Закупівлю оголошено - 16-07-2025, 17:39. Дата останніх змін - 24-07-2025, 17:13

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 15510000-6: Молоко та вершки (Молоко коров'яче пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г)

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 15510000-6: Молоко та вершки (Молоко коров'яче пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г)... Державна закупівля - UA-2025-07-16-009870-a ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 15510000-6: Молоко та вершки (Молоко коров'яче пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г) від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" від 7/16/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-16-009870-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-16-012032-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-07-2025, 17:39
по 22-07-2025, 00:00

УМОВИ ПОСТАВКИ: Строк поставки товару: з моменту укладення договору до 31 грудня 2025 року. Місце поставки товару: 61058, Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13. Поставка товарів здійснюється дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання замовлення (заявки). Замовлення (заявка) на отримання партії Товару надсилається Замовником на електронну адресу Постачальника або за допомогою телефонного зв’язку чи в месенджері за телефонним номером (через Viber, WhatsApp, Telegram тощо)), зазначену в цьому Договорі. Заявка вважається отриманою Постачальником через дві години з моменту відправки Замовником електронного повідомлення. ОРІЄНТОВНИЙ ГРАФІК ПОСТАВКИ: ДВА-ТРИ РАЗИ НА ТИЖДЕНЬ. Постачальник зобов'язаний передавати товар Замовнику з 6-00 до 8-00 ранку, або в термін, вказаний в заявці Замовника. В момент поставки товару Замовнику, останній проводить прийомку по супроводжуючим документам. Постачальник проводить доставку товару до місць використання спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання і якість товару, який обладнаний у відповідності з вимогами щодо транспортування харчових продуктів, затвердженими Санітарними правилами. Товар повинен бути переданий у тарі та (або) упакований звичайним для нього способом в упаковку, що забезпечує збереження товару цього роду за звичайних умов зберігання і транспортування та відповідає встановленим вимогам, встановленим актами цивільного законодавства, стандартам. Маркування згідно діючих ТУ і ГОСТів. Тара та упаковка товару повинні бути чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності. Кожна партія товару повинна відповідати заявці Замовника, та мати супроводжувальні документи, що підтверджують кількість та якість. УМОВИ ОПЛАТИ: Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 календарних днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 календарних днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником оригіналу видаткової накладної на оплату чи його неналежного оформлення. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків. ІНШІ УМОВИ ВИКЛАДЕНО В ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
604500
604 500 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
ЄДРПОУ:02003563 Досьє YouControl
Контактна особа:Гриненко Наталія Георгіївна
Телефон:0577050223
E-mail:tk_okb@ukr.net
Місцезнаходження:
61058, Україна, Харківська область,Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Молоко коров'яче пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г

15 000
кілограм
61058 , Україна , Харківська область , Харків , ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Наявність кришки (закрутка або клапан)НіАктивна16-07-2025, 17:38
БезлактознеНіАктивна16-07-2025, 17:38
Маса неттовід 1000 до 1000грамАктивна16-07-2025, 17:38
Масова частка жирувід 2.5 до 2.5відсотокАктивна16-07-2025, 17:38
ВидпастеризованеАктивна16-07-2025, 17:38
Упаковкаплівка поліетиленоваАктивна16-07-2025, 17:38
Характеристики не суперечать ДСТУ 2661такАктивна16-07-2025, 17:38
+ -
Документи
Тип документа: Проект договору
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Проект договору
    публічнийЕкспортовано:16-07-2025, 17:38:51
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:16-07-2025, 17:39:04
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 календарних днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 календарних днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником оригіналу видаткової накладної на оплату чи його неналежного оформлення. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          14
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ФОП Чубенко С.С.   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Харківська область, Харків, 61051, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ ЦІЛИНОГРАДСЬКА, будинок 4, 61051, Чубенко Сергій Сергійович
          Остаточна пропозиція:
          495 000 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          22-07-2025, 08:12
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-07-16-009870-a-b1
          Номер договору:
          07/07-ЗПП-25
          Дата підписання договору:
          24-07-2025, 00:00
          Строк дії договору:
          з 24-07-2025 по 31-12-2025
          495 000 UAH
          Ціна договору
          495 000 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ФОП Чубенко С.С.   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          495 000 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          21-07-2025, 19:29:02
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ФОП Бойко Володимир Іванович   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          509 250 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          21-07-2025, 20:57:40
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          Товариство з обмеженою відповідальністю «Молочна компанія «Галичина»   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          538 200 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          21-07-2025, 14:50:53
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ФОП КУЛАЧКОВСЬКА ВІКТОРІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          546 750 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          21-07-2025, 18:28:42
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВ "ОПТІТРЕЙД"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          576 000 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          18-07-2025, 18:31:11
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ФОП "КОВАЛЬЧУК РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ "   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          595 500 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          20-07-2025, 21:04:36
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