Період оскарження умов закупівлі - по 17-05-2025, 00:00
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: З організаційних питань: Франко Юрій Аркадійович, e-mail: y_franko@sunpp.atom.gov.ua, тел. 05136 4-21-77. З технічних питань: фахівець, т. +380-5136-42469. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, документи, які викладені в оригіналі на іншій мові та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати переклад українською мовою, та завірені учасником. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою, та завірені учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень, ТУ (ТС) тощо. Об’єктами послуг є 7 об’єктів АТ «НАЕК «Енергоатом» філії «ВП «ПАЕС»
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 319 037,15 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 190,37 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
| ЄДРПОУ: | 20915546 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.sunpp.mk.ua |
| Контактна особа: | Франко Юрій Аркадійович |
| Телефон: | 380513642177 |
| E-mail: | y_franko@sunpp.atom.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі Фізична особа-підприємець Циганок Іван Олександрович по процедурі відкритих торгів на закупівлю послуги за кодом ДК 021:2015 - 79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (Інвентаризація об'єктів нерухомості з оформленням паспортів). (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-12-002476-a). Очікувана вартість закупівлі – 382 844,58 грн. з ПДВ, 319 037,15 грн. без ПДВ. Пункт плану РПЗ - № 8.24 (UA-P-2025-01-01-000224-a). На вимогу наказу ДП НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» від 07.11.2022 № 01-767-н «Про внесення змін до наказу від 27.06.2022 №01-374-н (зі змінами) направлено до дирекції з контрольно-ревізійної роботи, економічної безпеки та комплаєнс політики (далі ДКРРЕБтаКП) інформацію щодо контрагентів разом із заповненими Анкетами з метою проведення відповідної перевірки. Наразі висновок ДКРРЕБтаКП не надано до ВУМ, у зв’язку з чим неможливо здійснити докладний аналіз тендерних пропозицій та зробити об’єктивний висновок в строк протягом 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. На підставі вищевикладеного, з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII та відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 вважаємо за потрібне продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. Рішення прийнято на засіданні УО Протокол № _1040_ від __26.05.2025 р. УО Ю. Франко
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
У відповідності до п.43 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Постанова КМУ від 12.10.2022р. №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Циганок Іван Олександрович на закупівлю послуг за темою: ДК 021:2015 код СРV 79991000-7 «Інвентаризація об'єктів нерухомості з оформленням паспортів» пункт РПЗ – 2025 № 8.24 (UA-P-2025-01-01-000224-a). Ідентифікатор закупівлі - UA-2025-05-12-002476-a. (У відповідності до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178) 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід в якій зазначено два сертифіковані працівники. Один працівник (кваліфікаційний сертифікат з категорією технік), прийнятий на роботу згідно з наказом та інший працівник (кваліфікаційний сертифікат з категорією інженер) з яким заключено договір надання послуг/виконання робіт № 10 від 16.05.2025. Обов’язки працівника (фізичної особи) згідно з договором – виготовлення технічних паспортів на будівлі і споруди по тендеру UA-2025-05-12-002476-a, тобто ця фізична особа є співвиконавцем. У разі залучення таких працівників (субпідрядників/співвиконавців) учасник в довідці повинен зазначити «залучено у субпідрядників/співвиконавців». 2. Учасником не надано копію листа, складеного в довільній формі про те, чи планує учасник процедури закупівлі залучати субпідрядників/співвиконавців до надання послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 3. У разі залучення співвиконавців учасником не надано копію документа, складеного в довільній формі і підписаного уповноваженою особою співвиконавця, які підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених у пп. 2-6, 8-9, 11-12 пункту 47 особливостей. 4. Учасником не надано копію документа з накладеним електронним підписом відповідальної особи МВС з можливістю перевірки даного ЕП на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Мінюсту. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Розділ IІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, частина 5 «Стаття 16. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей, які зазначені у Додатку до А до ТД (Перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, розділ І, пункт 1.1.)»: Довідка учасника (складена в довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які дозволяють надати послуги в об’ємі, зазначеному в додатку 1 «Технічна специфікація» за підписом уповноваженої особи, оформлена належним чином (із зазначенням дати складання документу). 