Період оскарження умов закупівлі - по 03-01-2025, 00:00
Строк надання послуг: Загальний строк надання послуг: послуги надаються систематично за окремими Замовленнями Замовника, з дати укладання Договору до 15.11.2025 року (включно). Строк (термін) надання послуг відносно 1-єї одиниці ТЗ- не більше 15-ти календарних днів з дня підписання сторонами дефектного акту.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 334 220 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 86 700 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Марина Алексеєнко |
| Телефон: | +380532515489 |
| E-mail: | maryna.alekseienko@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
3 |
ПРОТОКОЛ №040 від 24.01.2025 р. щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: продовження строку розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. РОЗГЛЯДАЛА: Акціонерним товариством «Укргазвидобування» проводиться процедура закупівлі: «Ц_25П-039_ДК 021:2015-50110000-9-Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та ремонту вантажних автомобілів на шасі Renault)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-29-001187-a). За результатами оцінки тендерної пропозиції проведеною електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція подана учасником: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТО-ЛАКЦЕНТР" (код ЄДРПОУ: 36031960). Відповідно до п. 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 з подальшими змінами та доповненнями (далі – Особливості та Закон відповідно): «Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей». Відповідно до частини 10 статті 29 Закону: «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення». На адресу Уповноваженої особи від відділу закупівель робіт та послуг ЦЗЛЦ надійшла службова записка з аргументацією необхідності продовжити строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, а саме: «У зв’язку з великим об’ємом технічної і кваліфікаційної інформації, для проведення детального аналізу пропозиції, необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації учасника, та оприлюднення повідомлення про усунення виявлених невідповідностей у матеріалах пропозиції». ПРИЙНЯТЕ РІШЕННЯ: 1. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону продовжити до 20 робочих днів строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, поданої учасником: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТО-ЛАКЦЕНТР" (код ЄДРПОУ: 36031960). 2. Оприлюднити відповідне повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА КЕП Володимир ПРИСТАВКА
1.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі пропозиції надано: -Рішення №25 Єдиного учасника ТОВ «АК «АВТО-ЛАКЦЕНТР»; -ДЕРЖАВНИЙ АКТ на право власності на земельну ділянку (Серія ЯА №334802). Однак дані документи стосуються лише земельної ділянки, а отже Учасником НЕ надано документів, які підтверджують право власності/володіння та/або право користування відповідним нерухомим майном (приміщенням, будівлею тощо), зазначеним в Довідці про наявність виробничої бази, обладнання та матеріально-технічної бази. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1.2. пункту 1 частини 1 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 1.2 На підтвердження інформації, що зазначена у довідці про наявність виробничої бази (п 1.1. даного кваліфікаційного критерія) Учасник надає скановані оригінали та/або скановані копії з документів, які підтверджують право власності/володіння та/або право користування відповідним нерухомим майном (приміщенням, будівлею тощо), зазначеним в довідці. Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), який укладено на строк три роки і більше, повинен бути нотаріально посвідчений, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений на строк більше п’яти років. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції скановані оригінали та/або скановані копії з документів, які підтверджують право власності/володіння та/або право користування відповідним нерухомим майном (приміщенням, будівлею тощо), зазначеним в довідці, а саме: матеріально-технічна база, яка розташована в м. Харків, вул. Клочківська, 259. Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), який укладено на строк три роки і більше, повинен бути нотаріально посвідчений, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений на строк більше п’яти років. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі пропозиції надано «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» без зазначення всієї необхідної інформації, яка вимагається Замовником, щодо фахівців Учасника, які будуть залучені для виконання обов’язків по договору, зокрема такої, як: кваліфікація та стаж роботи за фахом. