Закупівлю оголошено - 16-07-2025, 16:41. Дата останніх змін - 20-08-2025, 14:16

44210000-5 Конструкції та їх частини (Первинне мобільне укриття (місткістю 30 осіб)

44210000-5 Конструкції та їх частини (Первинне мобільне укриття (місткістю 30 осіб)... Державна закупівля - UA-2025-07-16-009278-a 44210000-5 Конструкції та їх частини (Первинне мобільне укриття (місткістю 30 осіб) від замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" від 7/16/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-16-009278-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-16-011492-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 16-07-2025, 16:41
по 23-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-07-2025, 16:41
по 26-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 23-07-2025, 00:00

1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. 4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: I.Mykhailina@imtp.ua З питань, які стосуються технічної специфікації - Начальник відділу ЦЗ та МР Сергій Білов тел. 380930886737 e-mail: S.Belov@imtp.ua 5. Вид предмета закупівлі: товар. 6. Конкретна назва предмета закупівлі: Первинне мобільне укриття 7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Конструкції та їх частини, за кодом ДК 021:2015 - 44210000-5 8. Кількість товарів, робіт послуг: 1 штука 9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Одеська обл., м.Чорноморськ, ДП « МТП «Чорноморськ», вул.Півнична 4/1 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2025 року, протягом 60 календарних днів з дня отримання Заявки Покупця на поставку Товару, поставляє Покупцю Товар відповідно до заявки 11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом протягом 30 робочих днів з дати підписання Акту прийому-передачі змонтованого Товару 12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 903 232,97грн без ПДВ. 13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. 15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1% 16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. 17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. 18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26.07.2025 о 00-00 год. 19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Розгорнути

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1903232.97
1 903 232,97 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:19 032,33 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
ЄДРПОУ:01125672 Досьє YouControl
Сайт:https://seaport.com.ua/
Контактна особа:Михайліна Ірина Василівна
Телефон:0487388177
E-mail:I.MYKHAILINA@IMTP.UA
Місцезнаходження:
Україна
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Первинне мобільне укриття (міс ...
1 903 232,97 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Первинне мобільне укриття (місткістю 30 осіб)

1
штука
Україна
по 31-12-2025
44210000-5
Конструкції та їх частини


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "МИРАДИМА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 26-07-2025 по 23-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, Одеса, вул. Дідріхсона, 4, 65029, Войтко Олександр Володимирович
Остаточна пропозиція:
1 600 000 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
01-08-2025, 14:38
Період подачі оскарження:
по 07-08-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 31-07-25, 14:07:32
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРОДОВЖЕННЯ СТРОКУ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2. Ідентифікаційний код: 01125672. 3. Місцезнаходження замовника: 68001, обл. Одеська, м. Чорноморськ, вул. Праці, буд. №6. 4. Предмет закупівлі: за кодом ДК 021:2015 – 44210000-5 Конструкції та їх частини (Первинне мобільне укриття (місткістю 30 осіб) 5. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель : UA-2025-07-16-009278-a 6. Аргументація продовження строку розгляду тендерної ТОВ "МИРАДИМА": керуючись Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року (зі змінами) Закону України «Про публічні закупівлі» продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів, з метою додаткової перевірки інформації наданої Учасником у складі пропозиції.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 23-08-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 31-07-25, 14:11:29
24

Вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником Відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "МИРАДИМА" (далі – Учасник) встановлено наступні невідповідності: Відповідно до вимог п.3 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник процедури закупівлі, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону), повинен підтвердити наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника, в якій надається перелік достатньої кількості кваліфікованих працівників (із зазначенням ПІБ, посади, освіти та досвіду роботи на зазначеній посаді), які мають необхідні знання та досвід, будуть залучатися до виконання договору та спроможні забезпечити належне виконання Учасником зобов’язань за договором про закупівлю товару, а саме: монтажники, зварювальники, електрики. Тобто Замовником вимагається наявність у Учасника більше одного працівника за кожною професією. В порушення цих вимог тендерної документації Учасником надано довідку № 3 від 25.07.2025 р., в якій, серед іншого, зазначена наявність у нього одного працівника за посадою електро-газозварник замість зварювальника та наявність двох працівників за посадою електромонтер замість електрика. Враховуючи вищезазначене, прохання надати (способом до завантаження в електронну систему) документи з метою усунення встановлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-08-25, 14:11:29
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-16-009278-a-a1
Номер договору:
25/151-Т
Дата підписання договору:
15-08-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 15-08-2025 по 25-08-3113
1 920 000 UAH
Ціна договору
1 600 000 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "МИРАДИМА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 600 000 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
25-07-2025, 15:34:12
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
Забезпечення виконання договору про закупівлю
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
2. Довідка МТБ.docx.asice.zip, Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання умов договору за даною закупівлею, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи / документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Доказ:
Документ
3. Довідка_працівники (1).doc.asice.zip, Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника, в якій надається перелік достатньої кількості кваліфікованих працівників (із зазначенням ПІБ, посади, освіти та досвіду роботи на зазначеній посаді), які мають необхідні знання та досвід, будуть залучатися до виконання договору та спроможні забезпечити належне виконання Учасником зобов’язань за договором про закупівлю товару.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
1. Довідка аналогічний договір (5).docx.asice.zip, Підписану уповноваженою особою Учасника Довідку за формою згідно Зразка 1, про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі* (не менш 2 договорів за предметом закупівлі) (обов’язково зазначити – найменування, ідентифікаційний код контрагента, номер, дата укладання, предмет цього договору) з обов’язковим доданням договорів в повному обсязі з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємними частинами договору, документу(ів), що підтверджує(ють) факт постачання за цим договором (видаткову накладну або акт приймання-передачі товару тощо) та позитивного листа-відгуку (не менше 2) від контрагента, що наведений в даній довідці (крім ДП «МТП Чорноморськ»), в якому обов’язково повинна бути зазначена інформація щодо постачання товару по договору зазначеного у довідці.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено16-07-2025, 16:41:13
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 10:00:40
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічний Видалено16-07-2025, 16:41:05
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:16-07-2025, 16:41:05
        Тендерна документація
        публічний Видалено16-07-2025, 16:41:05
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 10:00:26
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 10:00:27
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 10:00:26
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:16-07-2025, 16:41:05

