Період оскарження умов закупівлі - по 18-07-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 302 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 413,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Медичне об'єднання Луцької міської територіальної громади" |
| ЄДРПОУ: | 01982985 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ковальчук Ольга |
| Телефон: | +380332252589 |
| E-mail: | lmkl@lmkl.lutsk.ua |
| Місцезнаходження: | 43024, Україна, Волинська область,ЛУЦЬК, пр-т Відродження, 13 |
3 |
Замовником під час проведення оцінки тендерної пропозиції було виявлено наступні невідповідності: І. Учасником не було надано відповідних документів: 10.9. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР), що містить інформацію про кінцевих бенефіціарних власників, виданий не раніше 01.01.2024 р. – 10.13. Під час поставки товару замовнику Учасник надає сертифікати виробника, завірені печаткою постачальника (На підтвердження Учасником надається гарантійний лист у складі тендерної пропозиції) 10.14. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, або філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України) або представника, або дилера, або дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією відкритих торгів та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати ідентифікатор закупівлі (номер оголошення) оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі та назву замовника згідно оголошення – 10.16. Компоненти ендопротезів мають постачатися в стерильній упаковці зі строком стерильності не менше 5 років (на підтвердження учасником надається гарантійний лист у складі тендерної пропозиції). ІІ. Відповідно до додатку 1 ТД п.10.2 учасник надає копію усіх сторінок паспорту (для фізичних осіб-підприємців). Учасником надано не всі сторінки паспорту – надано лише сторінки 1-7, 10-11. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен завантажити документи, передбачені п.10.9, 10.13., 10.14, 10.16 Додатку 1 ТД та усі сторінки паспорту
Замовником під час проведення оцінки тендерної пропозиції було виявлено наступні невідповідності. І. Учасником на виконання абзацу 2 пункту 5 Додатку 1 ТД надано довідку в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, яка адресована іншому Замовнику КНП “МІСЬКА ЛІКАРНЯ 9 ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ”. ІІ. Відповідно до п.10.1. Додатку 1 ТД учасник зобов’язаний надати довідку про присвоєння ідентифікаційного коду, однак вона відсутня у тендернй пропозиції учасника. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен завантажити виправлений документ про раніше невиконані зобов’язання, адресований Замовнику та додатки довідку про ідентифікаційний код
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.