2. Додаток А до ТД, Розділ ІІ Інщі документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам щодо предмета закупівлі, пункт 1: Файл у форматі pdf, відсканований з листа, складеного в довільній формі і підписаного уповноваженою особою учасника про те, чи планує учасник процедури закупівлі залучати субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) до надання послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У разі залучення субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), учасник повинен вказати повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг. 3. Додаток А до ТД, Розділ ІІ Інщі документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам щодо предмета закупівлі, п.п. 2.1. Файл у форматі pdf, відсканований з документу(ів), складеного(их) в довільній формі і підписаного(их) уповноваженою особою субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), які підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених у пп. 2-6, 8-9, 11-12 пункту 47 особливостей. 4. Додаток А до ТД, Розділ ІІ Інщі документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам щодо предмета закупівлі, п.п. 2.2. Документ (електронна(і) довідка(и), виписка(и), витяг(и) тощо) з накладеним електронним підписом (далі – ЕП) відповідальної особи МВС (ЕП повинен відповідати вимогам чинного законодавства України), з можливістю перевірки даного ЕП на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Мінюсту (http://czo.gov.ua/verify), або файл у форматі pdf, відсканований з оригіналу або нотаріально засвідченої копії довідки, виписки, витягу виданої органами внутрішніх справ, виданої не раніше ніж за 60 календарних днів до дати надання вказаної довідки, про те, *чи було засуджено фізичну(і) особу(и), яка є субпідрядником(ами)/співвиконавцем(ями) згідно із законом, за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку або керівника(ів) (для юридичної особи), яка є субпідрядником(ами)/співвиконавцем(ями), згідно із законом, за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов'язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку; *чи було притягнуто фізичну(і) особу(и) або керівника(ів) (для юридичної особи), які є субпідрядником(ами)/співвиконавцем(ями) згідно із законом, до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Довідка(и) не надається, якщо необхідна інформація оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних єдиних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідка учасника (складена в довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які дозволяють надати послуги в об’ємі, зазначеному в додатку 1 «Технічна специфікація» за підписом уповноваженої особи, оформлена належним чином (із зазначенням дати складання документу). При залученні субпідрядників/співвиконавців в довідці необхідно зазначити «залучено у субпідрядників/співвиконавців». 2. Файл у форматі pdf, відсканований з листа, складеного в довільній формі і підписаного уповноваженою особою учасника про те, чи планує учасник процедури закупівлі залучати субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) до надання послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У разі залучення субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), учасник повинен вказати повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг. 3. Файл у форматі pdf, відсканований з документу(ів), складеного(их) в довільній формі і підписаного(их) уповноваженою особою субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), які підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених у пп. 2-6, 8-9, 11-12 пункту 47 особливостей. 4. Документ (електронна(і) довідка(и), виписка(и), витяг(и) тощо) з накладеним електронним підписом (далі – ЕП) відповідальної особи МВС (ЕП повинен відповідати вимогам чинного законодавства України), з можливістю перевірки даного ЕП на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Мінюсту (http://czo.gov.ua/verify), або файл у форматі pdf, відсканований з оригіналу або нотаріально засвідченої копії довідки, виписки, витягу виданої органами внутрішніх справ, виданої не раніше ніж за 60 календарних днів до дати надання вказаної довідки, про те, *чи було засуджено фізичну(і) особу(и), яка є субпідрядником(ами)/співвиконавцем(ями) згідно із законом, за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку або керівника(ів) (для юридичної особи), яка є субпідрядником(ами)/співвиконавцем(ями), згідно із законом, за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов'язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку; *чи було притягнуто фізичну(і) особу(и) або керівника(ів) (для юридичної особи), які є субпідрядником(ами)/співвиконавцем(ями) згідно із законом, до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Довідка(и) не надається, якщо необхідна інформація оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних єдиних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Примітка У разі, якщо учасник не завантажить до електронної системи документи по підпункту 2, 3, 4 пункту 3 «Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей» цього повідомлення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції, то це буде вважатися, що учасник не планує залучати субпідрядників/співвиконавців до надання послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Просимо усунути вказану невідповідність та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Рішення прийнято на засіданні УО Протокол № _1063__ від __09.06.2025р. УО Ю. Франко
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.