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 2.1. пункту 2 частини 1 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 2.1. Надати довідку в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи на бланку Учасника із зазначенням інформації про фахівців Учасника, які будуть залучені для виконання обов’язків по договору, зокрема такої, як: прізвище, ініціали, посада, кваліфікація, стаж роботи за фахом. Мінімальні вимоги: щонайменше два фахівці, які отримали відповідну підготовку щодо технічного обслуговування та ремонту вантажних автомобілів, а саме: - інженер - механік та/або фахівець за напрямком - не менше 1 особи; - технік-механік та/або слюсар-механік та/або слюсар-ремонтник та/або слюсар з ремонту автомобільного транспорту та/або автомобільної техніки та/або фахівець за напрямком - не менше 1 особи. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції оновлену довідку в довільній формі на бланку Учасника із зазначенням інформації про фахівців Учасника, які будуть залучені для виконання обов’язків по договору, зокрема такої, як: прізвище, ініціали, посада, кваліфікація, стаж роботи за фахом. Мінімальні вимоги: щонайменше два фахівці, які отримали відповідну підготовку щодо технічного обслуговування та ремонту вантажних автомобілів, а саме: - інженер - механік та/або фахівець за напрямком - не менше 1 особи; - технік-механік та/або слюсар-механік та/або слюсар-ремонтник та/або слюсар з ремонту автомобільного транспорту та/або автомобільної техніки та/або фахівець за напрямком - не менше 1 особи. 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасником в складі пропозиції надано Наказ (Розпорядження) про прийняття на роботу лише Богомолова А.Г. В той же час згідно мінімальних вимог вимагалося щонайменше два фахівці, які отримали відповідну підготовку щодо технічного обслуговування та ремонту вантажних автомобілів. Відповідно Учасником НЕ надано документи, що підтверджють трудові відносини (в розумінні Кодексу законів про працю України) між фахівцями, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам відповідно до п. 2.1 даного кваліфікаційного критерію, та Учасником, в повному обсязі відповідно до мінімальних вимог тендерної документації. 2) Учасником у файлах «Осадчий 1 (1).jpg», «Осадчий Гальмівна система (2).jpg», «Богомолов ДВС.jpg» та «Богомолов_КПП (1).jpg» надано наступні сертифікати видані ТОВ «Вольво Україна»: 1. Сертифікат щодо завершення курсу за програмою навчання для технічних фахівців з діагностики та ремонту пневматичної гальмівної системи виданий Осадчому Івану. 2. Сертифікат щодо завершення курсу за програмою навчання для технічних фахівців з рульового керування, діагностики і ремонту виданий Осадчому Івану. 3. Сертифікат щодо завершення курсу за програмою навчання для технічних фахівців з діагностики та ремонту коробок передач I-shift виданий Богомолову Андрію. 4. Сертифікат щодо завершення курсу за програмою навчання для технічних фахівців з діагностики та ремонту пневматичної гальмівної системи виданий Богомолову Андрію. Оскільки в наданій учасником «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасником НЕ було зазначено кваліфікацію фахівців, у Замовника відсутня можливість оцінити відповідність наданих сертифікатів в цій частині. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 2.2. пункту 2 частини 1 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 2.2. На підтвердження інформації, що зазначена у довідці (п. 2.1.) Учасник надає наступні документи: - скановані оригінали та/або скановані копії документів, або скановані копії витягів з документів, що підтверджують трудові відносини (в розумінні Кодексу законів про працю України) між фахівцями, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам відповідно до п. 2.1 даного кваліфікаційного критерію, та Учасником (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»); - скан-копію(-ї) документу(-ів), що підтверджує(-ють) профільну освіту/кваліфікацію/проходження навчання фахівців, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам Замовника у довідці/листі складеній(-ому) відповідно до п.2.1., (наприклад: атестати/ дипломи/ кваліфікаційні посвідчення/свідоцтва/сертифікати, тощо). 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції: 1) Скановані оригінали та/або скановані копії документів, або скановані копії витягів з документів, що підтверджують трудові відносини (в розумінні Кодексу законів про працю України) між фахівцями, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам відповідно до п. 2.1 даного кваліфікаційного критерію, та Учасником (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»)*. 