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:41:05
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:41:05
              2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:41:05
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:41:05
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:41:05
              4. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:41:05
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:41:05
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:41:05
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:41:05
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:41:05
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:41:05
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:41:05
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:41:05
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:41:05
              Способи підтвердження:
              Документ
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:41:05
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:41:05
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Первинне мобільне укриття (місткістю 30 осіб)
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
              1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              5 % вартості договору
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:41:05
              Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. На підтвердження сплати суми забезпечення виконання договору Переможець надсилає на e-mail Замовника: I.Mykhailina@imtp.ua, v.pirus@imtp.ua скановану копію оригіналу платіжного документу про перерахунок зазначеної суми на рахунок Замовника не пізніше дати укладення Договору про закупівлю, з подальшим направленням оригіналу платіжного документу рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням на поштову адресу Замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001 У разі ненадання Переможцем підтвердження сплати забезпечення виконання договору, його тендерна пропозиція підлягає відхиленню на підставі абзацу 4 пп.3 п.44 Особливостей. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % вартості договору на реєстраційний рахунок замовника IBAN 89 328845 00000 26003300168723 в АТ Філія Одеське ОУ АТ «Ощадбанк», МФО банка 328845, Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ», ЄДРПОУ 01125672. Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на реєстраційний рахунок замовника IBAN IBAN 89 328845 00000 26003300168723 в АТ Філія Одеське ОУ АТ «Ощадбанк», МФО банка 328845, Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ», ЄДРПОУ 01125672. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), залишаються на рахунку Замовника.
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:41:05
              Способи підтвердження:
              Документ
              платіжний документ про перерахунок зазначеної суми на рахунок Замовника
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:41:05
              3. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:41:05
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Первинне мобільне укриття (місткістю 30 осіб)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-07-2025, 10:00:28
              Способи підтвердження:
              Документ
              Підписану уповноваженою особою Учасника Довідку за формою згідно Зразка 1, про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі* (не менш 2 договорів за предметом закупівлі) (обов’язково зазначити – найменування, ідентифікаційний код контрагента, номер, дата укладання, предмет цього договору) з обов’язковим доданням договорів в повному обсязі з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємними частинами договору, документу(ів), що підтверджує(ють) факт постачання за цим договором (видаткову накладну або акт приймання-передачі товару тощо) та позитивного листа-відгуку (не менше 2) від контрагента, що наведений в даній довідці (крім ДП «МТП Чорноморськ»), в якому обов’язково повинна бути зазначена інформація щодо постачання товару по договору зазначеного у довідці. , Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір за умовами якого здійснено поставку товару, а саме: первинного мобільного укриття .
              Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
              Статус: Архівована
              Дата створення: 16-07-2025, 16:41:05
              Дата архівування: 21-07-2025, 10:00:28
              Способи підтвердження:
              Документ
              Підписану уповноваженою особою Учасника Довідку за формою згідно Зразка 1, про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі* (не менш 2 договорів за предметом закупівлі) (обов’язково зазначити – найменування, ідентифікаційний код контрагента, номер, дата укладання, предмет цього договору) з обов’язковим доданням договорів в повному обсязі з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємними частинами договору, документу(ів), що підтверджує(ють) факт постачання за цим договором (видаткову накладну або акт приймання-передачі товару тощо) та позитивного листа-відгуку (не менше 2) від контрагента, що наведений в даній довідці (крім ДП «МТП Чорноморськ»), в якому обов’язково повинна бути зазначена інформація щодо постачання товару по договору зазначеного у довідці. , Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір за умовами якого здійснено поставку товару, а саме: найпростіше укриття у вигляді модульної залізобетонної споруди.
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Первинне мобільне укриття (місткістю 30 осіб)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:41:05
              Способи підтвердження:
              Документ
              Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника, в якій надається перелік достатньої кількості кваліфікованих працівників (із зазначенням ПІБ, посади, освіти та досвіду роботи на зазначеній посаді), які мають необхідні знання та досвід, будуть залучатися до виконання договору та спроможні забезпечити належне виконання Учасником зобов’язань за договором про закупівлю товару. , а саме: монтажники, зварювальники, електрики.
              3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Первинне мобільне укриття (місткістю 30 осіб)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-07-2025, 16:41:05
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання умов договору за даною закупівлею, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи / документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. , обов’язкова наявність спеціалізованих транспортних засобів/техніки для виконання Договору, Такими документами мають бути: - для підтвердження наявності власних спеціалізованих транспортних засобів надані скановані оригінали та/або скановані копії технічних паспортів/свідоцтва про реєстрацію спеціалізованих транспортних засобів; - та/або договір(-и) оренди (найму)/лізингу/надання послуг, тощо спеціалізованих транспортних засобів/техніки, що будуть залучені Учасником для виконання умов договору про закупівлю (до таких договорів обов’язково додаються свідоцтва про реєстрацію відповідного(-их) спеціалізованого(-них) транспортного (-их) засобу(-ів)/техніки. Документи повинні бути дійсними до кінця дії договору про закупівлю).
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