Період оскарження умов закупівлі - по 08-09-2025, 00:00
Умови закупівлі викладені в тендерній документації з додатками.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 62 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 312,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча лікарня № 5" Харківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02003528 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шаповалова Наталя |
| Телефон: | 380577250688 |
| E-mail: | hmdl-5@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61099, Україна, Харківська область,Харків, вулиця Каденюка будинок 43 |
0 |
Шановний учаснику! В п. 2 Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації вказано, що Учасник повинен надати: «довідку в довільній формі про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків». В даному випадку, ви не надали такої Довідки. Тому, керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, прошу вас надати вищезазначену Довідку в довільній формі протягом 24 годин з моменту публікації даного повідомлення
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.