Закупівлю оголошено - 10-01-2025, 11:36. Дата останніх змін - 10-01-2025, 11:36

Картопля

Картопля... Державна закупівля - UA-2025-01-10-003490-a Картопля від замовника Відділ освіти, культури, молоді та спорту Зеленогірської селищної ради від 1/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-10-003490-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-10-004579-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-01-2025, 11:36
по 15-01-2025, 00:00

Поставка товарів здійснюється безпосередньо у заклади дрібнооптовими партіями протягом 2 днів з дати отримання письмової заявки Замовника, в якій зазначається вид та кількість необхідної продукції по кожному закладу окремо за вказаними адресами закладів освіти (Додаток № 2). Існує необхідність виконання термінових заявок на невелику кількість товару.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
104000
104 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Відділ освіти, культури, молоді та спорту Зеленогірської селищної ради
ЄДРПОУ:44007749 Досьє YouControl
Контактна особа:Бабій Катерина Миколаївна
Телефон:+380678529648
E-mail:viddil.zelenogirske@gmail.com
Місцезнаходження:
66513, Україна, Одеська область,Любашівський р-н, вул.Шкільна, буд 3
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

2 600
кілограм
66513 , Україна , Одеська область , смт.Зеленогірське , вул.Шкільна, буд 3 ,
по 31-08-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термін збиранняпізняАктивна10-01-2025, 11:34
КласпершийАктивна10-01-2025, 11:34
Відповідність ДСТУ 9221ТакАктивна10-01-2025, 11:34
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-01-2025, 11:36:33
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:10-01-2025, 11:34:46
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата за товар здійснюється замовником у безготівковій формі згідно накладної/акта прийому-передачі на підставі рахунку
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          Поставка товарів здійснюється безпосередньо у заклади дрібнооптовими партіями протягом 2 днів з дати отримання письмової заявки Замовника, в якій зазначається вид та кількість необхідної продукції по кожному закладу окремо за вказаними адресами закладів освіти (Додаток № 2). Існує необхідність виконання термінових заявок на невелику кількість товару.
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          2
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