Снегур Д.В.: посвідчення № 937, посвідчення № 920, посвідчення № 928, посвідчення № 940, посвідчення № 964, в повному обсязі. 3.8. Надати сканкопії з оригіналів або копій посвідчень та/або свідоцтв про проходження навчання, для: стропальників, зварників (або електрозварників, або електрогазозварників, або газозварників), електриків (або слюсарей-електриків, або електромонтерів, або електромонтажників), бетонярів, монтажників (або монтажників будівельників). 3.9. Надати довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, складену відповідно до положень підпункту 1.3.1 пункту 1.3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. 3.10. Надати довідку від банка Гаранта про розміщення покриття на дату надання банківської гарантії. 3.11. Надати документи у форматі PDF, що сформований(і) на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main про те, що до Субпідрядної організації, її кінцевого бенефіціарного власника, керівника Субпідрядної організації не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, які неможливо прочитати, чіткими та розбірливими для читання
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.