Закупівлю оголошено - 28-12-2024, 15:48. Дата останніх змін - 28-12-2024, 15:48

Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221

Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221... Державна закупівля - UA-2024-12-28-000976-a Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221 від замовника Комунальний заклад загальної середньої освіти "Початкова школа № 2 Хмельницької міської ради" від 12/28/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-28-000976-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-28-001036-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-12-2024, 15:48
по 02-01-2025, 00:00

Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221: 2023. Постачання товару відбувається двічі на тиждень, крім вихідних днів, невеликими партіями, відповідно до заявок уповноважених осіб Замовника. Зовнішній вигляд – бульби цілі, чисті, здорові, сухі, незів’ялі, зі щільною шкіркою, однорідні за формою та забарвленням. Не допускається - наявність бульб, уражених хворобами, пошкоджених гризунами, сільськогосподарськими шкідниками, гниллю, зеленого кольору. Не допускається наявність землі, яка прилипла до бульб, органічних та мінеральних домішок. Смак і запах – відповідає даному ботанічному сорту, без стороннього запаху і присмаку. Пакування – сітка полімерна. Тара для пакування повинна бути ціла, міцна, чиста,суха, без стороннього запаху. Доставка та розвантаження товару здійснюється за рахунок Постачальника. Товар при поставці повинен супроводжуватись видатковою накладною, та документами, які свідчать про його походження та якість: декларацію виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, де зазначені дата виготовлення, умови зберігання, кінцевий термін реалізації продукції, які надаються при кожній поставці товару. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка вважається виконаною після фактичного отримання Замовником Товару належної якості та кількості, та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Замовник має право відмовитися від прийняття товару, який не відповідає умовам закупівлі. Строк (термін) поставки товару: до 31.12.2025 року. Місце поставки товарів – м. Хмельницький, вул. Старокостянтинівське шосе, 3Б.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
224000
224 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальний заклад загальної середньої освіти "Початкова школа № 2 Хмельницької міської ради"
ЄДРПОУ:22772364 Досьє YouControl
Контактна особа:Чебанаш Олеся Михайлівна
Телефон:+380382614640
E-mail:nvo1_byh@ukr.net
Місцезнаходження:
29015, Україна, Хмельницька область,Хмельницький, Старокостянтинівське шосе, 3Б
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221

8 000
кілограм
29015 , Україна , Хмельницька область , Хмельницький , Старокостянтинівське шосе, 3Б ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термін збиранняпізняАктивна28-12-2024, 15:46
КласекстраАктивна28-12-2024, 15:46
Відповідність ДСТУ 9221ТакАктивна28-12-2024, 15:46
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:28-12-2024, 15:48:43
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:28-12-2024, 15:46:51
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст..49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