Період оскарження умов закупівлі - по 07-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 300 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Квартирно-експлуатаційний відділ м. Суми |
| ЄДРПОУ: | 26622590 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталя Гребінюк |
| Телефон: | +380542617323 |
| E-mail: | kev_sumy_zakup_4@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Вимога про усунення порушення Створено: 14.08.25, 16:45 Діє до: 15.08.25, 16:45 Опис: ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) від 14.08.2025року № 309 м. Суми Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Еверест-С" (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі згідно коду ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт мережі водовідведення в/ч А 1376 в м. Конотоп Сумської області). 2. Про затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Еверест-С" (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі товару згідно коду ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт мережі водовідведення в/ч А 1376 в м. Конотоп Сумської області), (далі — Закупівля). 3. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-07-25-007066-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості),. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей Відповідно до тендерної документації Додатку № 5 На підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник надає відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (зі змінами): - «Договірна ціна»; - Пояснювальна записка до договірної ціни; - Розрахунок за статтями витрат до договірної ціни; - Об’єктні кошториси - локальні кошториси до «Договірної ціни»; - інформація про ціни на матеріальні ресурси (додаток № 1 до договору), (з зазначенням країни походження товару); - підсумкова відомість ресурсів - -дефектний акт Учасник надав Додаток № 1 до тендерної документації , документ є але він не містить інформації про - інформацію про ціни на матеріальні ресурси (додаток № 1 до договору), (з зазначенням країни походження товару); Це підпадає під механізм 24 години на виправлення. Відповідно до абзацу 2 пункту 2 Постанови Кабінет Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, Для усунення вище зазначених невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформацію та/або документів, які будуть відповідати вимогам визначеним в ТД до закупівлі для усунення виявлених невідповідностей. Під час розгляду другого питання порядку денного: необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей . ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Наталя ГРЕБІНЮК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.