Період оскарження умов закупівлі - по 23-03-2025, 00:00
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 932 940 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 664,70 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 40506248 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Олена Потапенко |
| Телефон: | +380634075064 |
| E-mail: | potapenkoolena@dhp.dniprorada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
2 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Учасник). Згідно з пункту 41 Особливостей строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі «Послуги з проведення медичного та психіатричного оглядів працівників закладів освіти Соборного району міста Дніпра, підпорядкованих департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради ДК 021:2015: 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з проведення періодичного профілактичного медичного огляду працівників закладів освіти Соборного району міста Дніпра, підпорядкованих департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради ДК 021:2015: 85141000-9 Послуги медичного персоналу, Послуги з проведення періодичного або позачергового психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, працівників закладів освіти Соборного району міста Дніпра, підпорядкованих департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради ДК 021:2015: 85141000-9 Послуги медичного персоналу) , є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 30.04.2025 р. 1. Перелік виявлених невідповідностей. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1.1. В пропозиції Учасника надано файл «3.2 Проект дог соб.pdf» в якому у пункті 6.1.розділу 6 «Порядок приймання наданих послуг» учасник заповнив місця пропуску. 1.2. Пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - Проєкт договору, Додаток № 5 до Документації, (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього.» 1.3. Надати Проєкт договору, у відповідності до умов пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Уповноважена особа Замовника Олена ПОТАПЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.