Період оскарження умов закупівлі - по 06-04-2025, 00:00
Закупівля проводиться за процедурою «відкриті торги» згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації. Замовником визначено технічну специфікацію на товар виходячи з виробничої потреби. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість розрахована з урахуванням показників затвердженого фінансового плану замовника та з дотриманням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу моніторингу ринку шляхом отримання пропозицій від постачальників. Замовник здійснює закупівлю даного товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає потребам та вимогам замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 155 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 775 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Чорноморська філія ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728418 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Стрюков Олексій Олександрович |
| Телефон: | 380486875043 |
| E-mail: | o.striukov@ilk.uspa.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
5 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 - 31150000-2 «Баласти для розрядних ламп чи трубок» (Джерела безперебійного живлення), оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером: UA-2025-03-31-010761-a, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) (далі - Особливості). Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ ПЛЮС» встановлено наступні невідповідності: Учасник у складі пропозиції повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ ПЛЮС» завантажено файл «2. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи Учасника щодо підпису документів.pdf»: 1. Письмове пояснення щодо повноважень на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатам закупівлі (вих. №02-07/04 від 07.04.2025); 2. Рішення єдиного учасника №21/09/2023 ТОВ «РАДАР СИСТЕМИ», в тому числі щодо зміни найменування на ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ ПЛЮС» та призначення директора Сандула Г.С.; 3. Наказ про призначення на посаду директора; 4. Статут ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ ПЛЮС», затверджений рішенням єдиного учасника №21/09/2023 (далі – Статут). Відповідно до абз. 3 п. 5.5.14 Статуту рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників. ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ ПЛЮС» не підтверджено повноваження в частині передбаченій абз. 3 п. 5.5.14 Статуту. (Не відповідність п. 1 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації) Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (шляхом дозавантаження в електронну систему): - документи відповідно до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.