Період оскарження умов закупівлі - по 02-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 950 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 750 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології" |
| ЄДРПОУ: | 39183149 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://vcc.vmr.gov.ua |
| Контактна особа: | Марина Миколюк |
| Телефон: | +380973993469 |
| E-mail: | legal.zakupivli@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 21029, Україна, Вінницька область,м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 98-б |
6 |
Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до підпункту 2 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: -довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше 1-го договору за період з 2022-2025 роки). Аналогічним вважається договір на поставку (купівлю-продаж) товару, який є предметом даної закупівлі за найменуванням товару або за кодом закупівлі з наданням супутніх послуг з установки/монтажу обладнання. - копії/ю договорів/у, зазначених у довідці у повному обсязі з усіма додатками та додатковими угодами, - копії/ю документів/у на підтвердження повного виконання аналогічних договорів зазначених в наданій Учасником довідці (накладні, акти приймання-передачі або інші первинні бухгалтерські документи); - Позитивний лист-відгук щодо виконання аналогічних договорів зазначених в довідці не раніше дати оголошення даної закупівлі. На виконання даної вимоги Учасником надано довідку №02/07-24Т від 02.07.2025 щодо наявності довідку виконання аналогічного договору, аналогічний договорів, видаткові накладні щодо поставки товару за аналогічним договором та лист-відгук від 23.09.2022 року. При вивченні наданих документів Замовником встановлено невідповідності, які можуть бути усунуті у відповідності до п. 43 Особливостей та ст. 26 Закону, а саме: -Учасником надано видаткові накладні на підтвердження поставки товару згідно договору №131 від 04.08.2022 за період з 15.08.2022 по 01.09.2022 року, але не надано документів, які б підтверджували монтаж або встановлення поставленого товару за аналогічним договором (наприклад акти/акт приймання-здачі послуг встановлення/монтажу кондиціонерів за аналогічним договором тощо). - Учасником надано позитивний лист-відгук за №29/3831/в.і від 23.09.2022 щодо виконання аналогічного договору вказаного в довідці №02/07-24Т від 02.07.2025, тоді як відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації необхідно було надати позитивний лист-відгук щодо виконання аналогічних договорів зазначених в довідці не раніше дати оголошення даної закупівлі. Зазначена обставина є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника. Враховуючи зазначене, Учаснику необхідно надати документів, які б підтверджували монтаж або встановлення поставленого товару за аналогічним договором №131 від 04.08.2022, який зазначений в довідці №02/07-24Т від 02.07.2025 (наприклад акти/акт приймання-здачі послуг встановлення/монтажу кондиціонерів тощо), а також позитивний лист-відгук щодо виконання аналогічного договору вказаного в довідці №02/07-24Т від 02.07.2025 датованого не раніше дати оголошення даної закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.