Період оскарження умов закупівлі - по 24-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 359 313 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 593,13 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 10 779,39 UAH |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 01984636 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-klinichna-likarnya-shvidkoi-medichnoi-dopomogi-dniprovskoi-miskoi-radi |
| Контактна особа: | Олена Володимирівна Чурак |
| Телефон: | +380567706506 |
| E-mail: | lpu_02011123@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49006, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 65 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації. 2) Перелік виявлених невідповідностей: До розрахуноку договірної ціни мають бути надані у складі тендерної пропозиції підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень, а саме: - договірна ціна; - пояснювальна записка; - об’єктний кошторис; - локальний (- і) кошторис (- и); - відомість (- і) ресурсів; - розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат; - деталізований заповнений графік виконання послуг з ремонту, передбачених предметом даної закупівлі, із зазначенням всіх видів, обсягів та етапів.; 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати: - локальний (- і) кошторис (- и);
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.