2) Скан-копію(-ї) документу(-ів), що підтверджує(-ють) профільну освіту/ кваліфікацію/ проходження навчання фахівців, інформація про яких надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам Замовника у довідці/листі складеній(-ому) відповідно до п.2.1., (наприклад: атестати/ дипломи/ кваліфікаційні посвідчення/ свідоцтва/ сертифікати, тощо)*. *Звертаємо увагу, що на виконання вимог п.2.2 пункту 2 частини 1 розділу І. Додатку №1 тендерної документації Учасником мають бути надані документи на підтвердження відповідності мінімальним вимогам відповідно до п. 2.1 щодо одних і тих самих фахівців. 4.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано Лист щодо повноважень посадових осіб, в якому серед документів, що підтверджують повноваження посадової особи на підписання договору про закупівлю не вказано Рішення №03/01/2025 від 03.01.2025 р., яке надано в складі пропозиції. 4.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1.1. пункту 2 частини 1 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 1.1. Надати лист в складі тендерної пропозиції за підписом керівника по формі Додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника, та зазначити у листі перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ. Форма листа щодо повноважень посадових осіб згідно додатку №1.1 до тендерної документації. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції оновлений лист по формі Додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника, та зазначити у листі перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ, в тому числі Рішення №03/01/2025 від 03.01.2025 р., яке надано в складі пропозиції. 5.1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником в складі пропозиції у файлі «Гарантійний лист, документація (1).pdf» надано гарантійний лист щодо застосування складових частин та систем, передбачених технологічною документацією виробника Renault та Trucks Volvo Trucks. Проте Renault та Trucks Volvo Trucks НЕ є виробниками КТЗ, що ремонтується. 2. Учасником у файлі «Лист від виробника (1).pdf» надано сертифікат уповноваженої Сервісної станції виданий ТОВ з іноземними інвестиціями «Вольво Україна», яке є компанією у складі Volvo Group, яка відповідальна за просування, продажі розповсюдження Продуктів та Послуг Volvo Trucks та Renault Trucks на території України, та яким підтверджує, що ТОВ «Автомобільна Компанія «АВТО-ЛАКЦЕНТР» має необхідне інформаційне забезпечення від виробника, зокрема експлуатаційну, ремонтну, технологічну документацію для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту Volvo Trucks та Renault Trucks та їх складових частин і зобов’язане суворо дотримуватись вимог відповідності та стандартів роботи, що висуваються Volvo Group до уповноважених сервісних станцій. При цьому строк дії цього сертифіката встановлений - протягом строку дії договору №01МВ15 від 02.02.2015 р. Однак, у складі пропозиції ВІДСУТНЯ інформація щодо строку дії цього договору, тому об’єктивно оцінити дійсність сертифікату неможливо. 5.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункту 2 частини 2 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 2.1.Надати документи, що підтверджують відповідність учасника вимогам п. 2 розділу ІХ «Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів», затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 № 615, а саме: - на підтвердження виконання вимоги «застосовувати переважно складові частини та системи, передбачені технологічною документацією виробника КТЗ, що ремонтується» надається гарантійний лист в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника. - на підтвердження виконання вимоги «мати необхідне інформаційне забезпечення від виробника, зокрема експлуатаційну, ремонтну, технологічну документацію для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту КТЗ та їх складових частин (систем)» надається скан-копія документу, який підтверджує факт отримання Учасником вищезгаданого інформаційного забезпечення та документації (щодо ТЗ вказаного в технічному завданні) від Виробника базового шасі КТЗ або його дочірнього підприємства або імпортера або від іншого суб'єкта господарювання* у вигляді відповідного акту приймання-передачі або аналогічного за змістом документу та/або інформаційного листа від Виробника базового шасі КТЗ (або його дочірнього підприємства або імпортера або від іншого суб’єкта господарювання*) щодо надання Учаснику необхідного інформаційного забезпечення, зокрема експлуатаційної, ремонтної, технологічної документації для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту КТЗ та їх складових частин (систем). *Інший суб’єкт господарювання – будь-яка юридична або фізична особа, якій на законних підставах належить право власності, право користування чи на іншому речовому праві інформаційне забезпечення та документація Виробника базового шасі КТЗ, що надає такій особі право розпоряджатися та/або користуватись інформаційним забезпеченням та документацією Виробника базового шасі КТЗ. 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції: -оновлений гарантійний лист в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо підтвердження виконання вимоги «застосовувати переважно складові частини та системи, передбачені технологічною документацією виробника КТЗ, що ремонтується»; - скановану копію договору №01МВ15 від 02 лютого 2015 р. між ТОВ «Вольво Україна» та ТОВ «Автомобільна Компанія «АВТО-ЛАКЦЕНТР» або інший документ, що підтверджує строк дії вищеозначеного договору, або документ, який підтверджує факт отримання Учасником вищезгаданого інформаційного забезпечення та документації (щодо ТЗ вказаного в технічному завданні) від Виробника базового шасі КТЗ або його дочірнього підприємства або імпортера або від іншого суб'єкта господарювання* у вигляді відповідного акту приймання-передачі або аналогічного за змістом документу та/або інформаційного листа від Виробника базового шасі КТЗ (або його дочірнього підприємства або імпортера або від іншого суб’єкта господарювання*) щодо надання Учаснику необхідного інформаційного забезпечення, зокрема експлуатаційної, ремонтної, технологічної документації для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту КТЗ та їх складових частин (систем). *Інший суб’єкт господарювання – будь-яка юридична або фізична особа, якій на законних підставах належить право власності, право користування чи на іншому речовому праві інформаційне забезпечення та документація Виробника базового шасі КТЗ, що надає такій особі право розпоряджатися та/або користуватись інформаційним забезпеченням та документацією Виробника базового шасі КТЗ. 6.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав Лист довідку про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/Республікою Білорусь/ Ісламською Республікою Іран, яка НЕ містить усієї необхідної інформації відповідно до вимоги п. 8 Розділ ІІ Додаток 1 тендерної, а саме: відсутня інформація щодо його учасника(-ів)/акціонера(-ів)/ засновника(-ів)/ кінцевого бенефіціарного власника. 6.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 8 розділу ІІ. «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Додатку №1 до ТД: Довідка про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран, що обов’язково включає інформацію про те, що учасник закупівлі, його учасник(-и)/акціонер(-и)/ засновник(-и)/кінцевий бенефіціарний власник у період з 19.02.2016 по день надання довідки (стосовно Російської Федерації/ Республіки Білорусь) та у період з 13.02.2024 по день надання довідки (стосовно Ісламської Республіки Іран) не є: 1) громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); 2) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; 3) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером, засновником), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є: • Російська Федерація/Республіка Білорусь/ Ісламська Республіка Іран, або • громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або • юридична особа, утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів); 4) фізичною особою-членом або учасником (акціонером, засновником) юридичної особи, яка утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або приватним підприємцем, який зареєстрований відповідно до законодавства зазначених країн. У разі наявності пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/Республікою Білорусь/ Ісламською Республікою Іран, учасник надає пояснення в довільній формі щодо припинення зв’язків з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран не пізніше ніж через 6 місяців від дати повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну (24 серпня 2022 року) разом з іншими документами та відомостями, що підтверджують зміну засновників/учасників/акціонерів/ кінцевих бенефіціарних власників, усунення та/або мінімізацію рівня виявленого комплаєнс-ризику тощо. 6.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції оновлену довідку про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/ Ісламською Республікою Іран відповідно до п. 8 Розділу ІІ Додатку №1 до тендерної документації, яка обов’язково включає інформацію про учасника закупівлі, його учасника(-ів)/акціонера(-ів)/ засновника(-ів)/кінцевого бенефіціарного власника. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.